Minne ihmisvihaaja voisi työllistyä?
Sellainen, joka ei tule toimeen kenenkään kanssa, eikä haluakaan, ja haluaa olla vain rauhassa?
Kommentit (35)
Työkkäri ja Kela tulee ensimmäisinä mieleen.
Perintä- ja ulosotto seuraavana. Pikavippifirmassakaan ei empatialla taida pärjätä?
Vierailija kirjoitti:
Metsäkonekuskiksi? Yksinäisempää hommaa ei ole.
Tarviiko olla ajokortti? Googlasin koulutusta, muttei selvinnyt pitääkö olla ajokortti? Traktoria olen ajanut mutta ajokortti uupuu.
Vierailija kirjoitti:
Remppalestaksi.
Mikä tämä tarkemmin ottaen on?
Koodaamista suosittelen. No, en ole itse ihmisvihaaja, mutta en myöskään halua viettää muiden kanssa aikaa enempää kuin on pakko ja olen mieluiten omissa oloissani. Tekemäni työ on lähes täysin etätyötä kotona omien aikataulujen mukaan, kunhan sovitut työt tulevat hoidetuksi. Aika moni työkaverikin on samanlainen introvertti kuin minä. Alalle voi työllistyä myös ilman koulutusta jos hallitsee asiat, mutta toki koulutus on etu.
Entä hotellin respa yöaikaan? Hiljaista varmaan.
Porrassiivousta saa tehdä melko rauhassa, mutta hallituksen aktiivit eli kerrostalokyylät kyllä pahentavat ihmisvihaa. Toisaalta niillekin olisi hyvä kohdata pahemman luokan mörököllejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsäkonekuskiksi? Yksinäisempää hommaa ei ole.
Tarviiko olla ajokortti? Googlasin koulutusta, muttei selvinnyt pitääkö olla ajokortti? Traktoria olen ajanut mutta ajokortti uupuu.
Motokuski ei tarvitse ajokorttia, mutta työpaikka on kirjaimellisesti metsässä. Töihin ei pääse ilman autoa eikä edes millä tahansa autolla.
Positiivisena puolena se, että tätä kauemmas ihmisistä ja sivilisaatiosta ei pääse.
Putinin kokiksi.