Lapsen jäätelö maksoikin isälle 280 euroa
Perhe ei kuitenkaan ole vihainen asiasta jäätelöyrittäjillle pankin pilkkuvirheen takia minkä vuoksi lapselle ostettu 2,80 euroa maksanut jäätelö maksoikin 280. Asian tultua ilmi perhe oli ottanut heti yhteyttä pankkiin ja toivoo että myös jäätelöyrittäjä huomaisi virheen ja palauttaisi ylimääräiset 277 euroa takaisin.
Kommentit (8)
Taas kerran olisi kannattanut maksaa käteisellä.
Minä ostin käteisellä kerran hampurilaisen annoin 500 myyjätyttä antoi takaisin 50 stä eurosta johon minä että hei annahan ne loput, tyttö huutamaan että tämä asiakas yrittää saada liikaa rahaa ja avaa kassaa ja näyttää sormilla että tuossahan tuo sun viisikymppinen vielä onkin. Minä että seuraavaksi tuloo poliisi ellei raha tule jonka jälkeen omistaja kurkistaa verhon takaa ja sanoo että kassa on laskettava menee aikaa. Minulla oli kädessäni kuitti joss näkyi minuutti sitten nostamani 500, joten kassa laskettiin. Ja sain rahani.
Jo ennen tuota episodia kurkistin jonon päästä ja ajattelin kassatytön olevan epärehdin näköinen , en tiedä mistä se tuli päähäni mutta tästä lähtien luotan intuitiooni heti.
0/5 Kukaan ei maksa ohimennen hampparia 500 setelillä.
Juuri kalliiden hintojen takia en osta jääteklökioskista.
Kyllä tuollaiset ostokset kannattaa maksaa käteisellä.
No tuo ihminen ei hirveästi vinkunut asiasta, vaan ymmärsi, että kaikkea voi tapahtua.
Nyt tuolla iltalehdessä mouruaa joku, kun oli siivoton hotellihuone (joka välittömästi vaihdettiin puhtaaseen ja pahoiteltiin). Ei riittänyt asiakkaalle, vaan olisi pitänyt varmaan antaa isot korvaukset ja polvillaan rukolla herralta anteeksiantoa.
Söikö Ben & Jerry's -jäätelöä?