Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa kateutta

Hämillään
26.05.2023 |

Minulla on tuttu, joka haluaa vaihtaa asuntoa. Syynä turvattomuus. Mitään oikeaa syytä turvattomuuteen ei ole. Sitten jonkin tietyn summan yli ei vuokra saanut mennä. Sekin muuttui, kun saikin tarpeeksi neliöitä. Toisaalta välillä on ollut sitä mieltä, ettei muutakaan, kun nykyiset naapurit ovat mukavia. Jutut muuttuvat siis jatkuvasti.

Yhtäkkiä hänellä on tarve uuteen kännykkään, koska näki paljon elektroniikkaa minun, sinkkuna elävän, kotona. Hän melkein savusi kiukusta ja kateudesta.

Sain itse vaihtokämpän, jonka vuoksi hän muuttui hyvin kateelliseksi, eikä kyennyt edes peittämään sitä. No, en ottanut kämppää vastaan, mutta ajattelin, että autan häntä saamaan kämpän vaihdon. Hän sai sen, jonka jälkeen muuttui todella oudoksi. Yhtäkkiä hän on todella iloinen, mutta minulla ei ollut oikeutta iloita omasta saamastani asunnosta.

Kutsun häntä kylään luokseni, mutta hän ei koskaan kutsu minua. Hän shoppailee paljon kaikkea, mutta ei pysty antamaan toiselle mitään ilmaiseksi, vaikka moni antaa hänelle.

Olen joten hämilläni. Onko tuttuni käytös jotenkin epänormaalia? Pitäisikö katkaista välit, kun ei jotenkin tällainen ihmissuhde palvele millään tavoin. Enää en puhu hänelle onista asioistani, koska joka kerta saan oudot vihan ja kateuden purkaukset niskaani.

Onko muilla kokomusta tällaisesta ihmisestä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ja epäkypsä? En ehkä jaksaisi tuollaista.

Vierailija
2/2 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostit asunnon ja sitten vaihdoit sen toiseen vai mikä tämä oma vaihtokämppä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme