Vieläkö teet koronatestin , jos olet kipeä ?
Kommentit (43)
En ole tehnyt tähänkään asti. Kai ne päivystyksessä tekisivät, jos sinne joutuisin. Muuten asialla ei ole ollut mitään väliä.
Jos joku pahempi flunssa iskee. On noita koululaisen koulusta saamia testejä vielä jokunen jäljellä. Pari kuukautta sitten sain positiivisen tuloksen. Muut perheen sairastajat eivät jaksaneet testata, joten minä tein sen. Pari vuotta sitten kävin ambulanssilla sairaalassa, kun oli sen verran huolestuttavia oireita pitkän aikaa kotona sairastelun jälkeen, virallisesta testistä olin silloin saanut jo positiivisen tuloksen.
En tiedä testeistä yms. Mutta ihmisten kannattaisi varmaan miettiä ennen kokoontumisia ja siivoushygieniaa voisi nostaa kaupoissa jne. Ilmanvaihto bussissa. Ja kenet tapaa. Vaikka osa uskaltaa toimia kassaneitinä.
Joo. Koska sitten en mene 80+ v äitini luokse. Koska virukset aiheuttavat jälkikäteen erilaisia sairauksia, kuten autoimmuunisairauksia. Vielä ei tiedetä koronasta, mutta haluan pystyä kertomaan, jos sairastun, onko minulla ollut se.
En oo tehnyt ikinä
Jos oon kipeä niin sairastan kunnes olen terve
Vierailija kirjoitti:
Joo. Koska sitten en mene 80+ v äitini luokse. Koska virukset aiheuttavat jälkikäteen erilaisia sairauksia, kuten autoimmuunisairauksia. Vielä ei tiedetä koronasta, mutta haluan pystyä kertomaan, jos sairastun, onko minulla ollut se.
Ei kannata mennä edes flunssassa vanhusten luokse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata mennä edes flunssassa vanhusten luokse
No en mene, mutta koronan kohdalla pidän vähän vielä pidemmän hajuraon.
En ole ollut kipeä vuoteen ja jos nyt sairastuisin, en tekisi testiä, ilman pätevää syytä. Pätevä syy olisi joku perusflunssasta poikkeava outo oire.
Ei oo käynyt koskaan meilesäkään, se enempää kuin vaikka abortin tai labiaplastian teko
En jaksanut. Oli kuumetta viikon, mutta ei yskää tai nuhaa. Mitä olisin hyötynyt tiedosta, että se on covid tai joku muu virus?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä testeistä yms. Mutta ihmisten kannattaisi varmaan miettiä ennen kokoontumisia ja siivoushygieniaa voisi nostaa kaupoissa jne. Ilmanvaihto bussissa. Ja kenet tapaa. Vaikka osa uskaltaa toimia kassaneitinä.
Kaupoissa ei nosteta siivoushygieniaa, koska se maksaisi, eikä siitä haluta maksaa. t. kaupan siivooja
No en tee. Miksi tekisin? Tuolla on koronapäissään hoitajat töissä suojelemassa hauraita niin mitä lisäarvoa se mun testini toisi? Suurin kusetus ikinä tuo hauraiden suojelu ja edelleen menee läpi osalle ihmisiä. Sitä se aivopesu teettää.
Mitäpä tuota enää testaamaan. Meillä on ohje mennä koronassa töihin jos oireet lievät eikä haittaa työntekoa.
T. Sh
Kannattaa tehdä koronatesti niin selviää onko sulla koronaa vai ei. Korona on vaarallinen esim iäkkäille sekä monisairaille, jos tartutat koronan vaikka iäkkäisiin sukulaisiin ja ne siihen kupsahtaa niin onko sitten hyvä fiilis?
Korona on edelleen yleisvaarallisten tartuntatautien listalla. Kahden viikon aikana siihen on kuollut 145 henkilöä. (Huom! Putsattu tilasto. Moni kuolee ilman diagnoosia).
Älkää nyt kulkeko levittämässä tätä! Sydäninfarktit ja syövät, lasten diabetes räjähdysmäisesti lisääntynyt, kun tätä levittävät jopa sairaanhoitajat.
Teen välillä