Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En erottele alkoholia ja huumeita käyttäviä ihmisiä

Vierailija
21.05.2023 |

En pidä millään tavalla päihtyneistä ihmisistä. En tykkää nousuhumalaisista höpöttelijöistä, en sohvaan valuvista pössyttelijöistä, en levottomista kokkelinokista. Enkä pelkää sanoa sitä.

En välitä mitä laki sanoo, en tykkää niin en tykkää. Tupakoijat ihan ok, tosin haisevat ärsyttävän pahalle ja keskeyttävät tekemisen vähän väliä käydäkseen tupakalla.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä ikävä alkoholia. Onneksi. Aikansa sitäkin.

Vierailija
22/31 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi kuitenkin jo otsikossa erottelit heidät alkoholia ja toisaalta huumeita käyttäviin. Alkoholia käyttävä ei myöskään välttämättä ole päihtynyt. Huumeista en tiedä, niistä ei ole mitään kokemusta.

Hieno logiikka sulla.

Toisin kuin sinulla joka kuului alkohikin käyttäminen = päihtynyt?

Iso osa "alkoholia käyttävistä" ei ole koskaan humalassa, etkä sinä pysty heistä edes sanomaan, ovatko he juoneet ruuan kanssa sen lasin viiniävai eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi kuitenkin jo otsikossa erottelit heidät alkoholia ja toisaalta huumeita käyttäviin. Alkoholia käyttävä ei myöskään välttämättä ole päihtynyt. Huumeista en tiedä, niistä ei ole mitään kokemusta.

Hieno logiikka sulla.

Toisin kuin sinulla joka kuului alkohikin käyttäminen = päihtynyt?

Iso osa "alkoholia käyttävistä" ei ole koskaan humalassa, etkä sinä pysty heistä edes sanomaan, ovatko he juoneet ruuan kanssa sen lasin viiniävai eivät.

Voi sitä piriäkin yhden viivan ottaa eikä siitä kukaan ole päihtynyt tai missään muussakaan tilassa.

Vierailija
24/31 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siis neuvoksi?

Vierailija
25/31 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep kyllä huumeitaki pystyy käyttää sillai että ei oo näkyvästi sekasin. Menny kyllä monille propagandat perille ku luullaan et heti jos otat jotain huumetta niin se näkyy😂

Vierailija
26/31 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:nkin oilisi aika opetella olemaan yksin. Ei tarvitse tunkea seuraan, jollei ihminen oikeasti kiinnosta. Ja on ihan oma asiansa mihin elämänsä käyttää, jos ei satuta muita.

Vierailija
27/31 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri sanoi mulle että tupakka on koukuttavin huume.

Tupakka on turhin ja koukuttavin mutta en miellä sitä huumeeksi koska tupakka ei päihdytä.

Vierailija
28/31 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntisiä kaikki Jumalan silmän alla!

Vierailija
29/31 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakka on turhin ja koukuttavin mutta en miellä sitä huumeeksi koska tupakka ei päihdytä.

Nikotiini päihdyttää. Se stimuloi verenkiertoa, lisää valppautta ja tarkkaavaisuutta sekä tuo hyvää oloa.

Vierailija
30/31 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nikotiini päihdyttää. Se stimuloi verenkiertoa, lisää valppautta ja tarkkaavaisuutta sekä tuo hyvää oloa.

Autoa saa ajaa rööki huuulessa niin ei se päihdytä. Tosin ei mua yllättäisi jos suomeen tulisi tupakkaratsiat joilla seulotaan tupakoivia kuskeja liikenteestä. Suomi on kieltojen ja rajoitusten ykkösmaa koko maailmassa. 

Vierailija
31/31 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoa saa ajaa rööki huuulessa niin ei se päihdytä. Tosin ei mua yllättäisi jos suomeen tulisi tupakkaratsiat joilla seulotaan tupakoivia kuskeja liikenteestä. Suomi on kieltojen ja rajoitusten ykkösmaa koko maailmassa. 

Tupakointi voi parantaa ajosuoritusta, mutta tupakoinnin ei saa häiritä ajamista. Eli et voi kääriä sätkää tai sytyttää savuketta tulitikuilla poliisin silmien alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi