Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies väittää olevansa köyhä

Vierailija
19.05.2023 |

Kun ei ole omistusasuntoa eikä kuulemma isommin säästöjäkään (muutaman kymppitonnin osakesalkku on kuitenkin ja viisi tonnia pankkitileillä, ja asuu hyvällä paikalla).

Kuulemma vasta nyt saa säästettyä 500-600 euroa/kk kun sai paremmin palkatun työn.

Ollaan vajaa nelikymppisiä.

Olen itse ollut aina pienituloinen ja olen köyhästä perheestä, niin alkoi ärsyttämään kun minulle keskiluokkaisuus on muka köyhyyttä. Ei mies pahaa tarkoittanut, mutta silti.

Olenko ihan väärässä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tapailumies jonka jätin väitti myös että on köyhä. Sain tietää ettei se mikään köyhä ole. Se antoi väärää tietoa jotta näkisi miten reakoin ja haluanko tapailla kun esitti köyhää. Sanoi olevansa työtön mutta koko ajan tekee jotain ja kiirettä tuntuu olevan. Voinko vaatia korvauksia koska se huijasi minua?

Vierailija
22/22 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijattu olo kirjoitti:

Minun tapailumies jonka jätin väitti myös että on köyhä. Sain tietää ettei se mikään köyhä ole. Se antoi väärää tietoa jotta näkisi miten reakoin ja haluanko tapailla kun esitti köyhää. Sanoi olevansa työtön mutta koko ajan tekee jotain ja kiirettä tuntuu olevan. Voinko vaatia korvauksia koska se huijasi minua?

Haasta oikeuteen erehdyttämisestä. Olit myymässä tavaraasi ja mies erehdytti kaupanteonaikana, ettei muka ole rahaa ostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä