Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatuksia esileikistä

Vierailija
18.05.2023 |

Kiinnostaisi kuulla erilaisia näkemyksiä esileikistä, että mitä se kenellekin tarkoittaa. Millaiset asiat ovat turn on ja millaiset ehkä turn off?

Rupesin miettimään tätä kun tajusin, että itse vierastan koko esileikki-sanaa. Sytyn parhaiten sellaisesta ohimennen annetusta kosketuksesta, suudelmasta tai halauksesta, tai usein siitä kun ollaan ihan vain hiljaa mutta tunnelmassa on jotakin sellaista jännää lämpöä tai virettä. Miehen sylissä pötköttely toimii myös hyvin, ja mun niskan hidas koskettelu takuuvarmasti. Mutta noissa kaikissa jujuna on se, että ne tehdään ikään kuin ohimennen. Sellainen "nyt aletaan esileikkiä, että päästään pian seksiin" ei toimi ollenkaan. Silloin koko jutusta tulee mulle alitajuisesti suorite, ja alan stressata että pitäisi toimia kuin kone ja kostua heti kun vain klikataan jotakin tiettyä nappulaa. Ja silloin vaikutus on ihan päinvastainen, kuin mihin pyritään.

Rakastan sellaista kiusoittelua ja härnäämistä ihan sellaisenaankin. Tokihan se seksi yleensä seuraa perässä ennemmin tai myöhemmin, mutta musta on ihanan kutkuttavaa käydä vaikka muina naisina istumassa miehen sylissä jonkin tekosyyn varjolla ja muka vahingossa vähän keinutella lanteita siinä samalla, ja sitten lähteä viattomasti virnistellen pois. Mies puolestaan, tietäen mun heikkoudet, tulee joskus taakse seisomaan ja henkäisee mun niskaan. Ehkä ihan höyhenenkevyesti hipaisee huuliaan siellä myös. Ja lähtee sitten jatkamaan puuhiaan jättäen mut niagarani kanssa odottamaan ensimmäistä sopivaa hetkeä, että pääsen repimään meiltä vaatteet pois :D Mutta onko se sitten varsinaista esileikkiä, en osaa sanoa.

Miten muilla?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdotan miehelle suoraan, että nyt tekis mieli, mennäänkö makuuhuoneeseen. Tai otan kiinni suoraan vehkeistä ja alan runkkaamaan. Yleensä esileikki käsittää sen, että katselen kun mies hyväilee itseään, koska huhhuh miten kuumaa(näin hän yleensä tekee aloitteen). Sitten hän hyväilee rintoja ja itse vedän häntä. Esileikki on itselle tosi tärkeää, koska ilman sitä en tule ja haluan olla ihan sekaisin ja hulluuden rajamailla ennen orgasmia.

Joskus itsellä on myös vaikeaa kostua, jos tulee sellainen tunne, että mitä jos ei onnistu. Ja se johtaa siihen, ettei todellakaan onnistu. Varsinainen noidankehä ja hyvin ikävää. Nykyään olen havainnut tuon ajatuskulun ja tietoisesti pyrin sitä estämään.

Vierailija
2/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Eikö kaikki olekkaan seksiä? Meille ainakin on, ja usein mies ihan tekee minulle sormin orgasmin - onko se sitten  vasta esileikkiä? Ei minulle.

Pidättekö siis ihmiset ihan vaan naimista "oikeana seksinä"? Sehän on se missä usein mies saa, naiset harvemmin. Joten hiukan tyhmälle kuulostaa kyllä. Meille se "esileikki" voi olla myös miehelle se  orgasmi. tavalla tai toisella. Näin meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ehdotan miehelle suoraan, että nyt tekis mieli, mennäänkö makuuhuoneeseen. Tai otan kiinni suoraan vehkeistä ja alan runkkaamaan. Yleensä esileikki käsittää sen, että katselen kun mies hyväilee itseään, koska huhhuh miten kuumaa(näin hän yleensä tekee aloitteen). Sitten hän hyväilee rintoja ja itse vedän häntä. Esileikki on itselle tosi tärkeää, koska ilman sitä en tule ja haluan olla ihan sekaisin ja hulluuden rajamailla ennen orgasmia.

Joskus itsellä on myös vaikeaa kostua, jos tulee sellainen tunne, että mitä jos ei onnistu. Ja se johtaa siihen, ettei todellakaan onnistu. Varsinainen noidankehä ja hyvin ikävää. Nykyään olen havainnut tuon ajatuskulun ja tietoisesti pyrin sitä estämään.

Sama juttu vaimollani. Aina pitkän kaavan kautta siihen, että hän on tarpeeksi sekasin ja kiimassassa. Toisekseen hänen on aina pitänyt olla kunnollaa kiihoittunut, että yhdyntä onnistunut kunnolla ja varsinkin edellytys että on saanut yhdynnöissä orgasmit. Hän on aina ollut hitaasti lämpenevä, hiljainen harmaavarpunen paljastunut tuliseksi tiikeriksi, kun tarpeeksi raaputtanut pintaa. Voi olla, että löysin hänen sisäisen eläimen nuorena vahingossa, vedättämällä esileikkiä kuukauden verran ihan äärirajoille joilloin hän olisi varmaan raiskannut minut, ellen olisi vihdoin suostunut yhdyntään.  Maltoin mieleni, vaikka hän olikin eka naiseni. Halusin tehdä lähtemättömän vaikutuksen ja niin myös tein. Mutta hänen sisäinen tulinen eläin teki myös minuun ja siitä lähtien olen aina koittanut kaivaa eläimen esille. Vaimolla on aina ollut kaksi persoonaa hiljainen ujo ja sisäinen tulinen ja tempperamenttinen. Jotenkin luulen, että tuli vaimollekin yllätyksenä minkälaiseksi muuttuu tarpeeksi kiihoitettuna. Jäätiin varmaan molemmat koukkuun, joten siitä lähtien esileikit olleet enemmän tai vähemmän pakollisia. Meille molemmille yhdyntä on ollut aina seksin kliimaksi siitä riippumatta onko vaimo saanut orgasminsa ( saa yleensä vain kerran ja kovaa) ennen yhdyntää suuseksillä ja sormettaen  vai vasta  yhdynnässä. 

Vierailija
4/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille koko elämä on esileikkiä. Pienet kosketukset arjessa, halailut kesken ruuanlaiton, sylikkäin oleminen ja ne suudelmat, jotka voikin muuttua johdatukseksi seksiin.

Ei esileikki ole aina "housut pois ja nuollaan rouva märäksi", vaan se on jokaiselle omanlaisensa.

Vierailija
5/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on tykätty tästä , ettei nainen saa? Vai saatko siis miten. Ihmettelen!

Vierailija
6/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suuseksissä orgasmit vain esijotain?

Vierailija
7/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä koen sen silittelyn ja pussailun yhä vaan tärkeämmäksi. Siinä tuntee itsensä halutuksi ja muodostuu yhteys kahden ihmisen välille. 

Se saa minut haluamaan ja odottamaan seksiä,  mutta haluan sitä kyllä sen itsensä takia enkä jonain esivalmisteluna orgasmihakuiseen seksiin. 

Vierailija
8/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolle ainakin. Ei ole koskaan suostunut saamaan pelkkää suuseksiä. Jos yhdyntää ei olisi ollut saatavissa ei olisi suostunut seksiin ollenkaan. Voisin nuolla vaikka joka päivä, jos vaimolla vaiin olisi  haluja. Olen hänelle kertonutkin. Olen muutenkin luvannut olla aina valmis kun häntä on haluttanut ja sen lupauksen olen pitänyt koko ikäni. Vaimoni on saanut niin paljon suuseksiä, yhdyntöjä ja orgasmeja kuin on ikinä halunnut, plus ne kerrat mitkä olen houkutellut hänet saamaan. 

Sinulla on ilmeisen vaikea ymmärtää että on naisia jolle yhdyntä on olleellisinta ja nauttittavinta seksiä saa nainen orgasmin tai on saamatta. Varsinkin kun voi aina nauttia kaikista tavoista.

Vierailija
9/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko täällä ihmiset todellakin sitä mieltä, että seksi on vain yhdyntää?

Vierailija
10/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimolle ainakin. Ei ole koskaan suostunut saamaan pelkkää suuseksiä. Jos yhdyntää ei olisi ollut saatavissa ei olisi suostunut seksiin ollenkaan. Voisin nuolla vaikka joka päivä, jos vaimolla vaiin olisi  haluja. Olen hänelle kertonutkin. Olen muutenkin luvannut olla aina valmis kun häntä on haluttanut ja sen lupauksen olen pitänyt koko ikäni. Vaimoni on saanut niin paljon suuseksiä, yhdyntöjä ja orgasmeja kuin on ikinä halunnut, plus ne kerrat mitkä olen houkutellut hänet saamaan. 

Sinulla on ilmeisen vaikea ymmärtää että on naisia jolle yhdyntä on olleellisinta ja nauttittavinta seksiä saa nainen orgasmin tai on saamatta. Varsinkin kun voi aina nauttia kaikista tavoista.

Ja sulle on vaikeeta tajuta, että on naisia jotka haluavat sen orgasminsa keinolla millä hyvänsä.

Ja näitä naisia on enemmän kuin se 1, eli sun vaimosi. Sun vaimosi ei ole kaikki naiset.

Jos et ole vielä tietoinen, on paljon naisia, jotka eivät ikinä saa yhdynnässä, ja vielä on valitettavan monia heitäkin, jotka eivät saa millään konstilla.

Sinäkö määrittelet mikä tapa on paras ja oikein?

Haista huilu!

Vierailija
11/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sulle on vaikeeta tajuta, että on naisia jotka haluavat sen orgasminsa keinolla millä hyvänsä.

Ja näitä naisia on enemmän kuin se 1, eli sun vaimosi. Sun vaimosi ei ole kaikki naiset.

Jos et ole vielä tietoinen, on paljon naisia, jotka eivät ikinä saa yhdynnässä, ja vielä on valitettavan monia heitäkin, jotka eivät saa millään konstilla.

Sinäkö määrittelet mikä tapa on paras ja oikein?

Haista huilu!

On naisia, joille yhdyntä henkisenä ja fyysisenä nautintona on oleellisinta seksissä ilman, että tavoitellaan tietoisesti orgasmia.

Vierailija
12/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On naisia, joille yhdyntä henkisenä ja fyysisenä nautintona on oleellisinta seksissä ilman, että tavoitellaan tietoisesti orgasmia."

Ja juu on miehiä, jotka haluavat vain ja aina suuseksiä.

Eivät silti ole valtaenemmistöä.

Miksi koitat väittää muuta? Ja vaikka haluaakin yhdyntää, voi silti  haluta myös sen orgasmin, se on normaalia, ei se ettei halua.

Vierailija
13/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näköjään miehiä, jotka olettavat, että naisille riittää "henkinen" nautinto eli, se miehen tyydyttäminen. Varmaan joku tällainen onkin jossain, mutta ei taatusti ole valtavirtaa.

Vierailija
14/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikea tajuta, että joillekin naisille yhdyntä on vähintään yhtä tärkeää kuin suuseksillä saatu orgasmi riippumatta siitä saako edes yhdynnässä orgasmia.  Kerroin vain miten vaimoni suhtautuu seksiin. Hänelle  seksi ei ole suuseksiä ilman yhdyntää.  Ei ole keltään muulta pois. Olen antanut vaimolla orgasmit aina sen mukaan miten on itse halunnut. Olisin antanut pelkällä suuseksilläkin jos hän olisi siihen joskus suostunut. Ei ole, koska yhdynnän merkitys on hänelle niin oleellinen seikka seksissä. Mutta onnistunut yhdyntä on hänellä aina vaatinut ihan fyysisistäkin syistä riittävän pitkän esileikin ja kiihoitusvaiheeen, sai sitten orgasmin silloin tai ei. Ei ole ollut oleellista eroa esileikin pituuteen. 

Tällä ei ole mitään tekemistä kenenkään miehen kanssa tai sillä mitä mieltä minä olisi jonkun toisen naisen haluista saati orgasmeista. Vaimoni on saanut  99% orgasmit kun meillä on seksiä.  En edes muista minä vuonna ei olisi saanut. 

Vierailija
15/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näköjään miehiä, jotka olettavat, että naisille riittää "henkinen" nautinto eli, se miehen tyydyttäminen. Varmaan joku tällainen onkin jossain, mutta ei taatusti ole valtavirtaa.

On myös miehiä, joille riittää tarvittaessa myös henkinen nautinto.

Vierailija
16/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntä ei yksinomaan "henkisenä", vaan yhdyntä "henkisenä ja fyysisenä" nautintona.

Vierailija
17/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen , ja haluan aina orgasmin, kuten mieskin. Olen aivan tavallinen siis. Ja ihan millätavoin saan, ja saankin useilla tavoilla. ja se mulle riittää. Jos en saisi, olisin seksuaalisesti ns, turhautunut, enkä seksiä enää haluaisikaan.

Vierailija
18/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös miehiä, joille riittää tarvittaessa myös henkinen nautinto.

Minulla on mies, joka pystyy pitämään itsensä sellaisessa orgastisessa tilassa hyvinkin pitkään ilman että laukeaa, joskus meillä on sessioita, joissa hän ei laukea lainkaan ja minä taas jopa kymmeniä kertoja. Ja se on hänelle todella okei.

Itse esileikkiin. En tiedä oikein mikä on esileikkiä ja mikä varsinaista seksiä. Meillä on usein monen tunnin sessioita, jossa on välissä yhdyntää, sitten taas suuseksiä, suutelemista, hierontaa, sidontaa, piiskausta, sormetusta jne näitä kaikkia ja mitä vielä. Mies usein lopettaa yhdynnän kun tuntee, että meinaa tulla ja keskittyy jonkin aikaa ihan vaan minun nautintooni.

Ja toisaalta koen esileikin juuri sellaisena kuin joku muukin kuvaili, eli viestejä, katseita ja kosketuksia pitkin päivää. Pidetään yllä sellaista väreilyä meidän välillä. Hrrrrr

Vierailija
19/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät ihmiset tapelko :D Tämä ketju oli tarkoitettu erilaisten esileikkitapojen esiintuomiseksi, ja muutenkin ajatuksille esileikistä. Se että kuka laukeaa ja miten vai laukeaako ollenkaan, on tässä ketjussa toissijaista. Niin kauan kun suunnilleen pysyttäisiin hyvässä hengessä itse aiheessa, niin mitään oikeita tai vääriä vastauksia ei ole.

Muutama on tähän mennessä vastannut asiallisesti, kiitos teille. Toivottavasti vastauksia tulisi vielä lisää. Olisi kiva tästä itsellekin uusia virikkeitä ja ideoita miehen kiusoitteluun. Oli myös mukava huomata, etten ole ainut jolle tuo esileikin ja seksin raja on varsin häilyvä. Mietin alunperin, että enkö vain osaa sanoittaa omia toiveitani riittävän tarkasti.

Ap