Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas on tullut itkettää koko aamu

Vierailija
24.05.2023 |

Siitä se päivä taas lähtee käyntiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä. 

Mitä on tapahtunut?

Vierailija
2/9 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pientä. 

Mitä on tapahtunut?

Ei mitään. Ei vaan löydy töitä ja joudun vuosikymmenestä toiseen vaan olemaan työelämän ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luonnollinen reaktio nyt jo pitkään jatkuneeseen tilanteeseen. On vaikea pysyä positiivisena ja luottaa, että vielä itsekin löytää töitä. Se päivä voi silti hyvinkin olla edessä... kunhan ei anna periksi! Paljon jaksamista sinulle!

Vierailija
4/9 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on luonnollinen reaktio nyt jo pitkään jatkuneeseen tilanteeseen. On vaikea pysyä positiivisena ja luottaa, että vielä itsekin löytää töitä. Se päivä voi silti hyvinkin olla edessä... kunhan ei anna periksi! Paljon jaksamista sinulle!

Tsemppiä sullekin. Mä olen valitettavasti tosi syrjäytynyt. Olen ollut vuosikymmeniä kotona, kun en ole päässyt kuin joskus johonkin työkokeiluun. Nyt on voimat ihan loppu tähän kotona oloon.

Vierailija
5/9 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pientä. 

Mitä on tapahtunut?

Ei mitään. Ei vaan löydy töitä ja joudun vuosikymmenestä toiseen vaan olemaan työelämän ulkopuolella.

Minulla olisi päinvastoin, nyt ole viikon lomalla joten ei itketä, mutta töissä aina itkettää joka aamu kuinka yhtenä henkilönä taas 3-4 henkilön työt edessä ja joka puolelta valitetaan.

Lohdutuksena voin sanoa että nykypäivän työelämään ei välttämättä kannata kaivata... Palkallanikaan ei suurempaa tee, en esim saa sekä kunnossa olevaa autoa että kunnossa olevaa asuntoa, pitäisi valita jompi kumpi mutta se ei ole mahdollista kun molemmat pakollisia.

Vierailija
6/9 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pientä. 

Mitä on tapahtunut?

Minulla olisi päinvastoin, nyt ole viikon lomalla joten ei itketä, mutta töissä aina itkettää joka aamu kuinka yhtenä henkilönä taas 3-4 henkilön työt edessä ja joka puolelta valitetaan.

Lohdutuksena voin sanoa että nykypäivän työelämään ei välttämättä kannata kaivata... Palkallanikaan ei suurempaa tee, en esim saa sekä kunnossa olevaa autoa että kunnossa olevaa asuntoa, pitäisi valita jompi kumpi mutta se ei ole mahdollista kun molemmat pakollisia.

On siinä kuitenkin itsenäisyys. Mä olen tällä hetkellä naimisissa mieheni kanssa enää taloudellisista syistä. Jos pärjäisin omillani niin ei oltaisi yhdessä.

Vierailija
7/9 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä yhdellä palkalla ole asuntoa saanut

Vuosia pitää säästää

Vierailija
8/9 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pientä. 

Mitä on tapahtunut?

On siinä kuitenkin itsenäisyys. Mä olen tällä hetkellä naimisissa mieheni kanssa enää taloudellisista syistä. Jos pärjäisin omillani niin ei oltaisi yhdessä.

Pärjäät kyllä omillasi

Ihan varmasti

Vierailija
9/9 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuka on tullu?