Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihjeitä allergiaan?

Vierailija
31.05.2023 |

Tänä kesänä on ollut nyt todella paha ja allergiatabletteja menee sen mukaan. Millä muulla tavalla sitä voisi yrittää parantaa oloa jos joku keksii?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu oireista. Jos on nenä- ja silmäoireita, niin tablettien lisäksi nenäsuihkeet ja silmätipat käyttöön. Myös nenähuuhtelukannusta voi olla apua.

Vierailija
2/6 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu oli saanut vihjeen syödä paikallista hunajaa joka päivä lusikallisen, ja testasi tätä. Ja hän oli sitä mieltä, että allergiaoireet vähenivät. Eli toimisi siedätyshoitona. Ja salaisuus on nimenomaan se, että se hunaja on siinä ihan lähialueilla tuotettua, ei toiselta puolen Suomea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä tänävuonna iskee ensimmäiseksi silmiin. On kuin olisi hiekkaa silmissä ja vähän helpottaa kun ottaa pari tablettia. Täytyykin kokeilla noita tippoja jos yhtään auttaisivat.

Vierailija
4/6 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttu oli saanut vihjeen syödä paikallista hunajaa joka päivä lusikallisen, ja testasi tätä. Ja hän oli sitä mieltä, että allergiaoireet vähenivät. Eli toimisi siedätyshoitona. Ja salaisuus on nimenomaan se, että se hunaja on siinä ihan lähialueilla tuotettua, ei toiselta puolen Suomea.

Mä olen lukenut, että sitä hunajaa pitäisi syödä pidempään, että se auttaisi. Siis ettei ole mikään pika-apu, vaan jos vuoden ympäri syö sitä hunajaa, se ajan kanssa siedättää.

Vierailija
5/6 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa hunajaa, tuota en ole kuullutkaan. Olen kyllä nyt valmis kokeilemaan mitä vain.

Vierailija
6/6 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaasto tai mieluummin vähän pidempikin voisi auttaa lähes vaivaan kuin vaivaan (lähinnä kai autofagian kautta)?

(Turha vinkki sikäli että vain ehkä yksi tuhannesta kykenee siihen nykyään kun ämevikkalaista "sianruokaa" helvetin pitkine lisäaineluetteloineen on tarjolla vain puhenlinsoiton päässä?) 🤣