Heräsin yöllä tunteeseen, että joku rakasteli minua.
Nukuin yksin, joten olipa outo tunne. Voiko tämä olla edes mahdollista?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Mies, tunsin sen peniksen sisälläni.
Vaihtoehtoja: Uni, selvätunto, menneisyys eli exä tai nyxä vaikutus, telepaattinen yhteys johonkin sekopäähän joka haaveilee susta, hallusinaatio, alkoholi /lääke, demoni, jinn, alienkaappaus, selkouni, kummittelu tai jokin muu. Kannattaa rukoilla ennen unta. Ja kännykkä kiinni ettei säteile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Kiihottavaa. Tuntuiko hyvältä?👴
on mahdollista kun olen kokenut vastaavaa.
olin yhtenä kesänä innostunut yhteen naiseen jota voi pitää sitten klassisena kesäromanssina. viikonloput joskus viikolla illat meni hänen luonaan kiihkeissä merkeissä. kerran koin yhtenä yönä kun olin omassa kämpässäni niin että olin unessani vielä ollessa sitten viettänyt kiihkeitä hetkiä hänen kanssaan.
heräsin kuitenkin siihen silloin kesällä olohuoneen lattialta missä olin niinä kuumina kesäöinä tottunut nukkumaan kun sain alas asti aukenevat ikkunat tuomaan hiukan viileyttä huoneeseen ilman mitään viilennystä kun oli varustus silloin asunnossa niin.
heräsin silti hikisenä lakana kireesti ympärilläni kun oli siihen tunteeseen: täysin 100% varma siitä että hän oli siinä ollut myös kanssani kiihkeissä merkeissä..
Mäkin sain äskettäin unessani.
Jokin aika sitten suutelin eräitä henkilöitä, mm. Henri Alenia kaulalta, ja maistoin puhtaan ja lämpimän ihon.
Nam!
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja: Uni, selvätunto, menneisyys eli exä tai nyxä vaikutus, telepaattinen yhteys johonkin sekopäähän joka haaveilee susta, hallusinaatio, alkoholi /lääke, demoni, jinn, alienkaappaus, selkouni, kummittelu tai jokin muu. Kannattaa rukoilla ennen unta. Ja kännykkä kiinni ettei säteile.
No kylläkyllä! Ja ilman muutamuuta: ERITTÄIN uskottavaa? Joo. Jooei..ei ole minustakaan (paitsi)
- Kun kysessä on: Juhan af Gran? Joo( silloin.Ehkä..)
Olen jo keski-ikäinen mies ja olen monia kertoja kokenut , että olen jonkun himoamani naisen kanssa alasti ihan iholla, sellaisen huiman halun tunteen, lämpimän ja pehmeän ison kiihkon hetken. Ne unet ovat tietenkin aina olleet hyvin lyhyitä eikä niissä ole ollut muistaessani ikinä yhdyntää tms. Se tunne on ollut kuitenkin huikean eroottinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Kun deuraavan kerran joku nahkalippistä käyttävä hemmo tarjoaa sinulle ilmaista sateenvarjoridrinksua baaritiskillä niin kieltäydy kohteliaasti ja tilaa tuoppi.
Älä myöskään juo tuopista joka jäi tiskile kun kävit kusella.
Hassua että itsellänikin oli melkein seksiä viime yönä unessa. Muistan hämmentävän tunteen heräämisen jälkeen, sen toisen ihmisen ihon tuoksu tuntui tavallaan vielä, vaikka ei siinä ketään ollut. Ihan ydyntään asti se ei edennyt, mutta voi miten kiihottunut olinkaan herättyäni...
Demoni rakasteli sinua. Kohta saat pikku Damien pojan.🤰