Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko Henk.koht ketään lapsikaappauksen uhria?

Vierailija
28.05.2023 |

2kk sitten tuli uutinen jossa itävaltalainen äiti vei lapsen. Tuli mieleen, että tunnetko itse ketään jossa ulkomaalainen puoliso (voi olla suomalainen, mutta yleensä oma kotimaa) on viety lapsi? Itse tunnen vain sopuisia suomalais+ulkomaalainen -liittoja, jotka ovat yhdessä eivätkä kaappaa lapsiaan.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dcfe82b0-fb87-4011-861c-57ad93a401ab

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, mutta surettaa aina nuo uutiset. :(

Vierailija
2/5 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Niin tai no. Isäni väitti aikoinaan, että äiti oli muka vienyt minut häneltä, kun muutimme Britanniasta takaisin Suomeen. Todellisuudessa häntä itseään ei ollut isyys kiinnostanut enää vuosiin silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Niin tai no. Isäni väitti aikoinaan, että äiti oli muka vienyt minut häneltä, kun muutimme Britanniasta takaisin Suomeen. Todellisuudessa häntä itseään ei ollut isyys kiinnostanut enää vuosiin silloin.

Mistä tiedät? Kertoiko äiti niin? :D

Vierailija
4/5 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Mistä tiedät? Kertoiko äiti niin? :D

Ihan kuule itse muistan. Eipä näkynyt tätä niin sanottua isää välillä puoleen vuoteen, tai jopa vuoteen.

Vierailija
5/5 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden. Palasivat kuitenkin takaisin Suomeen jostain syystä ja lapsi saatiin takaisin äidille ja sitten heidät piilotettiin jonnekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi