Miksi jotkut naiset tädittelee tahalteen?
Kommentit (19)
No itse näytän kyllä ikäiseltäni (toki sanottu nuoren näköiseksi, mutta kuitenkin erottaa oman iän tällä hetkellä, en näytä vanhemmalta)
.. Enkä varsinkaan yhtä vanhalta kuin nämä jotka halua vat väkisin teititellä xD
Tädittelen itseäni kaikille tarpeeksi pienille lapsille:)
N23
Ai siis täh? Miten, esimerkki nyt pöytään
Jos sanon TEILLE, tarkoitan kahdelle ihmiselle kassalla mukavaa päivänjatkoa!
T. Nainen 27
Silleen korostuneesti esim lapselleen, tyyliin tietää nimenkin ja sen vaan huomaa millon tahalteen 😁
Oli pakka klikata otsikkoa ja tulla katsomaan, mitä tarkoittaa "tahalteen tädittely". Mutta vielä se ei ole mulle valjennut, ei aloituksesta eikä vastauksista.
Jään seuraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos sanon TEILLE, tarkoitan kahdelle ihmiselle kassalla mukavaa päivänjatkoa!
T. Nainen 27
Öööööö... liittyy mihin????????
No, olet täti lasten mielestä. Lapsille kaikki aikuisennäköiset ovat tätejä ja setiä. Niin se vain maailma menee.
Miksi sinua pitäisi sitten kutsua? Henkilö? Tyttö? Tahalteen-tyyppi?
Jokaiselle se on alussa outoa, mutta siihen kasvaa. Nou hätä.
Huh. Entä henkilö, tätilö ja setäli.
Odotas, kun tulet siihen ikään, että vaikka lääkäri sanoo "rouva, te voisitte..."
Siinä kohtaa repesin. Ja epikriisissä lukee, että hyväntuulinen rouva, joka valitteli polvikipua. :'D
Lääkärin ilmekään ei värähtänyt koko aikana.
En todellakaan ole täti 😁 kerrankin yhden 3v tytön äiti korostuneesti täditteli aina, huomasin sen. Tää 4v tyttö tuli kerran sitten sanomaan mulle että "mä sanoin äitille että sä et oo todellakaan mikään täti, koska sä et oo täti" 😂😂että juu kaikki ei pidä täteinä todellakaan
Jotkut 19-vuotiaat näyttävät tädeiltä.