Naiset! Miten usein teille käy näin?
Olet ihmisten seurassa. Iso tai pieni lössi, kavereita tai sukulaisia tai työkavereita, tuttuja tai tutun tuttuja, tai tuntemattomia. Tai kaikkia sekaisin jos niikseen tulee.
Ja jossain kohtaa vastakkaisen sukupuolen edustaja ärsyyntyy sinuun?
Tämä ilmiö on seurannut minua lähes tulkoon lapsesta lähtien. Se ei voi olla sidoksissa ulkonäkööni, ei itsevarmuuteen eikä näköjään edes myös ikään.
Olen 40-vuotias, ja tällainen tilanne sattui tupareissa viime viikonloppuna. En tuntenut kaikkia, ja olin tiiviisti oman puolisoni käsikynkässä suurimman osan illasta. Jossain vaiheessa tuli puhe kesästä, kesätekemisistä ja sitä kautta kävi sitten ilmi että olen menossa festareille yhden tietyn bändin takia.
Tästä alkoi omituinen episodi yhden minulle tuntemattoman miehen kanssa. Hän ei voinut sietää tätä bändiä, eikä ilmeisesti sitä kautta minuakaan. Hän teki selväksi, että musiikki on shaibaa ja että kaikki samaa kuuntelevat aivottomia kanoja. Hän ei välittänyt siitä että oma puolisoni kuuli, hän ei välittänyt siitä että puolisokin pyysi illan edetessä tätä miestä vaihtamaan puheenaihetta. Mies jankkasi vielä meidän lähtiessäkin tästä ja tivasi, että enkö minä ymmärrä musiikista mitään.
Kotona juteltiin tästä pitkälle yöhön, että vastakkainen sukupuoli ärsyyntyy minuun aika ajoin. En anna heille mitään vastakaikua enkä lähde väittelemään. Ja sitten jos lähden, tiedän asiasta riittävästi väitelläkseni. Ja sekin ärsyttää.
Käykö teille muille samaa koskaan?
Kommentit (23)
Oletko nyt sitten varma, että tätä tapahtuu sulle useammin kuin muille? Jos sitä tapahtuukin ihan normaalissa määrin, mutta kiinnität siihen vain huomiota enemmän kuin ihmiset yleensä.
Hah, ok, ei oo sit sama :D