Paikkakunnallasi citymarket on hiljainen kauppa. Hinnat pilvissä.
Kommentit (24)
Mistä tiedät, kun et tiedä missä asun?
Onhan siellä niitä halpatuotteita, ei pirkkaa, mutta sitä k-ryhmän omaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, kun et tiedä missä asun?
Puhelin korjasi tuon muotoon paikkakunnallasi kun siinä olisi pitänyt olla n-kirjain. Jatketaan.
Onhan siellä kallista, mutta täynnä ihmisiä se on aina.
Muutama auto parkkipaikalla. Joskus ennen pyhiä saattaa olla enemmän. Ihmettelen millä yrittäjä pystyy pitämään kyseisen puljun pystyssä?
Ihanan hiljaista. Poissa on teinilaumat ja uhkaavasti tuijottavat häiriköt. Ne on kaikki Prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Muutama auto parkkipaikalla. Joskus ennen pyhiä saattaa olla enemmän. Ihmettelen millä yrittäjä pystyy pitämään kyseisen puljun pystyssä?
Jos myy niin kalliilla kuin cittari, ei tarvitse myydä niin paljon. . .
Citymarketista ei osteta, sinne mennään näyttäytymään.
Jos kerran Lidl on niin hyvä ja halpa, miksi myymälät on pikkuisia?
Ja sanoisin vielä että huomattavasti hiljentynyt viime vuosina. Joskus näki vielä jonoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin?
Vain yksi kassa kiinni. Pitkä rivi kassoja ja kaikki muut kassajonot pitkälle hyllyväleissä. Järkyttävää jonotusta. Eikä niillä ollut edes alekahveja ostoksissa.
Lähin on Suomen suurin Citymarket. Ei ole hiljaista. Aina auki ja siellä on hyvät tarjoukset. Eikä noissa muissakaan paikkakunnan tai lähikuntien Cittareissa ole vikaa.
Naapuri kävi vain ässäsdä ennen mutta on kallistunut
Nyt juoksee myös cittarissa
PaikkakunnallaNi kaksi melko lähekkäin sijaitsevaa Cittaria on aina täynnä porukkaa ostoskärryt täys ostoksia. Samoin lähellä sijaitseva Prisma on aina täys. Tyytväisiä kummankin ketjun asiakkaat.
Ainoa kauppa mitä käytän päivittäistavaraostoksiin. Joskus käyn tossa lähempänä olevassa Supermarketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin?
Vitsin.
Sorry tuo autocorrect. Siis paikkakunnallani. Siellä missä minä asun.