Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle on alkanut tulemaan ihottumaa kaulalle ja rintakehälle. Moista ei ole ennen ollut. Mitä voi olla?

Vierailija
18.05.2023 |

Ei edes kutise. Punaisia isoja täpliä vain. Vähän kuin olisi tuoreita fritsuja kaulassa.
Rintakehällä myös ihottumaa.

Käsivarsissa ollut jotain myös. Vähän kutisevat ja punoittavat. Rasvannut olen. On erilaista kuitenkin kun kaulan ja rintakehän ihottuma.

Mitähän lie?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans mut ne kutisee

Vierailija
2/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aids

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikaalivanat taivaalla?

Vierailija
4/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkeaineallergia?

Vierailija
5/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusufinni . Jos olet sairastanut vesirokon lapsena niin aikuisena voi ajoittain tulla näitä läikkiä . Kortisoni voiteella lähtee tai esim teepuu öljyllä .

Vierailija
6/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savipuoli, pesu Nitzoralilla.

Vierailija
7/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo, hoitoaine, ihovoide? Pyykinpesuaine? Ruoka-allergia vai ötökän purema? Yksityinen ihotautilääkäri osaisi sanoa vai kysyykö terkkarilta joka kysyy lääkäriltä julkisella? Koivu kukkii nyt ja osalle kai tulee iho-oireitakin. Ulkona et ole koskettanut mitään outoa kasvinvartta?

Vierailija
8/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkutellu liikaa.

Vierailija
9/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nousee keväisin aurinkoihottumaa ja usein juuri kaulalle ja rintakehälle. Se tosin kutiaa kyllä.

Vierailija
10/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese tyynysi

Vierailija
11/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pityriasis roses eli punatäplähilseily.Häviää itsestään,mutta täplien kohdat eivät rusketu ensimmäisenä kesänä.Googleta ja katso,onko samannäköisiä.

Terveisin lääkäri

Vierailija
12/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruusufinni . Jos olet sairastanut vesirokon lapsena niin aikuisena voi ajoittain tulla näitä läikkiä . Kortisoni voiteella lähtee tai esim teepuu öljyllä .

Ok kiitos. Voi olla.

Tuo kaulan ihottuma aina välillä tulee ja menee mitä tässä kuukauden päivät olen seuraillut.

Ap

Vierailija
13/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vaate, jossa kemikaaleja? Uusi pesuaine? Nokkosihottuma = allergia jollekin? Esim antibioottiallergia?

Vierailija
14/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punatäplähilseily, aurinkoihottuma, joku allerginen reaktio.. lutikan purema?

Vierailija
15/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan kirvelee ja kutiaa käsivarret ja kaula, pari näppylää löytyy. En tiedä mikä on.

Vierailija
16/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pityriasis roses eli punatäplähilseily.Häviää itsestään,mutta täplien kohdat eivät rusketu ensimmäisenä kesänä.Googleta ja katso,onko samannäköisiä.

Terveisin lääkäri

Hyvin mahdollista. Kiitos.

Jokin virus kai kropassa kyllä nyt pidemmän aikaa kun syyläkin ilmestynyt sormeen joitakin kuukausia sitten. Pitää varmaan ainakin sukupuolitautitestit ottaa vaikka elin vakituisessa suhteessa silloin kun seksiä harrastin.

Ap

Vierailija
17/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää näyttämässä niitä oikealle lääkärille, ennenkuin googlaatte itse ja luulette sairastavanne spitaalia, tiikerihyttysen puremaa, malariaa tai jotain muuta tautia.

Vierailija
18/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää näyttämässä niitä oikealle lääkärille, ennenkuin googlaatte itse ja luulette sairastavanne spitaalia, tiikerihyttysen puremaa, malariaa tai jotain muuta tautia.

Meinaat, että lääkäriin pääsee samantien, kun sinne haluaa? Mulla on lääkäriaika kolmen viikon kuluttua..

Vierailija
19/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luteet? Naapurillani koko kyynärpää oli kuvailemaasi täynnä niiden ansiosta. Yök.