Jos ihastutte, osaatteko antaa asian mennä?
Kommentit (9)
Miksi et sano sitä ihastuksesi kohteelle?
Osaan. En lähde pettämään nykyistä.
Mitä ihmeen typeryyksiä? Kun ihastun niin ihastun, ja kaikki mitä sen eteen teen on ihan sallittua ja mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sano sitä ihastuksesi kohteelle?
Eivät kaikki ole vapaita.
Mikähän olisi ihastuksissa tehty typeryys? Ellei toista kiinnosta niin eipä kai jä muuta vaihtoehtoa, kuin suunnata katseensa toisaalle ja pyrkiä laannuttamaan ihastuksen tunteensa. Ainakin minä olen saanut tarpeekseni jo pelkästään siitä, että ihastuksiani arvaillaan ja oletetaan minun olevan mustasukkainen tai kateellinen. Oma reaktioni ja kokemukseni näissä tilanteissa on lähinnä huvittunut. Tooki toisinaan myös ärsyyntynyt sillä ajan tuhlaaminen turhiin pelleleikkeihin, on niin turhaa.
annoin mennä, annoin vapaat kädet hänelle. uskon siihen,että se mikä toteutuu, toteutuu kyllä aikanaan
Vierailija kirjoitti:
Ihastun todella, todella harvoin mutta se onkin aina sitten tosissaan!
Nyt olen kärvistellyt kohta 4-v täysin toivottomassa ihastuksessa, itse en sitä mitenkään aktiivisesti ylläpidä tai kasvata, mutta en saa tätä loppumaan.
Olen aivan loppu.
Näettekö te usein?
Ihastun todella, todella harvoin mutta se onkin aina sitten tosissaan!
Nyt olen kärvistellyt kohta 4-v täysin toivottomassa ihastuksessa, itse en sitä mitenkään aktiivisesti ylläpidä tai kasvata, mutta en saa tätä loppumaan.
Olen aivan loppu.