Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että maapallolla on käynyt humanoideja ja milloin?

Vierailija
01.06.2023 |

Miksi niin uskot tai et usko?

Kommentit (344)

Vierailija
321/344 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on tuolla ulkona 

Vierailija
322/344 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon, että eri uskonnoissa taivaalta tulevat kuninkaat ovat olleet humanoideja eri alueilla on yllättävän paljon samankaltaisia tarinoita, vaikka aivan eri uskonnot. Se on omituista

Missä uskonnoissa on muka tullut taivaalta kuninkaita? Ei ainakaan itselläni tule montaa mieleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/344 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Eikä kukaan ihminen ole myöskään käynyt avaruudessa. Ihan suljettu paikka tämä maailmamme. 

Vierailija
324/344 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset itse humanoideja. Joita joku muu tarkkailee alieneina. ;)

Vierailija
325/344 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. 

Ns. todistusaineisto asian puolesta on heikkoa.

Ufogenre on täynnä satuja ja tarinoita, paljon porua, vähän(ei ollenkaan) villoja.

Avaruuden välimatkat estävät matkustuksen.

T: nimim. Assburger

Vierailija
326/344 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope

Vierailija
327/344 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon, että eri uskonnoissa taivaalta tulevat kuninkaat ovat olleet humanoideja eri alueilla on yllättävän paljon samankaltaisia tarinoita, vaikka aivan eri uskonnot. Se on omituista

Missä uskonnoissa on muka tullut taivaalta kuninkaita? Ei ainakaan itselläni tule montaa mieleen. 

Eikös ainakin Egyptissä faarao ollut taivaallista alkuperää? Auringon lapsi.  Sama oli kai Inkoilla.

Vierailija
328/344 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? 

Vierailija
329/344 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ainakin Egyptissä faarao ollut taivaallista alkuperää? Auringon lapsi.  Sama oli kai Inkoilla.

Enkelit on taivaasta 

Vierailija
330/344 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että niitä on käynyt esihostoriassa. 

Kaikki pyramidit, intiaanien rakennelmat sekä lukuisat moiset tarinat. 

Miksi eivät enää ota yhteyttä ihmiskuntaan, on ehkä vihamielisyys🤔 

Vierailija
331/344 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkelit on taivaasta 

Enkelit eivät ole kuninkaita. Sotilaita ennemminkin.

Vierailija
332/344 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, mutta on mahdollista että ihmiset ovat olleet tuhansia vuosia sitten voimakkaampia, pitkäikäisempiä ja älykkäämpiä arkeologisten todisteiden perusteella. On rakennettu aivan uskomattomia rakennelmia, joiden rakentamistekniikoista ei nykyäänkään ole täyttä yksimielisyyttä. 

Vierailija
333/344 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun syntykin on myyttinen ilmestys, selitetty Kantelettaressa. Ovaskaisen ompelema. Se on pieni ilves. Ennen mitä ei tiedetty, keksittiin itse omasta päästä. Mytologiaa.

Vierailija
334/344 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvalloissa on tälläkin hetkellä se oranssin värinen heppu.

Se on apina...ei alien...

Vierailija
335/344 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joka ymmärtää avaruuden etäisyyksien suunnattomuuden, tajuaa ettei galaksien välinen matkaaminen ole mahdollista edes valonnopeudella (fyysisessä kehossa ainakaan).

Ja alapeukuttaja ei näköjään tajua, kerropas minulle alapeukuttaja kuinka kauan kestää matka Andromedan galaksista tänne meille valonnopeudella?

Kun lähestytään valonnopeutta niin matka lyhenee

Ei. Kun lähestytään valon nopeutta, aika hidastuu. Valon nopeudessa aika pysähtyy. Eli valon nopeudella (tietystä perspektiivistä) matka-aika on tasan nolla.

Vierailija
336/344 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanoidi on mikä tahansa olio, joka näyttää edes jossain määrin ihmiseltä. Ei siis mikään avaruusolennon synonyymi.

Vierailija
337/344 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
338/344 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
339/344 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joka ymmärtää avaruuden etäisyyksien suunnattomuuden, tajuaa ettei galaksien välinen matkaaminen ole mahdollista edes valonnopeudella (fyysisessä kehossa ainakaan).

Ja alapeukuttaja ei näköjään tajua, kerropas minulle alapeukuttaja kuinka kauan kestää matka Andromedan galaksista tänne meille valonnopeudella?

Kun lähestytään valonnopeutta niin matka lyhenee

Ei. Kun lähestytään valon nopeutta, aika hidastuu. Valon nopeudessa aika pysähtyy. Eli valon nopeudella (tietystä perspektiivistä) matka-aika on tasan nolla.

Myös matka on nolla.

Vierailija
340/344 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks just humanoideja? Nehän vois olla vaikka sammakkoeläinten kaltaisia, jos nyt ylipäätään muualla olisi elämänmuotoja jotka olisivat kehittyneet kuten maapallolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän