Kissat ja koiratkin vaarassa sairastua kannabismyrkytykseen
Kommentit (7)
Jos se olisi luomua ja paketit pitäisi säilyttää pois lukittuna lemmikeiltä. Kaikkeen pitää olla ilmeisesti ohjeistus?
Myrkytys on eri asia kuin sairastuminen. Tosi tyhmän kuuloista sanoa sairastui myrkytykseen. Eikä se kannabis ole myrkyllistä. Myrkylliset aineet kun tappaa. Kissat on niin päihdehakuisia että niitä ei passaa päästää kannabiskasvien lähelle. Omin silmin olen nähnyt kun kissa pureksii hampun lehtiä.
Kannisbaalipierut tappavat syntymättömiä vanhuksia!!! ME KUOLLAAN KAIKKI!!
En kyl suostu uskomaan et mun kissa polttaisi ikinä mitään huumeita. Se on kiltti tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Kannisbaalipierut tappavat syntymättömiä vanhuksia!!! ME KUOLLAAN KAIKKI!!
Mumman haamu kertoi eräänä yönä että jos ei ikinä piere niin selviää elämästä hengissä. Nooh mumma oli jo eläessään kova valehtelemaan. Kertoi esim. lapsuuden kotinsa palaneen poroksi. Ei ne porot mistään tulipaloista synny.
Mä syön rusinoita, kuoleeko koirani? Siis ihan oikeesti aina pitää kattoo kun lenkittää et turha yhtä asiaa on demonisoida. Koirani ei ole ikinä syönyt kannabista, mutta nuuskapusseja on. Tumppeja on heitelty pihalle ja onneksi ei kiinitä niihin huomiota. Myrkkyjäkin ja piilotettuja teriä tulee useammin vastaan kun jotain kannabista maassa. Itse en käytä päihteitä, mutta ei ne mua koiran kannalta pelota. Mulla on pimeällä otsalamppu, millä näen jos koira menee pissalle, että onko jotain. Hakemalla haetaan jotain? Kissoja ei pidä päästää ollenkaan ulos valvomatta.
Onpa hurjaa touhua🥶