Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tuntemasi narsisti salamarakastuja? Eräs narsistimies on,

Vierailija
28.08.2008 |

meinaan exäni. Itse kärvistelen eron jälkeen kolmatta vuotta yksin, ja exä on jo naimisissa. Oikeen lässyttää onneaan kaikissa mahdollisissa tilanteissa. Ennen tätä nykyistä vaimoa (eli heti eromme jälkeen) oli ainakin yksi "vakava rakkaus", luultavasti joitakin muita juttuja.

Ennen minua narsisti-auervaara kaatoi naisia minkä ehti ja osaan hullaantui kertomansa mukaan ihan valtavasti.

Mistä kumpuaa moinen hillitön kyky hullaantua toisesta? Itsellä kun ei ole tapahtunut mielessä mitään vuosikausiin vaikka kivojakin ukkeleita on tullut vastaan. Liittyykö se narsistiseen persoonallisuushäiriöön, jonka tunnusmerkit täsmää exään 100 %-sesti?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan exäni. Itse kärvistelen eron jälkeen kolmatta vuotta yksin, ja exä on jo naimisissa. Oikeen lässyttää onneaan kaikissa mahdollisissa tilanteissa. Ennen tätä nykyistä vaimoa (eli heti eromme jälkeen) oli ainakin yksi "vakava rakkaus", luultavasti joitakin muita juttuja.

Ennen minua narsisti-auervaara kaatoi naisia minkä ehti ja osaan hullaantui kertomansa mukaan ihan valtavasti.

Mistä kumpuaa moinen hillitön kyky hullaantua toisesta? Itsellä kun ei ole tapahtunut mielessä mitään vuosikausiin vaikka kivojakin ukkeleita on tullut vastaan. Liittyykö se narsistiseen persoonallisuushäiriöön, jonka tunnusmerkit täsmää exään 100 %-sesti?

Vierailija
2/3 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat olla osa laumaa,haluat lisääntyä,ystävystyä jne. Aika harva ihastuja on narsisti.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lihavuus vs. laihuus -keskustelu? Tai imetyksen kesto?

Kyky ihastua muihin ihmisiin voi olla positiivinen asia, mutta entäs kun se on hallitsematonta ja tapahtuu myös suhteen aikana > johtaa pettämisiin jne. Tässä on myös exä kunnostautunut.

Ihme touhua, että pitää tulla vittuilemaan johonkin ketjuun kun ei ole mitään järjellistä sanottavaa. Pysykää hyvät mammat niissä BB-pinoissanne, jooko.

ap