Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (1257)
Musta tuntuu että olet mies edelleen täällä. Ei me voida jättää tätä asiaa selvittämättä vaikka asiat ovat todella pahasti solmussa. Tää kaikki on ollut yhtä kärsimystä. En toivu tästä ikinä ellen saa jutella asioita selviksi. Ja ikävöin sinua järjettömästi. Haluan sinut.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta saa vaikutelman, että joku tai jokin on lytistänyt sinut.
Ensin syntymä, sitten elämä. Niin vua kävi.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että olet mies edelleen täällä. Ei me voida jättää tätä asiaa selvittämättä vaikka asiat ovat todella pahasti solmussa. Tää kaikki on ollut yhtä kärsimystä. En toivu tästä ikinä ellen saa jutella asioita selviksi. Ja ikävöin sinua järjettömästi. Haluan sinut.
Juu ei.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat on solmussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko homo tai lesbo?
Yläpeukku, olen homo
Alapeukku, olen lesbo
Kukaan ei uskalla tunnustaa :D
Rohkeasti nyt vaan tunnustamaan!
Harva päivähän ne täällä sen tunnustaa, tänään vaan taitavat olla prideilla ja jatkoilla. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin kaipaan sinua.
Niin minäkin sinua, missä milloin olenkin.
No, mä oon pyytänyt vain keskustelua ja tietoa siitä, mitkä on sun ajatukset musta ja meistä. Oon kertonut (myös irl), että on tosi raskas olo tän suhteen. Se on selkeästi ollut kuitenkin sun puolelta mahdotonta. Kaikki yritykset sinne suuntaankaan kilpistyy johonkin seinään, jota en vaan ymmärrä. Esimerkkinä viimeinen viestittely. En oikein nää mitä voisin tehdä.
Mä väitin muuta, koska sanoit, että sun kiinnostus on ammatillista. Mitä muutakaan olisi pitänyt tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiskohan sulle nahkahousut?
Sun tyyliin ainakin sopis.
Tarkoitit varmaan makuun?! Joo, naisille sopii nahkahousut ja hameet. Pidän..
Ei, tarkoitin kyllä sinulle itsellesi tai sinun tyyliin sopiville naisille. Ei siis kovin mairitteleva kuva sinusta. Toim. huom.
En katsonut linkkiä, mutta aivan on makukysymys nuo nahkahousut ja -hameet, eli ei eivät merkitse kaikille mitään vähemmän mairittelevaa tyyliä. Moni tyylikäs nimenomaan käyttää.
Eri
Nimenomaan makukysymys, koskaan en ole törmännyt tyylikkäisiin nahkahousuja käyttäviin naisiin. Ovat omaa tyylisarjaa, tuota videokuvan edustamaa naistasoa.
Muotimaailmassa yleisiä ja ollut taas muodissa. En katsonut linkkiä, oliko jostain catwalkilta tai Voguesta vai alakulttuurin bileistä :)
Kaikki mun makuun, myös sellaiset klassisen naiselliset nahkanaiset isoine hiuksineen ja koruineen. Leuka pystyssä ja kauniit kasvot, X-vartalo ja mustaa nahkaa. Ah.
Kaikki tyylit ei viehätä minuakaan, mutta en silti hyihyttele enkä edes mainitse niitä tässä. Suomessa kyllä näkee sellaista tyyliä suht usein.
Ootko se joka halusi kolmannen osapuolen mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän todennäköisesti luoneeni lähinnä kuvitelman, mutta silti en saa sua pois mielestäni J. Ehkä tää tästä. Vähän pakko olis. Ei järkeä. Mut missä koskaan olis.
Minkälainen kuvitelma?
Kun ei tunne henkilöä, väkisin sitä luo kuvitelman. Olemus, ääni, kaikki vetoaa. Ja silti se voi olla harhaa, koska verrattain lyhyt kohtaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivän lämpimiä halauksia ja suukkoja mun unelmieni naiselle 🤗🤗🤗😘😘😘
Viimeksi(kin) kun kohdattiin ja moikattiin, niin tuli sellainen jännä tunne, en osaa oikein kuvailla sitä. Mitähän mahtaa olla.. olisko jotain 💕Kiitokset ja anteeksi, kun tulin vasta nyt, antamaan sulle halauksia ja suukkosia takaisin. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘 Aika on mennyt nopeasti näin ekana lomapäivänä.
Niin...joka hetki ihmiselle on ainutlaatuinen. Kun tuokio on tullut, kohta menneen huomaat sen.
Tämä tuli mieleeni kun viimeksi kohdattiin.
Oli kiva nähdä, mut, ois se hetki kyllä saanut olla vähän pitempi, koska minäkin huomasin sen saman jännän tunteen ja mua jännitti jännästi, kuten aina sun seurassa.
Mitähän mahtaa olla..jotain jännää on.Ps. Kiitos loma toivotuksista. Mukavaa lomaa myös sulle
Toivon, että sun loma tunnelmat paranee.
Laitan sulle tähän varmuudeksi jo hyvät yöt, halauksen ja suukkon, kun kummasti alkoi väsyttämään. Pieni ikävä.
Rankkaa on tämä lomailu kaipailukin.
🤗😘💕Kiitos toivotuksista ja ihanasta viestistä 💕🌹
Hyvää yötä ja kauniita unia sullekin. Paljon helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Oot ajatuksissani ja sydämessäni 💕
Kiitos. Kiitän myös kauniista ruususta. 💕 Painan sen rintaani vasten, samalla toivoen sulle kauniita unia.💕 Lämpöinen halaus suukolla. 🤗😘.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei.
Ota yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulisit ensi kerralla kun näemme ja puristaisit persettäni ihan silleen ronskisti. Voit suudellakin, nyt kun korona on kai ohitse. Siitä tietäisin, että ajattelet minua.
Tuo on aivan mahdotonta sen jälkeen mitä sinä teit minulle.
Jumalauta 🤭
Hyvää yötä kauniille äidille ja taaperolle.
Rauhallisia unia kaivatulleni. Kiirettä on pitänyt, vähemmän nyt ennättänyt kaipailemaan. Olet kuitenkin ajatuksissani ennen nukkumaan menoa. Ja tietysti heti aamulla ennen päivän kiireitä. Kohta alkaakin loma. Nautihan lomastasi, milloin ikinä se onkaan.
Täällä yksin sohvalla. Mietin mitä teet ja kenen kanssa. Saisipa joskus olla kanssasi sohvalla ja tuntea kehosi lähelläni. Tuskin tapahtuu. Katselen (sen mitä kehtaan) taas seuraavalla kerralla sinua varastoon, kun en muutakaan voi. Lahteen miehelle.