Selvisin elämän myrskyistä
traumat ovat pikkuhiljaa taaksejäänyttä elämää ja olen ottamassa enemmän vastuuta itsestäni, omasta hyvästä olostani ja elämästäni.
olen nyt 50-v ja jotenkin koen, että tämä on elämä 2.0.
olen selvinnyt traumoista, kahdesta huonosta parisuhteesta.
n49
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo jo korkea aika kasvaa aikuiseksi naiseksi... Kaikkea sitä lukee.
Ihana, että sulla on ollut traumaton elämä
Oliko miehet komeita pahis miehiä jotka aiheuttivat sinulle traumoja ja karikkoja elämässä. Kannattaa harkita ruman mutta kiltin ja kunnollisen miehen kanssa seurustelua.
Onneksi olkoon uudesta elämästä🥳🎉
Koskaan ei ole liian myöhäistä siihen
Kiltti mies kirjoitti:
Oliko miehet komeita pahis miehiä jotka aiheuttivat sinulle traumoja ja karikkoja elämässä. Kannattaa harkita ruman mutta kiltin ja kunnollisen miehen kanssa seurustelua.
Lähtötilanne oli lapsena koettu hyväksikäyttö. Eli kun tämä tapahtuu 10v iässä omassa perheessä, johon pitäisi voida luottaa niin kyllä se elämän pistää sekasin. Ei sitä tiedä muut kun ketkä sen on kokenut, että miten se elämään vaikuttaa. ap
ap
elämän sähkö on halpaa silloin kun on elämän myrskyjä
Olenn 59 v ja tuntuu että nyt olen vasta oppinut elämään ja näkemään asioita. Meni bentso- ja alkoholi pöhnässä parhaimmat vuodet. Vituttaa
Minun traumani eivät ehkä ole yhtä suuria, mutta olen kanssasi samassa tilanteessa alunperin lapsuuden perheestäni johtuneista syistä, joita en sen tarkemmin tässä lähde avaamaan. Ikää minulla on muutaman vuoden erolla aikalailla saman verran kuin sinulla. Tämä on ihan mahtava tunne, kun kokee, että 2.0 on lähtenyt käyntiin!
(Välillä naurattaa, kun lukee nuorempien kommentteja ikälopuista viisikymppisistä. Tietäsivätpä vaan - melkein sama meno kuin alle parikymppisenä, mutta parempaa.)
No onhan tuo jo korkea aika kasvaa aikuiseksi naiseksi... Kaikkea sitä lukee.