Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita miehiä, jotka kokevat epävarmuutta ulkonäön suhteen, vaikka ei olisi ehkä erityistä syytä?

Vierailija
17.05.2023 |

Havahduin tänään lääkärillä (naispuoleinen) käydessä siihen, kuinka riisuutuessani häpesin kroppaani ja huomasin, että niinhän olen oikeastaan kokenut parisuhteissanikin. Vaikka olen nykyään pitkässä parisuhteessa niin edelleen tulee välillä hetkiä, että miettii olenkohan ruma hänen silmäänsä. Asiaa ei auta, että se, että jotkut naiset suutuspäissään halunneet loukata, jopa nyksäni on sanonut joskus, että en kelpaisi kenellekään. En silti usko, että minussa on oikeasti mitään suurempaa vikaa. Tai siis jos yritän kuvitella itseni vastakkaisen sukupuolen saappaisiin niin en itse ajattelisi, että onpa tuo ruma mies vaan pitäisin melkolailla tavallisena, ehkä jopa ihan mukiinmenevänä. Harmittaa vaan se, että kun ei ole koskaan ollut mitenkään erityisen suosittu niin ei ole koskaan saanut erityisemmin hyvää palautetta. Kun olen jutellut kautta rantain muiden miesten kanssa niin aika samanlaisia kokemuksia voi päätellä rivien välistä muillakin olevan.

Osaltaan noita paineita tulee yhteiskunnastakin. Jos mietin vaikka omaa puolisoani niin onhan sillä naistenlehtien ja elokuvien maailmalla eroa tähän meidän arkeen. Vaikka meillä menee sängyssä ihan hyvin (= nainen saa lähes joka kerta) niin väistämättä sitä miettii, että kalpenee mediassa myytävien fantasioiden rinnalla. Tulipa vuodatus.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
2/11 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitäisi kehua kumppaneitaan hirvittävän paljon enemmän!! Itse ainakin huomaan sen vaikuttavan tosi positiivisesti omaan olotilaan,kun kumppani huomioi ja muistaa päivittäin kehua, maailman kauneimmaksi juuri hänen mielestään. Saman teen hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on nykyään kauhean ulkonäkökeskeinen paikka. Se on tosi surullista ja tekee monien elämästä tarpeettoman kurjaa.

Miettii eräs naisihminen joka on aina vihannut ulkonäköään.

Vierailija
4/11 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten pitäisi kehua kumppaneitaan hirvittävän paljon enemmän!! Itse ainakin huomaan sen vaikuttavan tosi positiivisesti omaan olotilaan,kun kumppani huomioi ja muistaa päivittäin kehua, maailman kauneimmaksi juuri hänen mielestään. Saman teen hänelle.

Kyllähän se vaikuttaa ja kovasti

Vierailija
5/11 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on nykyään kauhean ulkonäkökeskeinen paikka. Se on tosi surullista ja tekee monien elämästä tarpeettoman kurjaa.

Miettii eräs naisihminen joka on aina vihannut ulkonäköään.

Mistä syystä olet vihannut ulkonäköäsi?

m49

Vierailija
6/11 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan kuulleet, että kauneus on katsojan silmässä. Ette voi mitenkään tietää mikä piirre teissä viehättää toisia ihmisiä tai varsinkaan vastakkaista sukupuolta.  Useimmiten se ei edes ole varsinaisesti ulkonäkö vaan koko olemusta, esiintyminen ja luonne joka viehättää tai on viehättämättä. Moni kauniskin ihminen muuttuu rumaksi avattuaan suunsa. Kupla poksahaa puhki. 

Itse olen ollut aina pienikokoinen mies ja vähän rujot kasvot,  nenä vinossa, pari aprea jne...  Silti aina positiivinen luonne ja pilke silmäkumassa ja jäänyt aina suusta kiinni. Positiivisuus j avoimuus luonut hyvän ilmapiirin. En ole koskaan miettinyt ulkonäköäni, on mikä on. 

Jo  nuorena huomasin, ettei ulkonäöllä ole mitään väliä. Monella aika rumalta ja rujolta näyttäneellä miehellä saattoi olla tanssipaikan kaunein nainen ja sama toisinpäin. Kemiat on ne jotka ratkaisee kaiken parinvalinnassa. En usko, että vaimoni rakastui ulkonäkööni vaan minuun itseeni.

Vierailija
7/11 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset puhuvat ulkonäköpaineista, mutta eivät itse huomaa, mitä kaikkia paineita asettavat miehille. Tasa-arvoa?

Vierailija
8/11 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset puhuvat ulkonäköpaineista, mutta eivät itse huomaa, mitä kaikkia paineita asettavat miehille. Tasa-arvoa?

Kyllä sen moni huomaa. Ja ne paineet taitaa molemmille sukupuolille tulla ihan kaikista suunnista. Aiemmin miehet pääsi vähemmällä, mutta nyt sitten molemmat saa tasapuolisesti kärsiä siitä ettei mahdu siihen kapeaan ideaalin muottiin. Olisi ollut mukavampaa jos kenenkään ei tarvitsisi tuntea ahdistusta ulkonäöstään, siihen kun on aika rajalliset mahdollisuudet vaikuttaa.

Vierailija
9/11 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tiedä mikä tekee itsestä kauniin.  Moni nainen pilannut kauneutenssa huuli- ja poskitäytteillä, tulee possunnäköisiä naamojan, joka tappanut kaiken luonnollisuuden ja ilmeet naamasta.  Ei itse voi tietää mikä piirre viehättää ja mikä ei. Eikä varsinkaan siksi, että viehättää toisia toisia taas ei. Ei vastapuolen ajatuksia voi mitenkään lukea ja muuttaa itseään, koska kaikkia ei viehätä kuitenkaan. Millä sitten valitset ketä pitäisi viehättää ja miten???  Koskee niin naisia kuin miehiäkin. Miksi tapella tuulimyllyjä vasten,  kuin ei ole kenenkään omissa käsissä ketä viehättää ja ketä ei. 

Vierailija
10/11 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä en tiedä, mutta kauniilla naisella on muodot ja jukka pojan sanoin pitää olla pikkasen pläski. kasvoissa tärkein on hymy ja silmät jotka alkavat nauraessa loistaa. Seksikkääpää on, että kurvit on kohdallaan, mutta nainen ei ole kasvoiltaan jumalatarmaisen kaunis. Ei kasvojen kauneus huono asia ole ja sekin vaihtelee, mielipiteitä on monia. Ehkä sitten itse epäröin "täydellisten" naisten läheisyydessä.

Vierailija
11/11 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaiva. Samaa tautia kuin on ollut n.110-120v naisilla aina siitä ensimmäisestä maalatusta mainospahvista vaatepukimon ikkunassa.

Siitä se kaikki alkoi.

Naiset näkivät toisen naisen, ja vain kauniinpana! Kuin poloisenitsensä, ja ikuiset traumansiemenet oli näin kylvetty arkaanihmismieleen. Vaikka sen ekan vaatepukimon ainoa tarkoitus oli:

saada myydyksi edes yhden(1kpl) vaatekappaleen enemmän. Ja voi, ei tiennyt minkä synnin tekikään..

Se että tämä turhuuksienturhamainen asia toisen ihmisen itseään 'kauniimpi,parempi,nuorempi, viisaampi ja vaikka mitä vaan' puhdas himoaminen ja kateellinen suhtautiminen on vain yksin pahasta.

Täysin turhaa ja paheellista käytöstä ihmiseltä.

Mies ei pitäisi koskaan astua tälle naisten tielle jolle ei ole mitään loppua; päinvastoin se tauti pahenee vaan kaiken teknisten syiden vuoksi.

Mies voisi riisua itse sen keksityn tukholmalaisen metroseksuaalisen habituksen päältään ja olla:

vain se vähän aikaa sitten puustapudonnut aito ja rehellinen suomalainenjunttimies: ilman murheita..

Sama myös sinne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi