Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmi joka fyysinen, muttei psyykkinen?

Vierailija
20.05.2023 |

Eli orgasmini on tullut nyt joskus niin, että se tulee fyysisenä, mutta se ei tunnu samalla lailla kuin normaalisti, paitsi vähän aikaa sitten se taas alkoi tuntumaan. Eli se ei tunnu esim rintakehällä jne vaan vain ns fyysisenä eli kuin jotain jäisi puuttumaan. Onko kokemusta ja mikähän voi olla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukeaminen

Vierailija
2/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa? Orgasmi rintakehällä? Sulla on outo anatomia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan normaalisti mun orgasmi tuntuu koko kropassa ja tosi hyvältä. Nyt se on usein tuntunut vaan alapäässä ja ei erityiseltä.

Vierailija
4/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ainakin jää orgasmi vähän tuolla tavalla "vajaaksi" jos mieli ei ole oikein mukana touhussa eikä kiihotu oikeasti, laukeaa vain tavan vuoksi. Taukoa vaan sen verran että alkaa taas toden teolla panettaa niin alkaa tuntua.

Vierailija
5/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken mies yritti väkisin mulle montaa orgasmia peräjälkeen.. ja jo saanut päivällä monta. Piti jo vihdoin sanoa, etten jaksa enää.

Vierailija
6/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eikä siinä rintakehällä tekemistä ollut, eikä millään hengelläkään. ihan noilla alapään elimillä se tuntu tulee!

Vierailija
7/8 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla e-pillerit sai ton aikaan. En tuntenut orgasmeja niin kuin ennen.

Vierailija
8/8 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi herttinen, missä sen pitäs  tuntua?Ei siinä kerkiä miettiä missä , kun tuntuun niin hyvältä.Jeastas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän