Uskotko, että maapallolla on käynyt humanoideja ja milloin?
Kommentit (344)
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon, että eri uskonnoissa taivaalta tulevat kuninkaat ovat olleet humanoideja eri alueilla on yllättävän paljon samankaltaisia tarinoita, vaikka aivan eri uskonnot. Se on omituista
Missä uskonnoissa on muka tullut taivaalta kuninkaita? Ei ainakaan itselläni tule montaa mieleen.
En usko. Eikä kukaan ihminen ole myöskään käynyt avaruudessa. Ihan suljettu paikka tämä maailmamme.
Jotkut ihmiset itse humanoideja. Joita joku muu tarkkailee alieneina. ;)
En usko.
Ns. todistusaineisto asian puolesta on heikkoa.
Ufogenre on täynnä satuja ja tarinoita, paljon porua, vähän(ei ollenkaan) villoja.
Avaruuden välimatkat estävät matkustuksen.
T: nimim. Assburger
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon, että eri uskonnoissa taivaalta tulevat kuninkaat ovat olleet humanoideja eri alueilla on yllättävän paljon samankaltaisia tarinoita, vaikka aivan eri uskonnot. Se on omituista
Missä uskonnoissa on muka tullut taivaalta kuninkaita? Ei ainakaan itselläni tule montaa mieleen.
Eikös ainakin Egyptissä faarao ollut taivaallista alkuperää? Auringon lapsi. Sama oli kai Inkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ainakin Egyptissä faarao ollut taivaallista alkuperää? Auringon lapsi. Sama oli kai Inkoilla.
Enkelit on taivaasta
Uskon, että niitä on käynyt esihostoriassa.
Kaikki pyramidit, intiaanien rakennelmat sekä lukuisat moiset tarinat.
Miksi eivät enää ota yhteyttä ihmiskuntaan, on ehkä vihamielisyys🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkelit on taivaasta
Enkelit eivät ole kuninkaita. Sotilaita ennemminkin.
En usko, mutta on mahdollista että ihmiset ovat olleet tuhansia vuosia sitten voimakkaampia, pitkäikäisempiä ja älykkäämpiä arkeologisten todisteiden perusteella. On rakennettu aivan uskomattomia rakennelmia, joiden rakentamistekniikoista ei nykyäänkään ole täyttä yksimielisyyttä.
Pillun syntykin on myyttinen ilmestys, selitetty Kantelettaressa. Ovaskaisen ompelema. Se on pieni ilves. Ennen mitä ei tiedetty, keksittiin itse omasta päästä. Mytologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvalloissa on tälläkin hetkellä se oranssin värinen heppu.
Se on apina...ei alien...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka ymmärtää avaruuden etäisyyksien suunnattomuuden, tajuaa ettei galaksien välinen matkaaminen ole mahdollista edes valonnopeudella (fyysisessä kehossa ainakaan).
Ja alapeukuttaja ei näköjään tajua, kerropas minulle alapeukuttaja kuinka kauan kestää matka Andromedan galaksista tänne meille valonnopeudella?
Kun lähestytään valonnopeutta niin matka lyhenee
Ei. Kun lähestytään valon nopeutta, aika hidastuu. Valon nopeudessa aika pysähtyy. Eli valon nopeudella (tietystä perspektiivistä) matka-aika on tasan nolla.
Humanoidi on mikä tahansa olio, joka näyttää edes jossain määrin ihmiseltä. Ei siis mikään avaruusolennon synonyymi.
Ihmiskunnan ensimmäiset aakkoset
https://tekniikanmaailma.fi/ihmiskunnan-ensimmaiset-aakkoset-arkeologit…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka ymmärtää avaruuden etäisyyksien suunnattomuuden, tajuaa ettei galaksien välinen matkaaminen ole mahdollista edes valonnopeudella (fyysisessä kehossa ainakaan).
Ja alapeukuttaja ei näköjään tajua, kerropas minulle alapeukuttaja kuinka kauan kestää matka Andromedan galaksista tänne meille valonnopeudella?
Kun lähestytään valonnopeutta niin matka lyhenee
Ei. Kun lähestytään valon nopeutta, aika hidastuu. Valon nopeudessa aika pysähtyy. Eli valon nopeudella (tietystä perspektiivistä) matka-aika on tasan nolla.
Myös matka on nolla.
Miks just humanoideja? Nehän vois olla vaikka sammakkoeläinten kaltaisia, jos nyt ylipäätään muualla olisi elämänmuotoja jotka olisivat kehittyneet kuten maapallolla.
Totuus on tuolla ulkona