Kuinka pitkiä olette?
Ja oletko nainen vai mies ja kuinka vanha? Koetko itsesi lyhyeksi tai pitkäksi? Itse olen 175cm nainen ja melkein 30v. Koen olevani vähän keskiarvoa pidempi naiseksi. Mielestäni alle 170 on lyhyt ja alle 165cm tosi lyhyt naisella.
Kommentit (55)
157 cm, nainen ja 31v. Olen lyhyt, mutta en koe olevani mitenkään erityisen lyhyt.
164cm, nainen, ikää 66 vuotta. Kouluaikoina olin aina keskimittainen, nykyään ehkä sanottaisiin että olen lyhyehkö. Riippuu tosin siitä, missä maassa ollaan. Kävin hiljakkoin Meksikossa ja siellä ainakin naiset tuntuivat lähes kaikki olevan minua lyhyempiä.
Olen 170cm, 33-vuotias. Koen itseni normaalipituiseksi, melko pitkäksi.
Kaikille pätkille ja vähän pidemmille tiedoksi: tikapuut on keksitty.
182 senttinen, 36 vuorias transnainen ja kropaltani treenattu ja hoikahko. Pidän vartalostani.
Tilastotosiasia on, nainen n. 13 cm lyhyempi kuin miehensä. Ihan perustuu todellisuuteen.. ei se kaikkea selitä, mutta +- jotain.
Olen 177 cm. Kouluaika yläasteella oli ihan hirvee kun venyin 172-senttiseksi jo 13-vuotiaana. Mua haukuttiin hujopiksi ja kirahviksi ja kuljin niskat kyyryssä koko yläasteen. Pelasin lentopalloa ja myöhemmin sitten 6 vuotta SM-sarjassakin. Siellä kuuluikin olla pitkä ja olin oikeastaan siinä porukassa vähän pätkä. Joukkueessamme oli 185-senttinen ulkomaalaispelaaja.
Vierailija kirjoitti:
157 cm, nainen ja 31v. Olen lyhyt, mutta en koe olevani mitenkään erityisen lyhyt.
Mäkin olen 157 cm pitkä, sinua 20 vuotta vanhempi. Monen mielestä lyhyt, omasta mielestä ihan ok pituinen.
175cm mies. Ei ole ollut este millekään. Hyvä pituus, karsii hölmöimmät naiset.
1