Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihannekumppanisi

Mies41
25.05.2023 |

Millainen on?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka arvostaa minua ja kunnioittaa rajojani.

Vierailija
2/23 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun miesystävä on reilu, avoin mutta ei liian, rehellinen, luotettava, suoraselkäinen ja kiltti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antava ja pantava isot bosat

Vierailija
4/23 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja tumma

Vierailija
5/23 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ja huomioonottava. Olen itse intro ja kuinka tyytyväinen olisinkaan jos puoliso hoitaisi kaikki asiakaspalvelutilanteet yms, ilman että minun tarvitsee keskustella vieraille.

Vierailija
6/23 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antava ja pantava isot bosat

Njam

Vierailija
7/23 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja treenattu, fiksu ja lämminsydäminen. Ei liian menevä, kun en itsekään ole.

Mies42

Vierailija
8/23 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla ollut paljon miehiä.

Vierailija
9/23 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy

Vierailija
10/23 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

110 senttinen, kuuromykkä ja lättäpäinen nainen. Voisi laittaa tuopin päälaelle siksi aikaa, kun se otta suihin.

Vierailija
11/23 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sinä <3

Vierailija
12/23 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta

Vierailija
13/23 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotissinen, kaunis ja tyhmä brunette.

Vierailija
14/23 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskävatsa

Vierailija
15/23 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat, pituus 170-180 cm, vaaleat hiukset, meikattu, paljastavat vaatteet, käyttää korkokenkiä, suosittu

Vierailija
16/23 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLYKÄS!

Vierailija
17/23 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat, pituus 170-180 cm, vaaleat hiukset, meikattu, paljastavat vaatteet, käyttää korkokenkiä, suosittu

Missi

Vierailija
18/23 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti pitkä eli yli 190 cm, tumma paksu tukka, harteikas, ei viiksiä eikö partaa, luonteeltaan kiltti, fiksu ja hauska. Lisäksi hoitanut asiansa hyvin mm talouden ja exien ym osalta. Ei omista lemmikkejä, ainakaan mitään isoja metsästys tai taistelukoiria, muttei kuitenkaan ole allerginen näille tai muullekaan. Ei harrasta golffia. Miehekäs ja turvallinen ja osaa esim ajaa autoa, rakentaa ja korjata sekä ymmärtää tekniikan päälle. Osaa laittaa ruokaa eli ei ei pidä sitä pelkästään naisten hommana eikö muutenkaan ole mikään sovinisti vaan hallitsee hyvät käytöstavat. Ei kannata persuja.

Vierailija
19/23 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi yllättävää, ett tissien koko on taas se ainoa asia mikä miehiä kiinnostaa.

20/23 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse mies, joten vastaan että nainen, joka olisi kiltti, fiksu ja vähän höpsö välillä. Ei tatuointeja, lävistyksiä, taistelukoiria, tupakointia tai voimailuharrastusta. Ulkoisesti olisi todella kaunista, jos tällä keski-ikäisellä neitokaisella olisi oikein hyvin suuret ja riippuvat rinnat. Mitä suuremmat ja riippuvammat, niin sitä kauniimpi tämä kedon viehkeä kukkanen olisi! Toiseksi parasta ulkoisesti olisi sitten valtavan leveä takapuoli, mutta tuo pelkkä rinta-asia riittää minulle.

Tämä uhkean upea todella povekas neito voisi harrastaa vaikkapa savenvalantaa kansanopiston kurssilla torstai-iltaisin alakoululla ja kirjastossa hän kävisi vilvoittelemassa, jos olisi oikein kuuma kesäpäivä! Kainosti hän hankkisi erittäin suuret ja hyvin peittävät rintaliivinsä erikoisliikkeestä tai netistä posket söpösti punoittaen kuin helakanpunainen omena tai tomaatti. Laiturin päässä voisimme syödä torilta ostamiamme mansikoita uittaen varpaita haaleassa järvivedessä punertavanhehkuisen taivaan alla seesteisessä kesäillassa! Sen jälkeen voisimme leipoa pullaa, koska olisi lauantai ja katsoa Kari Salmelaisen juontamaa Napakymppi-ohjelmaa. Tästä innoittuneena viehkeän erittäin povekas neitonen haluaisi vielä lähteä kanssani iltakävelylle niin, että neito jättäisi hyvin suuret rintaliivinsä pois teepaidan alta. Onneksi olemme aika varmoja, ettei tällä syrjäiselle polulla tule ketään vastaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän