Tunnetko Henk.koht ketään lapsikaappauksen uhria?
2kk sitten tuli uutinen jossa itävaltalainen äiti vei lapsen. Tuli mieleen, että tunnetko itse ketään jossa ulkomaalainen puoliso (voi olla suomalainen, mutta yleensä oma kotimaa) on viety lapsi? Itse tunnen vain sopuisia suomalais+ulkomaalainen -liittoja, jotka ovat yhdessä eivätkä kaappaa lapsiaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dcfe82b0-fb87-4011-861c-57ad93a401ab
Kommentit (5)
En.
Niin tai no. Isäni väitti aikoinaan, että äiti oli muka vienyt minut häneltä, kun muutimme Britanniasta takaisin Suomeen. Todellisuudessa häntä itseään ei ollut isyys kiinnostanut enää vuosiin silloin.
Vierailija kirjoitti:
En.
Niin tai no. Isäni väitti aikoinaan, että äiti oli muka vienyt minut häneltä, kun muutimme Britanniasta takaisin Suomeen. Todellisuudessa häntä itseään ei ollut isyys kiinnostanut enää vuosiin silloin.
Mistä tiedät? Kertoiko äiti niin? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Mistä tiedät? Kertoiko äiti niin? :D
Ihan kuule itse muistan. Eipä näkynyt tätä niin sanottua isää välillä puoleen vuoteen, tai jopa vuoteen.
Tunnen yhden. Palasivat kuitenkin takaisin Suomeen jostain syystä ja lapsi saatiin takaisin äidille ja sitten heidät piilotettiin jonnekin.
En tunne, mutta surettaa aina nuo uutiset. :(