Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansanedustajan Als Hesarissa

Vierailija
27.05.2023 |

Tämän päivän Hesari kirjoitti kansanedustajan ALS sairaudesta. Kova tauti ja nopeat muutokset. Kerrottiin vaimon itkeneen puolisonsa sairastumista niin paljon, että sai pitkän sairausloman. Tässä meille muillekin tiedoksi,että omaisen sairastaessa on suruun saatavissa pitkä sairausloma. Ihan uutta minulle . En väheksy tautia, se ei ole tämän kommenttini pointti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa sairaslomaa, jos on työkyvytön.

Vierailija
2/5 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä mä just luin?!?!?! Joku kaheli kadehtii ALS:iin sairastuneen ihmisen lähiomaisen sairaslomaa?????! Voi hyvän tähden, tajuatko yhtään mitä tuo tarkoittaa? Kuvittele omalle kohdalle: lastesi isä tai äiti, vuosikymmenien ajan läheisin ihmisesi tai vaikkapa oma lapsesi sairastuisi kuolemaan johtavaan, erittäin vakavaan ja suoraan sanottuna todella kammottavaan sairauteen? Loppuaikoina ei syö ei juo itse, makaa vaan ja tukehtuu hengiltä. Itkisitkö? Masentuisitko? Ihmettelen jos et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Jos et voi tehdä töitä, saat saikkua, oli syy fyysinen tai psyykkinen.

Vierailija
4/5 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan saanut omaisen sairauden takia, ei riitä syyksi itkeminen

Vierailija
5/5 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen aloitus. On kamala sairaus, ei ihme että omainen tarvitsee sairauslomaa, joten mikä on aloittajan motiivi? Kateus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän