Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3 päivää tauon jälkeen tinderissä. 6 tykkäystä

Vierailija
19.05.2023 |

Kuus! 😭 Luulin että en ole ihan suohirviö, mutta taidankin olla.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tyypillinen määrä tykkäyksiä keskivertomiehelle Tinderissä sanotaanko sanotaan vaikka kuukaudessa?

1-5 per kk. Komein 5% saa kaikki tykkäykset 

Oletko poistanut profiilin ja ladannut välillä uudestaan? Tuleeko tuloksia?

Vierailija
42/59 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimmeko päätellä tästä että naiset on ulkonäköpainotteisia ja vain komeimmat miehet kelpaa, kun taas miehille kelpaisi kuka tahansa nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän asut. Voit olla karmean näköinen, kuvat voivat olla huonoja tai sitten vaan asut alueella, missä ei ole paljon käyttäjiä.

Vierailija
44/59 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimmeko päätellä tästä että naiset on ulkonäköpainotteisia ja vain komeimmat miehet kelpaa, kun taas miehille kelpaisi kuka tahansa nainen?

Mistäköhän niin päättelit.

Vierailija
45/59 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän niin päättelit.

Ainoa selitys miesten ja naisten eroille tykkäyksisä on että naiset kohdistaa tykkäyksensä pieneen joukkoon miehiä, ja taas kaikkien naisten suuret tykkäysmäärät ovat mahdollisia vain jos miesten tykkäykset jakautuvat tasaisesti naispopulaatioon.

Vierailija
46/59 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin maallikkona arvelisin, että naiset pitää keskimäärin rimaa liian korkeana ja miehet taas jakaa tykkäyksiä liian löysin kriteerein. Tinderissä tää deittailumaailma varmasti vääristyy vrt. miten sama porukka käyttäytyisi esim. baarissa kohdatessaan.

Vierailija
47/59 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/59 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheä tinder on täysin turha mesta, olen itse aika hoikka ja 179cm pitkä, hiukset lyhyet ja pukeudun aina siististi. Tosin olen vain merkonomi ja olen työttömänä mikä syö tykkäyksiä aika paljon. Olen hakemassa nyt 2 kouluun josko toinen tutkinto parantaisi työllistysmis mahiksia. Harrastuksiin kuuluu sähköskootterilla ajaminen, metallimusiikin kuunteleminen, sisustaminen. Rakastan koiria ja eläimiä. Silti en saanut vuoden sisään ainuttakaan tykkäystä, vuoden jälkeen pyöreä 0 tykkäystä. Joo en oo koskaan seukannu, mikä syö lisää tykkäyksiä. En tiiä mistä johtuu mutta en vaan saa tykkäyksiä ollenkaan, kai mä sitten vaan oon niin saatanan luotaan työntävää sorttia. Tosin ei ole livenäkään yhtään sen enempää seuraa löytynyt. Kumma juttu kun mun kaverit kutsuu mua erittäin ihanaksi ihmiseksi kenellä on sydän täyttä kultaa. En ymmärrä.

T: Ikisinkku 37v mies turusta

Vierailija
49/59 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on realimaailmassa ;)

Vierailija
50/59 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheä tinder on täysin turha mesta, olen itse aika hoikka ja 179cm pitkä, hiukset lyhyet ja pukeudun aina siististi. Tosin olen vain merkonomi ja olen työttömänä mikä syö tykkäyksiä aika paljon. Olen hakemassa nyt 2 kouluun josko toinen tutkinto parantaisi työllistysmis mahiksia. Harrastuksiin kuuluu sähköskootterilla ajaminen, metallimusiikin kuunteleminen, sisustaminen. Rakastan koiria ja eläimiä. Silti en saanut vuoden sisään ainuttakaan tykkäystä, vuoden jälkeen pyöreä 0 tykkäystä. Joo en oo koskaan seukannu, mikä syö lisää tykkäyksiä. En tiiä mistä johtuu mutta en vaan saa tykkäyksiä ollenkaan, kai mä sitten vaan oon niin saatanan luotaan työntävää sorttia. Tosin ei ole livenäkään yhtään sen enempää seuraa löytynyt. Kumma juttu kun mun kaverit kutsuu mua erittäin ihanaksi ihmiseksi kenellä on sydän täyttä kultaa. En ymmärrä.

Martta järjestö kaipaa toista miesaktiivia. Ota yhteyttä ja ala näkyväksi Martaksi. Martoissa käy paljon naisia.

Vierailija
51/59 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuranhaku siirtyi Linkedeniin ja someen. Siivous/kokkaus kanavia pitäville naisille lähetellään treffipyyntöjä.

Vierailija
52/59 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl niin ihana tunne, kun ei ootarvetta roikkua Tinderissä.

Vasta eronneena on ihana kun saa nauttia vapaudesta.

N49

Vierailija
53/59 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos profiilitekstisi on samanlaista itsesäälissä kieriskelyä, niin en yhtään ihmettele.

Vierailija
54/59 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tyypillinen määrä tykkäyksiä keskivertomiehelle Tinderissä sanotaanko sanotaan vaikka kuukaudessa?

0-3 yleensä.

Ja kaikki suohirviöiltä tai Sri Lankasta.

Vierailija
55/59 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin maallikkona arvelisin, että naiset pitää keskimäärin rimaa liian korkeana ja miehet taas jakaa tykkäyksiä liian löysin kriteerein. Tinderissä tää deittailumaailma varmasti vääristyy vrt. miten sama porukka käyttäytyisi esim. baarissa kohdatessaan.

Ei se itseasiassa vääristy edes paljoa, vähän kärjistyy kyllä.

Vierailija
56/59 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se itseasiassa vääristy edes paljoa, vähän kärjistyy kyllä.

Taino, peruutan vähän. Kyllä Tinderissä vääristyy tilanne todella paljon koska harvat alfa-miehet pystyvät pyörittämään Tinderissä isoa haaremia. Livenä baarissa eivät voi rohmuta kerralla kaikkia naisia.

Vierailija
57/59 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?

Naisena sain jotain 2000 tykkäystä viikossa.

Ei tunnu realistiselta, tai olet epäviehättävä.

Mä tein aikanaan feikkiprofiilin tinderiin semmosen about 65v mummon kuvilla. Sekin profiili sai hetkessä yli 100 tykkäystä.

En edes pysty käsittämään miten AP on onnistunut tuossa.

Selitys voi olla otsikon kohta "tauon jälkeen". Kaverini huomasi, että Tinderissä uudella profiililla saa heti paljon tykkäyksiä, eli ilmeisesti algoritmi näyttää uutta profiilia enemmän kaikille. Tauon jälkeen sama profiili ei saa samanlaista nostetta. Eli yksi selitys ap:n ongelmalle voi olla myös algoritmi ja näkyvyys.

Vierailija
58/59 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keräämässä tykkäyksiä?

Itsetunto riippuu tykkäyksistä, säälittävää

Vierailija
59/59 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?

Naisena sain jotain 2000 tykkäystä viikossa.

Ei tunnu realistiselta, tai olet epäviehättävä.

Mä tein aikanaan feikkiprofiilin tinderiin semmosen about 65v mummon kuvilla. Sekin profiili sai hetkessä yli 100 tykkäystä.

En edes pysty käsittämään miten AP on onnistunut tuossa.

Feikkiprofiili siis jonkun toisen ihmisen kuvilla? Se on rikos.