Olitko Himoksella muhinoimassa?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/efe96aa7-4895-48aa-bcc0-5ab814928747
Siellä on ollut villit bileet.
Kommentit (15)
Siellä olimme mieheni kanssa <3. Suosittelen.
Sain kolmea miestä Anneliin nyt kotia kohti pakaste vihannespussi pyllyn alla.
Saakohan ihan perus sinkku lyöttäytyä tuollaiseen seuraan, vai odotetaankohan kaikkien olevan pariskuntia?
Olin, niinkuin useampana vuonna aikaisemminkin.
Alkuasukkaita nuo on eikä ihmisiä ainakin älyllisellä tasolla jos kaikkien kans naidaan ristiin. Voi sitten ihmetellä miksi seksitaudit on kasvaneet huomattavasti kansan keskuudessa... Tämmösistä sitä seksitaudit lähtee ympäri suomea. Tartunnan hoidonhan sitten maksaa veronmaksajat
Vierailija kirjoitti:
Alkuasukkaita nuo on eikä ihmisiä ainakin älyllisellä tasolla jos kaikkien kans naidaan ristiin. Voi sitten ihmetellä miksi seksitaudit on kasvaneet huomattavasti kansan keskuudessa... Tämmösistä sitä seksitaudit lähtee ympäri suomea. Tartunnan hoidonhan sitten maksaa veronmaksajat
Halavatun tylsä ihminen olet. Ei
Päin vastoin; Seksitaudit kulkevat valtaväestön keskuudessa vastuuttoman ja holtittoman seksikäyttäytymisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, en ole koskaan nähnyt työtöntä ulkoiluttamassa isoa tippuria
Ei tartte ajella Himokselle, jotta saa seksiä.
Olin vaimoni kanssa. Käyty jo monena vuonna. Ehkäisyvälineetkin on keksitty. Sitä ei moni täällä kirjoitteleva näytä tietävän
Olin. N33