Hassuimpia tai kummallisimpia lahjoja, joita olet saanut?
Kerro.
Aloitan itse, kerron pari.
Sain yhdeksän vuotta täyttäessäni luokkakaveri-pojalta hajuveden. Kutsuin siis kaverisynttäreille koko luokan, ja yksi pojista, jota en edes kunnolla tuntenut toi lahjaksi pullollisen hajuvettä. Oli vieläpä ihan hyvän tuoksuinen, mutta mihin 9-v. tyttö sitä olisi tarvinnut. Tämä 90-luvun alussa.
Myös kaverisynttäreillä, mutta pari vuotta aiemmin eli joskus ekaluokkalaisena sain yhdeltä luokkakaveri-tytöltä vain pullollisen Lactacyd-pesunestettä. Ei ollut mikään vitsilahja vaan ihan vakavissaan antoi, tosin lahjan oli varmaan ostanut tytön äiti.
Aikuisena olen saanut lahjaksi omenapuun, siis sellaisen taimen. Kiusallista vain oli, että asuin vuokralla kerrostalossa, jossa ei ollut omaa pihaa. Lahjan antaja oli jostain keksinyt, että siihen maantason asuntoon kuuluisi oma piha, no ei kuulunut ja vaikka olisikin, niin se oli vain vuokra-asunto, jossa en aikonut asua pitkään.
Kommentit (2)
Mieheltäni kultakorun vaikka hän hyvin tietää, että en koskaan käytä kultakoruja, kun ne ei vain sovi minulle.
Synttärilahjaksi rahaa läheiseltä ihmiseltä, jolle annoin säännöllisesti jonkun verran rahaa.