Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Napakoru järkevää vai ei?

Vierailija
31.05.2023 |

Moikka! Oon nyt miettiny napakorun ottamista hetken aikaa. Jos ottaisin sen niin ottaisin sen syksymmällä. Mutta olen kuullut juttuja että napakoru voi kasvaa ulos? Eli mitä se käytännössä tarkoittaa ja näyttääkö se sitten ihan tyhmälle? Ja muutenkin jos otan sen korun niin monen vuoden päästä (jos) saan lapsia ja olen raskaana ja otan korun pois venyykö se napakorun reikä silti tai jotain? Anteeksi epäselvä teksti mutta toivoin että ymmärrätte:)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee jäämään pieni arpi lopuksi ikää, mutta mitä sitten? Ota vaan koru, jos se tuo sulle iloa. Ei nää jutut ole niin vakavia.

Vierailija
2/5 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa napakoru!! Suosittelen ja et tuu katumaan!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot hoikka ja tykkäät pukeutua bikineihin tai napa paitoihin niin ota jo nyt, ei siinä kauaa kestä että paranee, pystyt jo kesällä uimaa yms ilman mitään tulehtumis vaaraa.

Ota hyvä maineisella lävistäjäällä ja hoida ohjeen mukaan.

Raskaana suositellaan että napakorua ei pidettäisi, tosin näitäkin koruja saa sellaisella pitkällä tapilla..

Vierailija
4/5 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin napakorun 18-vuotiaana, kasvoi pikkuhiljaa ulos mutta jäi silti paikoilleen. Otin nyt kokonaan pois koska olen raskaana enkä ajatellut laittaa takaisin. Ihan kiva oli nuorena, nyt lähemmäs nelikymppisellä aika turhake. Mutta aika usealla kasvaa siis ulos.

Vierailija
5/5 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä, kaikenmaailamn pultit ja mutterit kaunistavat suominaista ihan kympillä! Pulttipyssy käsittely naamaan ennen suutelua, kaunista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan