Millainen olisi kiva virkistymispäivä ?
Mulla tällainen:
Ensin hotelliaamiainen tai vastaava kotona. Tuoremehua, puuroa voisilmällä, puolikova kananmuna, marjalisuke, rahkajoghurtti.
Suihku ja sauna.
Jalanpohjan hierontaa, seksiä.
Ajelulle kullan kanssa vaikka uimarannalle. Uimista ja köllöttelyä.
Lounas hyvässä lounasravintolassa.
Kotiin kukkakaupan kautta. Seksiä punaisissa tunnelma valoissa.
Kulta soittaa mulle kitaraa kynttilän valossa.
Syödään lämpimiä voileipiä ja juodaan pepsicolaa :D.
Silittelen kullan sänkipartaa ja kuuntelen möreä- äänistä juttelua.
Aamulla lähdemme mökille
Kommentit (9)
Muuten kuulostaa hyvältä, mutta ei munaa missään muodossa kiitos.
Palkallinen vapaapäivä on paras virkistyspäivä. Ne keksityt puuhat kun vaihtelee noloista inhottaviin.
Sellainen että ei tarvitse tehdä mitään ja voi katsella kun joku toinen pesee pyykit, silittää ja laittaa kaappiin sekä siivoaa koko talon ja laittaa hyvää ruokaa. Lisäbonus on jos käy vielä kaupassakäyntiin ja ajelee nurmikon ja hoitaa pihan kuntoon. Eikä missään vaiheessa tarjoilla munia.
Ihan vaan normaali vapaapäivä jonka jokainen saisi käyttää miten haluaa. Nämä ylhäältä pakotetut yhteiset ei koskaan toimi, koska ihmiset on erilaisia ja ihmisiä virkistää erilaiset asiat. Itse varmaan vapaasti käytettävänä virkistyspäivänä nukkuisin pitkään ja pelailisin tietokoneella. Saattaisin käydä ulkona kävelemässä jos olisi hyvä sää.
Kannatan vapaapäivää, jolloin ei tarvitse tehdä yhtään mitään.
Että sais maata kotona, eikä olis mitään typeriä aktiviteettejä.
Ainoa kimppakiva voisi olla joku rentoutushetki ja hyvä ruoka.
EI hierontaa, alastomuutta tai liikaa läheisyyttä työkavereiden kesken. Ei sellaista, että ottakaa pari ja sitten joku jää aina yksin.
Mukavin työnantajan tarjoama etu on ollut talon lounasravintolasta tilattu seisova pöytä meidän tiloihin. Jokainen sai omaan tahtiin käydä syömässä lounaan ja ruoka oli todella hyvää. Lisäksi saimme ylimääräisen palkallisen vapaan peräkkäisinä päivinä puolet ja puolet väestä pyöritti töitä.
Muutoin onkin sitten tullut vain stressipallo, kynä, avainkaulanauha, karkki ja suklaata ja ikäviä ryhmätöitä.
Vierailija kirjoitti:
Muuten sama mutta haluan munani löysänä ja sen kitaran vaihtaisin flyygeliin.
Mulle kovaa munaa ilman rämpytystä.
Muuten sama mutta haluan munani löysänä ja sen kitaran vaihtaisin flyygeliin.