Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
28.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (1257)

Vierailija
41/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heli, oli aivan liian ihana, olet paras kaikista 💘

Onko meillä sama kaivattu? Suoraan sanoen en ihmettelisi. Tiedän että on kilpailijoita myös irl.

Ei teillä ole, pelkää harhaa nuo tuollaiset. Yksi yleisimmistä nimistä kysymyksessä.

Vierailija
42/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytät tänään säkenöivän kauniilta. (Harjoittelu irl)

(Harjoitusvastaus):

Ja sä oot ihan törkeen komea😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina on tullut osumia. Onko sitten ihanaa harhaa vai todellisuutta... Vaikka tänne ei kirjoittaisi itse, niin lukemalla täältä voi yhdistellä ja tätä vähän avasin kaivatulleni joulukuussa... Olen saanut ihailijan irl.

Vierailija
44/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Harjoitusvastaus):

(Harjoittelua)

Kuule, olisi kiva lähtee sun kanssa joskus vaikka elokuviin, ei sun oo pakko lähtee jos et halua mut olishan se kiva tietenkin jos lähtisit.

Vierailija
45/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Harjoitusvastaus):

(Harjoittelua)

Kuule, olisi kiva lähtee sun kanssa joskus vaikka elokuviin, ei sun oo pakko lähtee jos et halua mut olishan se kiva tietenkin jos lähtisit.

(Harj.):

Tottakai lähden! Tai ehkä vieläkin mieluummin syömään/ kahville/ parille, niin voitais jutella rauhassa!

Vierailija
46/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina on tullut osumia. Onko sitten ihanaa harhaa vai todellisuutta... Vaikka tänne ei kirjoittaisi itse, niin lukemalla täältä voi yhdistellä ja tätä vähän avasin kaivatulleni joulukuussa... Olen saanut ihailijan irl.

No mitä sait vastaukseksi? Käykö hän täällä, kaivattusi siis?

Vierailija
47/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: kerro yksi numero, joka liittyy johonkin tärkeään asiaan sinun ja kaivattusi välillä!

Vierailija
48/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt sano, etteikö täällä mahdollisesti jotain tunnistettavaa liikkuisi... Mutta kyllä suurin osa viesteistä on niin ympäripyöreitä, kaikenkattavia, että niistä saa jotenkin väännettyä itselleen harhat, jos oikein haluaa.

Joku sanoo että tunnistaa kaivattunsa kirjoitustyylistä, toinen pitää hymiöitä tunnisteena, joku jotakin tiettyä sanaa jne. Itselle nuo, tai joku etunimen kirjain ei riitä... Siitäkin huolimatta, on täällä jokunen viesti, kuukausien saatossa saanut itsenikin raapimaan päätä. Ongelma on se, ettei ole mitään varmuutta ovatko nämä muutamat viestit tulleet samalta ihmiseltä.

Onnekas trollaus, todella samankaltaisia tilanteita, sattumaa, oikea ihminen, mene ja tiedä. En kyllä tiedä uskoisinko vieläkään, vaikka hän laittaisi viestiä suoraan puhelimeeni.

Vierailija
49/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätesi muisto polttaa mun vyötäröllä.

Vierailija
50/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Harjoitusvastaus):

(Harjoittelua)

(Harj.):

Tottakai lähden! Tai ehkä vieläkin mieluummin syömään/ kahville/ parille, niin voitais jutella rauhassa!

(Harj.)

Oho, hieno juttu mulla olisikin sulle paljon juteltavaa.

Vierailija
51/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: kerro yksi numero, joka liittyy johonkin tärkeään asiaan sinun ja kaivattusi välillä!

8

Vierailija
52/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Harjoitusvastaus):

(Harjoittelua)

(Harj.):

(Harj.)

(Harj.):

Sama, todellakin! Ensi viikolla?

Eiköhän tää meiltä lähtisi myös irl! On nyt ainakin hyvin kuivaharjoiteltu.

Vierailija
53/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella harhat loppuisivat, jos pääsisivät näkemään, kuinka toisteisia kaikki uniikiltakin tuntuvat asiat ovat. Mitenpä muutenkaan, kun suomalaisiakin on noin 5,5 miljoonaa. Jos joku on vain yksi sadasta, niin kaltaisiaan on kuitenkin 55 tuhatta. Hyvin hyvin harvoin on sellaisia tunnisteita näkösällä, etteikö niitä voisi tulkita sadoilla eri tavoilla. Siksi on lähinnä naurettavaa heittää jotakin ympäripyöreää ja todeta sen sisältävän tunnisteen, koska mahdollinen vastaanottaja ei koskaan voi olla varma, miten se pitäisi tulkita ja kun ei se siltikään yleensä ole muuta kuin aivan perusjuttuja, joka sopisi tuhansille muillekin.

Vierailija
54/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Harjoitusvastaus):

(Harjoittelua)

(Harj.):

(Harj.)

(Harj.):

(Harj.)

Joo ensi viikko sopii mulle mainiosti, miltä kuulostaa keskiviikko.

Vierailija
55/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhoilta välttyy, kun ryssii asiat irl niin kovin, ettei mitään todellista yhteyttä ole. Kun on blokit päällä joka somesovelluksessa, voi olla varma, että kaivattu ei todellakaan lähettele mitään terveisiä. Niinpä harhoja ei synny. Jos näkyy omat nimikirjaimet, on takuuvarmaa, että ne ovat jollekin muulle. Jos on nimellä terveisiä, nekin ovat joko jollekin toiselle, tai sitten jonkun tuttavan trollausta. Itse tiedän varmaksi, että muutamia tuttuja on ainakin joskus käynyt palstalla näissä kaipaus-ketjuissa. He ovat saattaneet tunnistaa minut, minä en niinkään heitä. Mutta tunnistipa joku tai ei, sillä ei ole merkitystä.

Vierailija
56/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harhoilta välttyy, kun ryssii asiat irl niin kovin, ettei mitään todellista yhteyttä ole. Kun on blokit päällä joka somesovelluksessa, voi olla varma, että kaivattu ei todellakaan lähettele mitään terveisiä. Niinpä harhoja ei synny. Jos näkyy omat nimikirjaimet, on takuuvarmaa, että ne ovat jollekin muulle. Jos on nimellä terveisiä, nekin ovat joko jollekin toiselle, tai sitten jonkun tuttavan trollausta. Itse tiedän varmaksi, että muutamia tuttuja on ainakin joskus käynyt palstalla näissä kaipaus-ketjuissa. He ovat saattaneet tunnistaa minut, minä en niinkään heitä. Mutta tunnistipa joku tai ei, sillä ei ole merkitystä.

Sehän siinä on, kun oma tilanne on kaikkea muuta kuin tuo ja tilanteemme on muutenkin sellainen, että molempien täällä kirjoittelu "kävisi järkeen".

Vierailija
57/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Harjoitusvastaus):

(Harjoittelua)

(Harj.):

(Harj.)

(Harj.):

(Harj.)

Joo ensi viikko sopii mulle mainiosti, miltä kuulostaa keskiviikko.

(Harj.):

Järjestyy kyllä 😊 Nähdään silloin, tosi kiva juttu! 🤗

Vierailija
58/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7

Vierailija
59/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
60/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-  🤪 Moi! ööö...öööö.

-  🧐 ??