Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hittoa ex-mies oikein ajattelee???

Vierailija
01.06.2023 |

Erottiin miehen kanssa 1,5 vuotta sitten. Mies halusi avioeron 16 vuoden avioliittovuoden jälkeen. No ei siinä mitään, huonostihan oli mennyt jo useita vuosia, joten ero oli oikeastaan helpotus näin jälkikäteen ajatellen. Ero tapahtui ihan sovussa ja ryhdyttiin rakentamaan molemmat omaa elämää.

Reilu vuosi eron jälkeen tapasin uuden miehen, jonka kanssa olen nyt tapaillut noin 4kk. Ja olen niin onnellinen, ihastunut ja hiljalleen rakastumassakin... Mutta ex-mies onkin ryhtynyt haukkumaan horoksi ja syyttää minua siitä, että hänen elämänsä on nyt kurjaa yms. Mitä hittoa se oikein sitten kuvitteli??? Ovatko miehet oikeasti noin tyhmiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on. Aika omituista, että aikuinen mies vielä käyttää tota termiä

Vierailija
2/7 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tilanteessa on vain yksi tyhmä, sinä.

Ja muutenkin, sitten heräsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks olet tekemisissä sen kanssa. Estot päälle vaan.

Vierailija
4/7 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia, vai miten ylipäänsä nuo haukkumiset sut tavoittaa?

Vierailija
5/7 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten exäsi tietää suhdeasiasi?

Vierailija
6/7 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet yhteydessä exääsi?

Vierailija
7/7 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sinua itsestäänselvyytenä. Vissiin se luuli, että sinä kyynelehdit ikuisesti nurkassa ja hänellä on naisia joka kädelle. Kuinkas sitten kävikään. 

Laita estot päälle, ei sun tartte tuota kuunnella. Ja sanoisin sen myös hänelle, että jos ei rupea käyttäytymään asiallisesti,  kun kerran vielä itse halusi erota, niin yhteydenpito myös loppuu, sinun ei tarvitse alkaa vielä haukkumista kuunnella, hakekoon apua itselleen jostain terapiasta.  Jos oli lapsia, niin hoidat sähköpostilla niiden asiat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan