Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masturboitko suihkussa?

Vierailija
18.05.2023 |

Riittääkö sinulle suihku itsessään vai pidätkö masturboinnista nimenomaan suihkussa?

Masturboitko suihkussa?

Vaihtoehdot

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö veden- ja energiansäästövimma ilmojen lämmettyä jo ohi?

Vierailija
2/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö veden- ja energiansäästövimma ilmojen lämmettyä jo ohi?

Hyvä kysymys, vaikka melko harvoin tulee suihkussa masturboitua. Aina toki pystyisi suihkussa käytettyä aikaa lyhentämään. 😊

Eihän suihkun kuitenkaan tarvitse olla koko aikaa päällä? Toki osa varmasti tykkää hyödyntää suihkuvedestä saatavaa painetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena jo 'harjoittelin' käyttämään suihkun painetta klitorikseen.... nautin yhä sellaisesta omana juttunani, melko useinkin. Toki joskus on muutakin siellä mukana, jos tiedän että saan olla rauhassa itsekseni.

Vierailija
4/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun juttu. Olen ihan tosissani yrittänyt käsisuihkun kanssa mutta kun ei vaan tunnu miltään. Lisäksi meillä on aika kylmää kaikkialla talossa jos hellejaksoja ei lasketa, eikä märkänä tee mieli olla yhtään sen enempää mitä peseytyminen vaatii.

Vierailija
5/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään salitreenin jälkeen oikeen kunnon nautiskelut. Istuin suihkujakkaralla jalat levälläni ja annoin suihkun hoitaa minua, vähän sama kuin saisi kieltä, ehkä vähän jopa parempaa kun voi itse vapaasti säädellä tuntumaa. Mies sanoi kuulleensa jotain huokailujani suihkusta virne naamallaan.

Vierailija
6/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesti kyllä tulee tuota tehtyä. Melkein joka kerta, koska mulla stondaa niin helposti suihkussa. Koulussa se jo kiihotti, enkä kehdannut tehdä sille mitään, mitä nyt vähän pestessä koskettelin. Sittemmin oon alkanut nautiskelemaan täysillä herkkyydestä. Monta kertaa käy niin, että vetelen kovaan orkkuun suihkussa ja sitten, kun kuivailen paikkoja saan uuden erektion.

Vierailija
7/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa kivoja yhteissuihkuja, hyväillään toisiamme samalla kun pestään. Harvoin tulee ton takia sooloiltua. Olen hulluna hänen isoon stondikseensa, mikä on kyl herkkä ja kohoaa heti kun aletaan riisua. Tiputtelen palasaippuaa "vahingossa" lattialle ja toinen käy aivan kuumana, huohottaa kiinni mussa ja suutelee kovaa. Mennään nopeasti yhdyntään, yleensä takaapäin seinää vasten, joskus lattialla lähärissä, mikä kuulostaa kamalalta mutta oikeasti on aika ihanaa. Onneksi vanhassa talossa on isompi pesu- ja pyykkihuone yhdistelmä.

Vierailija
8/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on miehen kanssa kivoja yhteissuihkuja, hyväillään toisiamme samalla kun pestään. Harvoin tulee ton takia sooloiltua. Olen hulluna hänen isoon stondikseensa, mikä on kyl herkkä ja kohoaa heti kun aletaan riisua. Tiputtelen palasaippuaa "vahingossa" lattialle ja toinen käy aivan kuumana, huohottaa kiinni mussa ja suutelee kovaa. Mennään nopeasti yhdyntään, yleensä takaapäin seinää vasten, joskus lattialla lähärissä, mikä kuulostaa kamalalta mutta oikeasti on aika ihanaa. Onneksi vanhassa talossa on isompi pesu- ja pyykkihuone yhdistelmä.

Kivaa teillä, mutta tätä tässä ei kysytty.

Vierailija
9/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee harrastettua. Olen yleensä silloin aina parran ja alakerran karvat siistinyt niin tulee sitten suihkuteltua kasseja/välilihaa vähän liiaksikin niin stondis siinä tulee melkein väistämättä ja sitten olenkin saunajakkaralla jalat levällään kulli kohti ylärintaa ja toinenkäsisuihkulla joka kivasti hieroo palleja. Sitten lopuksi sitten saakin pestä ylävartalon. Monta kertaa ajatellut että tulisipa vaimokin "yllättäen" myös suihkuun. Mutta ei sitten laukeamisen jälkeen tee mieli mennä kehumaankaan mitä tuli tehtyä. Ehkä mielissään tai sit ei..? Jaa pitäisköhän sitä ihan tänään saada suu auki että tulisi myös suihkuun, noin niinkuin veden säästömielessä ja vielä jälkijunassa🤔

Vierailija
10/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monesti kyllä tulee tuota tehtyä. Melkein joka kerta, koska mulla stondaa niin helposti suihkussa. Koulussa se jo kiihotti, enkä kehdannut tehdä sille mitään, mitä nyt vähän pestessä koskettelin. Sittemmin oon alkanut nautiskelemaan täysillä herkkyydestä. Monta kertaa käy niin, että vetelen kovaan orkkuun suihkussa ja sitten, kun kuivailen paikkoja saan uuden erektion.

Sama, ettei koulussa kehdannut runkata, mutta kotona sitäkin innokkaammin. Joka kerta seisotteli lämpimässä vedessä. Tulee sitä edelleenkin tehtyä suihkussa, mutta ikä on vienyt kovimman kiihkon ja terän noilta runkuilta. Olisikin vielä sama viriiliteetti kuin kaksikymppisenä, jolloin erektiot olivat niin kovia ja pystyjä, että kulli melkein halkesi, jos se ei saanut kosketusta ja paine laueta oli aina niin kova, ettei voinut olla mälläämättä. 

Vierailija
11/12 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei. Melko harvoin tulee suihkussa masturboitua.

Vierailija
12/12 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun masturboin, aika usein käytän suihkua.

Saan nopeasti ja ilman häiriötekijöitä.

Joskus ennen pikapanoa aloitan suihkulla peseytyessäni.

N41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme