Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä koskettaa. Olen autuaan kiitollinen ja tunnen rakkautta ihan vain olemassa ololla ja melkein kyynelehdin. Onko teillä kenelläkään muuta tällaista olotilaa?

Vierailija
18.05.2023 |

Sisäisesti on niin hyvä olla. En osaa sitä pukea sanoiksi. Katselen luontoa ja ihmisiä. Tunnen kiitollisuutta omasta elämästäni ja että olen vielä hengissä. Pelkästään oleminen näin saa kiitollisuutta aikaan.
Välillä tekisi mieli vain halata tai osoittaa tätä energiaa kohteeseen. Sitten vain ajatuksissani toivon ihmisille hyvää ja tunnen empatiaa.
Näen pienen lapsen ja toivon, että elämä kohtelisi häntä hyvin. Näen hieman rappiolla olevan pariskunnan ostavan alkoholia tai huumeidenkäyttäjän ja pohdin, että jospa he saisivat elämän tasapainoon ja voisivat hyvin.
Sitä vain tuntee lämpöä ja rakkaudellista energiaa sisällään.

Tämä on tullut sen myötä kun itse olen kahlannut vaikeita elämäntilanteita ja olen myös tukeutunut päihteisiin. On monenlaista ollut. Olen onnellinen, että olen selvinnyt ja heräsin masennuksen syövereistä elämään kiinni. Kaikki näyttää erilaiselta sen jälkeen, elämä kantaa ja jokainen päivä tuntuu arvokkaalta.

Edes mitään erityistä sinällään ei ole elämässä tapahtunut paitsi sisäinen rauha. On kiitollinen työstä, ruoasta ja siitä, että on katto pään päällä. On onnellinen elämästään itsestään vaikka on myös "huonoja" hetkiä kun itkettää, pelottaa tai väsyttää liikaa. Kaikki on kuitenkin hyvin ja elämä monenlaisine tunteineen ja väreineen on vain niin erityistä. Joskus tekisi mieli itkeä silkasta kiitollisuudesta.

Tiedättekö tämän olotilan?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan tarkoitin, että siellä olotilassa ei ole tarkoituskaan elää 24/7 , koska me ollaan ihmisiä. Mutta joo, nuo on hienoja ja yleensä elämää mullistavia kokemuksia. :)

Vierailija
22/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet "syntynyt uudelleen " ja se on upea tunne. Siitä alkaa sitten taas uusi polku omine mutkineen ja vaikeuksineen. Elämä on lähtökohtaisesti vaikeaa. Iloitse kuitenkin tuosta kevyestä yläpilvestä nyt täysin rinnoin! Näitä uudelleen syntymisiä voi kokea elämän aikana useita. Se on vähän kuin käärme luo nahkansa. Puhutaan myös 7 vuoden syklistä. Oletko kuullut siitä?

Vierailija
24/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet "syntynyt uudelleen " ja se on upea tunne. Siitä alkaa sitten taas uusi polku omine mutkineen ja vaikeuksineen. Elämä on lähtökohtaisesti vaikeaa. Iloitse kuitenkin tuosta kevyestä yläpilvestä nyt täysin rinnoin! Näitä uudelleen syntymisiä voi kokea elämän aikana useita. Se on vähän kuin käärme luo nahkansa. Puhutaan myös 7 vuoden syklistä. Oletko kuullut siitä?

Olen eri enkä ole kuullut. Saako kysyä että mihin tuollainen näkemys kuuluu, joku uskonto tai astrologia vai mikä?

Kristinuskossa synnytään uudelleen Pyhästä Hengestä, kun vastaanottaa Jeesuksen elämäänsä ja alkaa elämään Hänen Sanansa mukaisesti. Tämä tapahtuu kerran.

Vierailija
25/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus.Yleensä pmsaikaan, jolloin mieli on herkin.

Vierailija
26/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus.Yleensä pmsaikaan, jolloin mieli on herkin.

Hyvä sulle. Yleensä pms oireet muuttavat mielialaa huonompaan.

Vierailija
27/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan vaan aivoaineenvaihdunta-aineiden tuotetta, kuten kaikki, mitä tunnemme. Kun olemme vihaisia, meissä on eniten adrenaliini. Tällainen elämän euforia on vastaava aivoaineenvaihduntailmiö. En tiedä, mikä vaikuttaa taustalla eniten. Jokin sellainen, mitä huumeistakin tavoitellaan. Ehkä kyse on yhdistelmästä oksitosiinia, endorfiinia, dopamiinia. Tämä vain arvaus. Mutta se ei ole arvaus, etteikö kyseessä olisi aivoaineenvaihdunta-aineiden aiheuttama tunne.

Vierailija
28/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymä on kuolemantuomio :(

En olisi halunnut syntyä kärsimään ja kuolemaan.

Vierailija
30/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/31 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän