Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman valitsisit: 6 kk täysin yksin vai 6 kk big brother tyyppisessä paikassa?

Vierailija
02.06.2023 |

Eli jos ois pakko valita jompi kumpi, niin kumman valitsisit:

6 kk täysin yksin kaksiossa jossa pääsisit ulkoilualueelle kävelylle yms., elintarvikkeet tuotaisiin kontaktittomasti oven taakse; ei pääsyä someen eikä nettikeskusteluihin, mutta muuten nettiin pääsisi lukemaan ja katselemaan videoita, kuuntelemaan musaa yms.

vai

6 kk big brother tyyppisessä asumuksessa muiden, tuntemattomien ihmisten kanssa mutta ilman televisioimista; kuten BB:ssä, omaa huonetta ei olisi vaan joka hetki olisi oltava muiden seurassa, vain vessaan pääsisi käymään yksin, mutta siellä ei saisi oleilla muuten vain. Ulkoilualueelle pääsisi vain muiden kanssa porukassa. Ei pääsyä someen myöskään tässä vaihtoehdossa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo valinta. Yksin tietysti. Kieltäydyin tänään ilmaisesta saunareissustakin koska olisi pitänyt koko päivä viettää hyvänpäiväntuttujen kanssa enkä minä jaksa sellaista.

Vierailija
22/25 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin tietty. Ahdistuisin BB-talossa parissa tunnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen BB:n. Olen ollutkin yksin, mitä nyt kaupassa pitänyt käydä itse ja av:lle on päässyt juttelemaan ihmisten kanssa.

Siitä on ehkä 20 vuotta kun olen viimeksi ollut jonkinlaisessa yhteisössä, olisi hauskaa vaihtelua sekin.

Vierailija
24/25 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin, ehdottomasti. Käyttäisin tuon ajan hyödykseni: meditoisin runsaasti ja uppoutuisin syvemmälle itsetutkiskeluuni.

Vierailija
25/25 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksin kaksiossa. En usko että isoveli -ympäristö toimii kovin hyvin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme