Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään esimies taikka työtoveri turhan tarkka siitä ettei hänen työpöydällään

Vierailija
28.08.2008 |

saa kirjoittaa koskaan muistiinpanoja taikka puhelinta siis lankapuhelinta ja konetta ei saa koskaan käyttää.Saako edes istua hänen tuolissaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen ärsyttävää tulee sellainen äiti/lapsi asetelmamieleen.Usein joku käräyttää sille pöydänpitäjälle että toi tuolla kävi sun pöydällä.

saa kirjoittaa koskaan muistiinpanoja taikka puhelinta siis lankapuhelinta ja konetta ei saa koskaan käyttää.Saako edes istua hänen tuolissaan?

Vierailija
2/4 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että en tykkäis yhtään, jos joku kävis mun työhuoneessa muuten vaan hengailemassa (kun en ole siellä). Saati sitten että kirjottelis siellä lippu lappusia tai tutkis papereitani. Tai istuis mun tuolilla!

Itse en ikinä käy toisten huoneissa "omin päin" ellei ole ihan pikipakko, toinen esim. lomalla ja hänen huoneessaan paperi, joka pakko saada heti. Silloinkin vain hoidan asiani nopeasti enkä ikinä ole toisten työtuoleilla käynyt istumassa.

Niin ja esimieheni työhuoneeseen en menisi edes pakon edestä ilman häntä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että en tykkäis yhtään, jos joku kävis mun työhuoneessa muuten vaan hengailemassa (kun en ole siellä). Saati sitten että kirjottelis siellä lippu lappusia tai tutkis papereitani. Tai istuis mun tuolilla!

Itse en ikinä käy toisten huoneissa "omin päin" ellei ole ihan pikipakko, toinen esim. lomalla ja hänen huoneessaan paperi, joka pakko saada heti. Silloinkin vain hoidan asiani nopeasti enkä ikinä ole toisten työtuoleilla käynyt istumassa.

Niin ja esimieheni työhuoneeseen en menisi edes pakon edestä ilman häntä!

Vierailija
4/4 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta työn takia istun 4 eri koneella, ei meillä omia pyhiä paikkoja. Mutta ne menee työvuorojen mukaan, ei kai kukaan mene toisen paikalle, jos ei ole asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä