Haluaisin matkustaa kesällä junalla Hesasta jonnekin,mutta rahaa ei ole paljon ja tekemistä en tiedä. Mitä suosittelette?
Kommentit (30)
Säästä rahaa ja ajele ratikalla ympäri Helsinkiä. Melkein junamatka ja junantuoma tutustuu kaupunkiin.
Då du har dåligt med pengar, föreslår jag att du skaffar dig ett jobb och tar om projektet nästa år.
Hankoon pääset halvalla. Ota airbnb kämppä, tai tee ihan vaan päiväreissu, niin ei tule kalliiksi. Uikkarit ja aurinkorasva mukaan. Ei siellä paljon muuta tarvita. Vuokraa polkupyörä, jos haluat kierrellä. Ai niin, junalla pääsee tällä hetkellä vaan Karjaalle asti, mutta sieltä on bussilla jatkoyhteys Hankoon. Eikä maksa paljoa.
Liftaamalla tai kimppakyydillä Repovedelle tai johonkin muuhun luonnonpuistoon viikoksi vaeltamaan. Kengät, reppu ja makuupussi riittää, käytettynä saa toki yhtä jos toista kamaa jos haluaa hifistellä.
Repovesi nyt lähinnä koska lähellä, helppo päästä eikä ole ensikertalaiselle mikään tietön tie
Lähde Tikkurilaan dokaa. Tilaa vielä taksi, niin saat ilmaisen kyydin Lohjalle ja kuppaseksiä kaupanpäälle.
Lähde ylihuomenna Lempäälän Ideaparkiin katsomaan Käärijää, konsertti on ilmainen. Minäkin aion mennä. Cha cha cha!
Vierailija kirjoitti:
Hankoon pääset halvalla. Ota airbnb kämppä, tai tee ihan vaan päiväreissu, niin ei tule kalliiksi. Uikkarit ja aurinkorasva mukaan. Ei siellä paljon muuta tarvita. Vuokraa polkupyörä, jos haluat kierrellä. Ai niin, junalla pääsee tällä hetkellä vaan Karjaalle asti, mutta sieltä on bussilla jatkoyhteys Hankoon. Eikä maksa paljoa.
Tulliniemen rannalla ei tarvitse uimapukua.
Olen itse tehnyt vastaavia päiväreissuja Tampereelle ja Hämeenlinnaan sekä Porvooseen. Kahteen ekaan pääsee kätevästi junalla ja Porvooseen menee hyvin busseja. Hämeenlinna oli kiva mutta jengi tuntui pitävän outona sitä että olin yksin liikenteessä toljotuksesta päätellen. Tampereella ja Porvoossa sen sijaan oli paljon porukkaa ja sinne sulautui hyvin.