Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amazing race Suomi

Vierailija
25.05.2023 |

Mukana tuttuja julkkiksia. Niko Saarinen nyt varmaan ainakin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää katsomatta. Ei kiinnosta samat naamat joka TV-ohjelmassa. Olisivat ennemmin ottaneet tavan tallaajia.

Vierailija
2/11 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä muita veikkaatte olevan mukana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon erittäin pettynyt tuosta juontajavalinnasta. Eikö oikeesti ole muita juontajia, kun Heikki Paasonen. Alkaa tympästä kun joka ohjelmassa pyörii samat naamat juontamassa.

Vierailija
4/11 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon erittäin pettynyt tuosta juontajavalinnasta. Eikö oikeesti ole muita juontajia, kun Heikki Paasonen. Alkaa tympästä kun joka ohjelmassa pyörii samat naamat juontamassa.

Aina tää sama valitus. Alkakaa itse juontajiksi, niin saadaan vaihtelua. Totta kai osaavilla juontajilla on kysyntää. Ei ihan joka hemmo vaan sovellu juontajaksi, vaikka monella halujakin olisi siihen hommaan.

Vierailija
5/11 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en aio kyllä katsoa. Jenkkiversio on niin hyvä, että en kyllä tätä Suomi versiota viitsi vaivautua edes katsomaan. Kuitenkin joku köyhäilyversio, missä mennään Tallinnan lautalla ja ajetaan sitten ajetaan korkeintaan ratikalla.

Vierailija
6/11 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tää sama valitus. Alkakaa itse juontajiksi, niin saadaan vaihtelua. Totta kai osaavilla juontajilla on kysyntää. Ei ihan joka hemmo vaan sovellu juontajaksi, vaikka monella halujakin olisi siihen hommaan.

Aivan!

Suomessa ei ole kovin montaa taidokasta ja esiintymishaluista ihmistä, jotka Juontajiksi sopivat!

Sitä paitsi, Paasoset, sun muut, osaa kyllä hommansa, joten tuotantoyhtiöt ei halua pettää katsojia: olipa huono toi uus juontaja kun ei osaa

Vierailija
7/11 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja en aio kyllä katsoa. Jenkkiversio on niin hyvä, että en kyllä tätä Suomi versiota viitsi vaivautua edes katsomaan. Kuitenkin joku köyhäilyversio, missä mennään Tallinnan lautalla ja ajetaan sitten ajetaan korkeintaan ratikalla.

Luuletko, että 30 tonttua voittaa sillä, että kiertää ympäri ämpäri tyyliin suomea tai naapurimaita?! Ei tod olisi sen arvoista!

Odotappas vaan, kyllä sitä matkustetaan kauemminkin, kun kuvaukset on vielä heinäkuun aikana!

Vierailija
8/11 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kattonu, mikä idea siinä on.

Vierailija
9/11 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen versiossa seikkailuun lähtevät julkisuuden henkilöistä kootut kilpaparit, joista osassa molemmat parin kilpailijoista ovat julkisuudesta tunnettuja, osassa julkisuuden henkilö kisaa jonkun vähemmän tunnetun läheisensä kanssa.

Vierailija
10/11 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Hedberg tuo mukaan jonkun sukulaisensa...

Vierailija
11/11 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä nähdä, miten ryhmädynamiikat toimii!

Toisaalta, hyvä formaatti näin - päästään tutustumaan paremmin tunnetujen julkisten kumppaneihin/frendeihin/läheisiin, ja lisäksi nähdään, onko näistä vähemmän tunnetuista henkilöistä samalle tasolle, kuin heidän kumppaninsa! Fyysiset ja mentaaliset haasteet varmasti sitovat heidän välejään paremmiksi kokemuksen myötä.

Seuraavalle kaudelle olisi toki kiva saada taviksia, mutta mielestäni ihan ok näinkin tehtynä. Sit olis aika kova casting, ties vaikka puolet suomen väestöstä ilmoittautuisi, nelonen tienaisi tuplat ja katsojaluvut nousisi miljooniin!