Mitä teet? Tulet uuteen porukkaan (työ, koulu, harrastus tms) ja huomaat heti että yksi ei pidä sinusta
Porukka on pieni eikä siellä voi välttää tiivistä yhteistyötä. On pakko tulla toimeen.
Huomaat kuitenkin että yksi nyrpistellee naamaansa sinun puhuessasi ja kommentoi sanomaasi kuin et ymmärtäisi yksinkertaisia asioita. Olette olemukseltaan ja ulkoisesti hyvin erilaisen oloisia.
Miten vältät ettei tule konfliktia? Miten toimit?
Kommentit (5)
Noissa tilanteissa ei auta kuin olla oma itsensä. Ja keskittyä niihin mukaviin ihmisiin. Joskus vastarannan kiisken kanssa saattaa ajan myötä muodostua paremmat välit.
Olen itse valitettavasti hieman temperamenttinen ja reaktiivinen, toivottavasti entisessä elämässäni. Opettelen nimittäin keinoja hillitä ja hallita näitä piirteitä.
Täytyy kai alkuun niellä ylpeys ja vain sietää sitä, että joku ei tykkää ja pitää vähän yksinkertaisena. Olen juuri sellainen eloisa häslähöslä jota jotkut pitävät ärsyttävänä ja tyhmyyden merkkinä.
Täytyy pysyä etäisen ystävällisenä ja olla muka huomaamatta mitään. Ap
Ikinä kaikki eivät pidä kaikista.
Kuvaamasi käytös kuitenkin on aika typerää, viimeistään peruskoulun jälkeen tuollaisen pitäisi olla taaksejäänyttä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä kaikki eivät pidä kaikista.
Kuvaamasi käytös kuitenkin on aika typerää, viimeistään peruskoulun jälkeen tuollaisen pitäisi olla taaksejäänyttä elämää.
Niin pitäisi etuilunkin mutta sitä harrastetaan vauvasta vaariin. Turha miettiä mitä pitäisi olla kun ei vaan ole.
Ei tule konfliktia, koska en mene mukaan sellaiseen. Olen kuin en huomaisikaan, ja käyttäydyn ystävällisesti.