Miltä ulkoiluvaatemerkiltä löytää vaatteita paksureitiselle, runsaatakapuoliselle?
Olen 45-vuotias nainen, tykkään vaeltaa ja retkeillä. En kuitenkaan meinaa mistään löytää ulkoiluhousuja ja kuorihousuja. Kaikki kinnaa jo reisistä vaikka ottaisi koon xl, ja jos joskus löytää housut jotka saa puettua reisistä niin takapuoli ei niihin enää mahdu. Bmi on 26 eli en edes ole mikään ylilihava, varsinkaan ikäisekseni.
Vinkatkaa merkki jota kannattaisi kokeilla?
Kommentit (25)
Fjällrävenin Curved fit housuissa enemmän tilaa reisille ja takapuolelle
Ei miltään merkiltä, luulen. Katselen kaiholla Intersportin ym. mainoslehtiä ja tiedän, että missään painoindeksissä, jossa olisin vielä suunnilleen elävien kirjoissa, en tulisi niihin housuihin mahtumaan. Yläosien kanssa on toivoa.
Osta housut jostain ei-merkkimallistosta ja sen oheen takki, josta todella tykkäät.
Mitään teknisiä materiaaleja ei toki ole, mutta muuten kivoja vaatteita löytyy kotimaiselta r-collection.fi :ltä.
Mä olen reitevä ja persevä ja mulla toimii Pallas Plussat oikein hyvin. Käy kokeilemassa!
Haglöfs tekee aika laajasti eri pituuksia ja paksuuksia, esimerkiksi joku miesten erikoislyhyt XL voisi toimia?
Myös vaikkapa North Facen miesten kuorihousut menevät vähän kyykänneellekin.