Mikähän diagnoosi?
Tutulla tulee jotain omituisia kausia välillä että käyttäytyy melko impulsiivisesti. Saattaa faceen julkaista aivan päättömiä postauksia ja alkaa kahmimaan "kavereita" sieltä täältä. Soittaa keskellä yötä ja höpisee omituisia kuulostaen humalaiselta vaikkei ole juonut. Ei selvästi ole oma itsensä.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Kaksisuuntainen.
Ymmärtääkö nämä itse tätä omaa käytöstään? En ole viitsinyt vielä ottaa asiaa puheeksi, koska arvelen että kuitenkin jotenkin kieltäisi asian. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksisuuntainen.
Ymmärtääkö nämä itse tätä omaa käytöstään? En ole viitsinyt vielä ottaa asiaa puheeksi, koska arvelen että kuitenkin jotenkin kieltäisi asian. ap
Väittää ymmärtävänsä ja tekevänsä kaikkensa etteivät käyttäytyisi niin. Kokemusta on. Kohtelee muita mielensä mukaan ja heittäytyy sitten uhriksi kun muut eivät ymmärrä ja lopulta 'hylkäävät'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksisuuntainen.
Väittää ymmärtävänsä ja tekevänsä kaikkensa etteivät käyttäytyisi niin. Kokemusta on. Kohtelee muita mielensä mukaan ja heittäytyy sitten uhriksi kun muut eivät ymmärrä ja lopulta 'hylkäävät'
Hänessä ei ainakaan näitä hylkäämisen merkkejä ole, vaan päinvastoin korostuu se läheisyyden hakeminen ja tuolloin hehkuttaa ylenpalttisesti välejämme. Mutta tämän käytöksen lisäksi sellaista aiempien sanomiensa kieltämistä on myös usein tapahtunut, ikäänkuin yrittäisi saada minua epäilemään itseäni ja välillä olenkin miettinyt, että olenko muka voinut niin pahasti ymmärtää väärin. ap
Kuulostaa narsistilta tuo että väittää ettei ole sanonut jotain. Mutta narsistinen käytös ei ala yhtäkkiä. Jos on maaninen , ei ymmärrä tilaansa eli sairaudentunto puuttuu. Maanisen käytöksen kyllä tunnistaa. Olisko sittenkin "vaan" epävakaa persoonallisuus. Niillä on impulsiivista käytöstä
gregori kirjoitti:
Onko järkevä täällä julkisesti häntä ruotia?
Niin, luultavasti muutamakin sata ihmistä itsensä nyt varmaan tunnisti tästä.
gregori kirjoitti:
Onko järkevä täällä julkisesti häntä ruotia?
En ainakaan huomannut että ap olisi kertonut nimeä. Olisi outoa jos täällä ei käsitellä muita henkilöitä kuin itseään. Eri asia on jos toinen on jollain tavalla tunnistettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa narsistilta tuo että väittää ettei ole sanonut jotain. Mutta narsistinen käytös ei ala yhtäkkiä. Jos on maaninen , ei ymmärrä tilaansa eli sairaudentunto puuttuu. Maanisen käytöksen kyllä tunnistaa. Olisko sittenkin "vaan" epävakaa persoonallisuus. Niillä on impulsiivista käytöstä
Sanomisten kieltäminen on ollut kyllä melko vaktuista toimintaa, tämä muu sitten enemmän kausiluonteista tyyliin muutaman päivän. ap
Hullu.