Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
28.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (1257)

Vierailija
161/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin kanssa en tarvitse kyllä enää harjoitusta. Sivusta seksikkäästi.

Minä kyllä tarvisin. Mutta vasta kolmikymppisenä pääsin eroon siitä epävarmuudesta sen suhteen, ettei ole tarpeeksi kokemusta tai osaa jotain juttuja tms. Naurattaa, että parikymppisenä on stressannut siitä ettei ole tarpeeksi kokenut ja hyvä siinä sun tässä (muissakin kuin seksuaalisissa asioissa), vaikka SEHÄN ON NORMAALIA JA LUONNOLLISTA, ettei parikymppisellä ole kokemusta mistään eikä osaa vielä mitään :D Toki jotkut osaa, mutta ei pidä vertailla. 

Vierailija
162/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitas harjotella yhdessä nukkumista

Hemmetti soikoon, ensimmäinen järkevä viesti. Lisäisin IRL. Ehdottomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: kerro yksi numero, joka liittyy johonkin tärkeään asiaan sinun ja kaivattusi välillä!

7

18

Vierailija
164/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osutte vaan johonkin tarpeeksi pakottavaan tilanteeseen sen ihastuksenne kanssa, niin joudutte juttelemaan eikä tarvi vaan harjotella. Minä olen vähän sellainen välttelijä, että jos huomaan jossain jonkun miehen jonka kanssa on ollut joskus jotain tai on ihastunut minuun, niin en mene sinne tai yritän ettei vaan kohdata. Pakoilen.

Eilen osuin samaan rinkiin miehen kanssa jonka kanssa oli joskus jotain, niin ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin iloisena halata ja hymy pyllerössä jutella :D Karkuunkaan ei päässyt, niin oli pakko kohdata. 

Tuo mies ei siis ollut ihastus tai mitään, mutta tuohon tyyliin jos jonkun "välteltävän" kanssa törmää, niin joutuu kohtaamaan. Eli hankkiutukaa tarpeeksi lähelle. 

Toimisikohan tuo sama laulukammoon?

Studioon vastakkaista sukupuolta olevan/olevien kanssa, kuulokkeet korville ja pois ei lähdetä ennen kuin laulu on laulettu.. 🤔🎙🎧

T.Mies sivusta

Vierailija
165/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki huppari huomenna?

Vierailija
166/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhoilta välttyy, kun ryssii asiat irl niin kovin, ettei mitään todellista yhteyttä ole. Kun on blokit päällä joka somesovelluksessa, voi olla varma, että kaivattu ei todellakaan lähettele mitään terveisiä. Niinpä harhoja ei synny. Jos näkyy omat nimikirjaimet, on takuuvarmaa, että ne ovat jollekin muulle. Jos on nimellä terveisiä, nekin ovat joko jollekin toiselle, tai sitten jonkun tuttavan trollausta. Itse tiedän varmaksi, että muutamia tuttuja on ainakin joskus käynyt palstalla näissä kaipaus-ketjuissa. He ovat saattaneet tunnistaa minut, minä en niinkään heitä. Mutta tunnistipa joku tai ei, sillä ei ole merkitystä.

Sehän siinä on, kun oma tilanne on kaikkea muuta kuin tuo ja tilanteemme on muutenkin sellainen, että molempien täällä kirjoittelu "kävisi järkeen".

No niimpä. Niin kävisi. Mutta miksi me kirjoittelisimme täällä koska on ne estot jotka kertovat ettemme pidä toisistamme? Ihan vain tällainen hypoteettinen ajatus. Mitäs tästä kelailet vasta-argumentiksi?

Juu, ei kyllä omassa tilanteessa ole ketään estetty, joten ohi. En olettaisi hetkeäkään, että joku haluaisi yhteyttä minuun, jos olisin estetty. Ja jos olisin itse estänyt, en todellakaan haluaisi yhteyttä kyseiseen ihmiseen.

Vierailija
167/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä piinaa. Jospa tänään.

Vielä kun omasta pääsisi. Tiedä tarjoillaanko, jos vähän anelet?

Vierailija
168/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin kanssa en tarvitse kyllä enää harjoitusta. Sivusta seksikkäästi.

Minä kyllä tarvisin. Mutta vasta kolmikymppisenä pääsin eroon siitä epävarmuudesta sen suhteen, ettei ole tarpeeksi kokemusta tai osaa jotain juttuja tms. Naurattaa, että parikymppisenä on stressannut siitä ettei ole tarpeeksi kokenut ja hyvä siinä sun tässä (muissakin kuin seksuaalisissa asioissa), vaikka SEHÄN ON NORMAALIA JA LUONNOLLISTA, ettei parikymppisellä ole kokemusta mistään eikä osaa vielä mitään :D Toki jotkut osaa, mutta ei pidä vertailla. 

Voin opettaa sulle kaiken niistä asioista.

Vierailija
169/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko lähteä keskiviikkona unohtumattomalle autoajelulle. (Harjoittelu irl )

Unohtumattoman autoajelu, täytyyhän semmoinen kokea (irl)

Elämä on liian lyhyt siihen että tuo jäisi kokematta. Keskiviikkona siis muru! Odotan tarkempia speksejä irl🤗

Ok, hitto sentään tässähän alkaa olemaan auto kohta täynnä tätä menoa no, nähdään keskiviikkona.

Lähden vain apukuskin paikalle😊

Vierailija
170/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytät tänään säkenöivän kauniilta. (Harjoittelu irl)

Mitä tämmöiseen pitäisi vastata (neuvokaa palstalaiset). Niin sinäkin? Samoin? Kiitos? No enkä?

Vastaan aina "kiitos, mä tiedän". Eipähän kehuta uudestaan xD

Vierailija
171/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-  🤪 Moi! ööö...öööö.

-  🧐 ??

-  😰  Eimitn

(harjoittelua irl)

Lisää harjoittelua, rutkasti!

T. Opettaja

Suoritatko läksykuulustelun jälkikäteen?

T.miesoppilas sivusta

Kyllä. Ja jätän sinut jälki-istuntoon, jossa joudut pisteen sijaan tuijottamaan minua silmiin.

Jännitän jo etukäteen.

Jälki-istunto on ok, mutta eikö olisi vaihtoehtoja sen sisällölle?

Ei. Tuo on kohtalo jos ei läksyt ole hallussa.

Ok, taidan jättää lukematta.. 🤔

Täällä sit jo odotan

👩🏻🏫

Muista olla tiukkana ja vaativana.

Mihin luokkaan tulen?

Tottakai. Heti pääovesta oikealle.

Vierailija
172/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelet meistä tänään, rakkaani?

Tuhmia ajatuksia, joita molemmat joutuvat pohtimaan omissa oloissaan.

Onneksi omissaan.

Vierailija
173/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä lupasitkaan hakea mut ajelulle?

Vierailija
174/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-  🤪 Moi! ööö...öööö.

-  🧐 ??

-  😰  Eimitn

(harjoittelua irl)

T. Opettaja

T.miesoppilas sivusta

Kyllä. Ja jätän sinut jälki-istuntoon, jossa joudut pisteen sijaan tuijottamaan minua silmiin.

Jännitän jo etukäteen.

Jälki-istunto on ok, mutta eikö olisi vaihtoehtoja sen sisällölle?

Ei. Tuo on kohtalo jos ei läksyt ole hallussa.

Ok, taidan jättää lukematta.. 🤔

Täällä sit jo odotan

👩🏻🏫

Muista olla tiukkana ja vaativana.

Mihin luokkaan tulen?

Tottakai. Heti pääovesta oikealle.

Ai niin, välkällä tuli tehtyä jotain, mistä tuli sanomista. Voisi hoitaa sen samalla pois..

Vierailija
175/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytät tänään säkenöivän kauniilta. (Harjoittelu irl)

Mitä tämmöiseen pitäisi vastata (neuvokaa palstalaiset). Niin sinäkin? Samoin? Kiitos? No enkä?

Kuuluu suuttua koska tuosta saa käsityksen, että ainoastaan tänään näytän kauniilta. Ja muina päivinäkö sitten petolinnun pyllyltä?! 😡

Vierailija
176/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

J:lle J:ltä, oot söpö :) <3

Vierailija
177/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-  🤪 Moi! ööö...öööö.

-  🧐 ??

-  😰  Eimitn

(harjoittelua irl)

T. Opettaja

T.miesoppilas sivusta

Kamala murhaaja! 🥺

Vierailija
178/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju on auki BTW.

Vierailija
179/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osutte vaan johonkin tarpeeksi pakottavaan tilanteeseen sen ihastuksenne kanssa, niin joudutte juttelemaan eikä tarvi vaan harjotella. Minä olen vähän sellainen välttelijä, että jos huomaan jossain jonkun miehen jonka kanssa on ollut joskus jotain tai on ihastunut minuun, niin en mene sinne tai yritän ettei vaan kohdata. Pakoilen.

Eilen osuin samaan rinkiin miehen kanssa jonka kanssa oli joskus jotain, niin ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin iloisena halata ja hymy pyllerössä jutella :D Karkuunkaan ei päässyt, niin oli pakko kohdata. 

Tuo mies ei siis ollut ihastus tai mitään, mutta tuohon tyyliin jos jonkun "välteltävän" kanssa törmää, niin joutuu kohtaamaan. Eli hankkiutukaa tarpeeksi lähelle. 

Joku pakottihin suhunkin selkärangan ja kappas vaan, mitä tapahtui. Oliko kylmä rinki?

En tiedä mitä tarkoittaa kylmä rinki, joten en osaa sanoa D: Hyvä tunnelma siinä ainakin oli, jos siihen viittaat. Jos ei ole tilaisuutta paeta ja on motissa, niin ei auta kuin kohdata. Seuraavaksi olinkin jo tanssimassa vapautuneesti korokkeella muiden kanssa, että ei ainakaan huonoa tehnyt xD Saatan siis kyllä muutenkin tanssia vapautuneesti, mutta en i ki nä jos lähistöllä on joku välteltävä mies. 

Vierailija
180/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aura minut pois tästä suosta. 🕳🖐

Autan. 🖐🕳🖐

Toivottavasti sulla oli kumisaappaat, etteivät jalat kovin kastuneet.

Huomenna on varmaan parempi päivä, tarpoa vaikka siellä suollakin.

Näin toivon.

Ketju on lukittu.