Hetero onkin Omniseksuaali
Kommentit (34)
Hitto, oon näköjään sekoittanut omni- ja demiseksuaalisuuden. Tulipahan nyt sit tarkastettua määritelmät.
Olen nainen ja hetero.
En hyväksy, että joku ulkopuolinen keksii minusta muita nimityksiä. En ole antanut sellaiselle lupaa. Saatana.
Maailma on lipumassa globaalin tyrannian alle ja suurin ongelma on se että just mun uniikille seksuaalisuudelle ei ole vielä keksitty sanaa, vaikkei mun seksuaalisuus kiinnosta vttuakaan muita kuin itseäni ja sitä jonka kanssa seksuaalisuuttani toteutan.
Maranatha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyl oo. Omniseksuaali tykkää monesta sukupuolesta, mutta sukupuolella on väliä, esimerkiksi vaikka naisista ja muun sukupuolisista, mutta ei miehistä.
Termit on joillekin tosi tärkeitä, siksi niitä tulee jatkuvasti lisää. Varmaan siksi, että usein vaaditaan olemaa hetero ja sitten pitää "tulla kaapista ulos", niin tarttee niitä muita varten jonkun termin.
Eli omniseksuaali tykkää vain naisista? Noi "muunsukupuoliset" on satuolentoja, niitä ei todellisuudessa ole olemassakaan.
Omniseksuaali voi tykätä myös naisista ja miehistä. Tai miehistä, naisista ja transnaisista. Kombolla ei ole väliä, mutta enemmän kuin yhdestä, mutta ei kaikista.
Toisin kuin panseksuaali jolla sukupuolella ei ole mitään väliä.
Se, että sinun mielestä ei ole muun sukupuolisia, ei sitä todellisuutta poista, että heitä on. Vähän sama, kuin minä sanoisin, ettei voi olla ketään joka tykkää Mikko Alatalon musiikista, satuolentoja ovat.
Ei ollenkaan sama asia kuin Mikko Alatalon musiikista tykkääminen. Sukupuoli ei ole mielipidekysymys vaan biologinen muuttumaton fakta. Sama kuin ihon tai silmien väri tai syntymä-aika. Sukupuoli on yhtä vähän mielipidekysymys kuin se että maapallo on pyöreä. Se ei muutu litteäksi vaikka kuinka tuntisit sen olevan litteä.
Entä onko jo termi sille että tykkää vain muunsukupuolisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyl oo. Omniseksuaali tykkää monesta sukupuolesta, mutta sukupuolella on väliä, esimerkiksi vaikka naisista ja muun sukupuolisista, mutta ei miehistä.
Termit on joillekin tosi tärkeitä, siksi niitä tulee jatkuvasti lisää. Varmaan siksi, että usein vaaditaan olemaa hetero ja sitten pitää "tulla kaapista ulos", niin tarttee niitä muita varten jonkun termin.
Eli omniseksuaali tykkää vain naisista? Noi "muunsukupuoliset" on satuolentoja, niitä ei todellisuudessa ole olemassakaan.
Omniseksuaali voi tykätä myös naisista ja miehistä. Tai miehistä, naisista ja transnaisista. Kombolla ei ole väliä, mutta enemmän kuin yhdestä, mutta ei kaikista.
Se, että sinun mielestä ei ole muun sukupuolisia, ei sitä todellisuutta poista, että heitä on. Vähän sama, kuin minä sanoisin, ettei voi olla ketään joka tykkää Mikko Alatalon musiikista, satuolentoja ovat.Ei ollenkaan sama asia kuin Mikko Alatalon musiikista tykkääminen. Sukupuoli ei ole mielipidekysymys vaan biologinen muuttumaton fakta. Sama kuin ihon tai silmien väri tai syntymä-aika. Sukupuoli on yhtä vähän mielipidekysymys kuin se että maapallo on pyöreä. Se ei muutu litteäksi vaikka kuinka tuntisit sen olevan litteä.
Sukupuolella on kaksi merkitystä. On biologinen sukupuoli, joka fakta, mies nainen ja intersukupuolinen. Reaalimaailmassa tällä on merkitystä lääkärissä ja kumppanin valinnassa (lisääntymistarkoituksessa).
Sitten on sukupuoli-indetiteetti, joka on se jolla voi olla merkitystä, koska se enemmäm tai vähemmän näkyy muille ihmisille. Usein nämä kaksi on sama, joskus ei. Sinulle sillä ei pitäisi olla mitään väliä, mikä jonkun henkilön biologinen sukupuoli on, jos et ole hänen lääkäri tai puoliso. Sukupuoli-identiteetti taas määrää sen sanotko kyseistä ihmistä mieheksi, naiseksi, henkilöksi tai jollain muulla hänen kertomallaan termillä. Ei ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että sinun mielestä ei ole muun sukupuolisia, ei sitä todellisuutta poista, että heitä on. Vähän sama, kuin minä sanoisin, ettei voi olla ketään joka tykkää Mikko Alatalon musiikista, satuolentoja ovat.
Millaiset lisääntymisvärkit näillä muunsukupuolisilla on?
Vierailija kirjoitti:
Joko runkkareille on oma ja uusi fantsu termi keksitty?
Tarttis nyt tietää, mihin lokeroidun?
Olisko autoseksuaali? Googletappa. Ei siis ajoneuvoauto, vaan autoauto.
Vierailija kirjoitti:
Omniseksuaali on puoli-, eli semihetero. Tykkää vastakkaisesta sukupuolesta, mutta saa tykätä samastakin ja siltä väliltä. Jokaisessa heterossa asuu pieni h intti. Ei siihen tarvita uutta sanaa.
Seksuaalisuus kun on näin moniulotteista, voidaan siinä tapauksessa myös väittää, että jokaisessa hintissä asuu pieni hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että sinun mielestä ei ole muun sukupuolisia, ei sitä todellisuutta poista, että heitä on. Vähän sama, kuin minä sanoisin, ettei voi olla ketään joka tykkää Mikko Alatalon musiikista, satuolentoja ovat.Millaiset lisääntymisvärkit näillä muunsukupuolisilla on?
En tiedä, kuten en tiedä 99.999999prosentin muidenkaan ihmisten värkeistä. Omani ja puolisoni ja muutaman eksän värkit on nähty. Eikä myöskään kiinnosta.
Ulkonäön perusteella oletan sukupuolen tarvittaessa ja jos olen väärässä pahoittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että sinun mielestä ei ole muun sukupuolisia, ei sitä todellisuutta poista, että heitä on. Vähän sama, kuin minä sanoisin, ettei voi olla ketään joka tykkää Mikko Alatalon musiikista, satuolentoja ovat.Millaiset lisääntymisvärkit näillä muunsukupuolisilla on?
En tiedä, kuten en tiedä 99.999999prosentin muidenkaan ihmisten värkeistä. Omani ja puolisoni ja muutaman eksän värkit on nähty. Eikä myöskään kiinnosta.
Ulkonäön perusteella oletan sukupuolen tarvittaessa ja jos olen väärässä pahoittelen.
Tutkijat tietävät. Ei ole mitään biologisia muunsukupuolisia, sukupuoli-identiteetti on asia erikseen.
Älkää lähtekö mukaan tähän ns. uuskieleen, ihan vaan puhutte normaalisti itsestänne ja muistakin. Annatte sillä myös viestiä siitä, ettei pienen, päästään sekaisin olevan vähemmistön, ole mitään asiaa alkaa sanelemaan meille muille termejä.
Omni = kaikki eli mistä ihmeestä tuo nimitys tulee, jos kaikki ei kuitenkaan käy?