Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
62821/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetänkö linkin tästä sivusta instassa Jurelle?

Nouuu! Liian noloa!

Vierailija
62822/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan varmasti Jure menee heti avaamaan linkin joka alkaa vauva.fi

Miksi se häntä tökkäisi? Ei osaa suomea.

Argh, pitää varmaan alkaa laittamaan jokaisen sarkastisten viestin perään huomautus. Oli siis sarkasmia tuo vastaukseni:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62823/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaas lapset nyt sen Häärijän olla. Tai kohta tuun sinne ja sitten ei oo kellään kivaa.

T. K

Vierailija
62824/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon komeampi kyllä Häärijä ilman tota pottakampausta. Sillä on onnekas tyttöystävä

Vierailija
62825/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.fi-linkki varmasti kiinnostaisi.

Hmm no tämä on totta, eikös Jure ollut meidän perämies :D

Vierailija
62826/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se häntä tökkäisi? Ei osaa suomea.

Argh, pitää varmaan alkaa laittamaan jokaisen sarkastisten viestin perään huomautus. Oli siis sarkasmia tuo vastaukseni:

Honey, ei tuo ollut sarkasmia.

Vierailija
62827/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä horny jailista, johon en ajatellut tänään päätyväni.

- Kukkis

Haluatko jäädä sinne vai tulenko hakemaan sut kotiini? Niin ja mun luona ei sitten nukuta, tiedoksi vaan.

Vierailija
62828/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Huomenna otetaan taas heihin teams yhteys ja suunnitellaan yhdessä uutta ficciä Käärijästä ja Boitsusta.

Mä soitan kuitenkin taas Krisille viideltä aamulla.

Vierailija
62829/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois huomenna klo 6 herätys ja työharjottelun alku. Voivoi, saattaa joutua nyt uuden arjen alettua palstalla käyntiä "hieman" vähentämään. Tsemppiä kohtalotovereille!

Vierailija
62830/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Huomenna otetaan taas heihin teams yhteys ja suunnitellaan yhdessä uutta ficciä Käärijästä ja Boitsusta.

Mua huvittaa ajatus siitä, että Jure kääntää The Listaa Sloveeniksi. Mitä lie tekstiä kääntäjä tarjoaa.😂

Vierailija
62831/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ois huomenna klo 6 herätys ja työharjottelun alku. Voivoi, saattaa joutua nyt uuden arjen alettua palstalla käyntiä "hieman" vähentämään. Tsemppiä kohtalotovereille!

Harmi etei sama koske Aitoa Tunnetta.

Vierailija
62832/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häärijän nimeä ei tarvitsisi tänne heitellä, kun on toivonut pysyvänsä anonyymina. Veli teki virheen ja yritti korjata sen pikaisesti.

Hän on julkisuuden henkilö

Itseasiassa, vähän monimutkaisempaa ehkä hänen kohdallaan. Häärijä on hahmo ja taas mies itse on kojulla kieltäytynyt esimerkiksi kertomasta ainoallekkaan fanille nimeään.

Kuten sanoin jokin aika sitten niin vain ajan kysymys kun se on tiedossa. Ei se nyt vaan pysy salassa vaan sillä että itse niin haluaa. Nuo nimiviestit voi kyllä poistattaa mutta kohta ne on täällä taas koska jollain on huono päivä.

Vierailija
62833/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä soitan kuitenkin taas Krisille viideltä aamulla.

Sano terkkuja!

Vierailija
62834/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta ja iloista mieltä eilisen hurlumhei-päivän jälkeen. Oliskohan tänään vähän rauhallisempaa. Mukavaa päivää B:n hmyn kera!

https://twitter.com/JokerOutPics/status/1688233985967529984

Vierailija
62835/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olla kunnolla, niin kutsun sen mun sulhon eli eli Kaivon järkkärin paikalle, Siinä päätyy seinälle niin miehet naiset kuin muutkin

https://vm.tiktok.com/ZGJgUf75S/

Vierailija
62836/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen missannut tämän Kris-jutun kokonaan, mutta kiinnostavaa, myös tuo seuraava twiitti. https://twitter.com/yiboego/status/1688186066254045185

Vierailija
62837/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Istutko

Vierailija
62838/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla muutenkin v a j a k k e i n a palstalla koko päivän? Meinaan, kun olette tässä ketjussa aamusta iltaan, vaikka poikien tilanteessa ei ole mitään keskusteltavaa.

Näyttää suakin kiinnostavan kun päätit ihan kirjoittaa tänne, hyvää huomenta vaan😘

Vierailija
62839/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaikille!

Ajattelin jo vetäytyä, kun näin taas tuon yhden epäasiallisen kirjoittelijan, mutta en taida antaa hänen voittaa tätä. Fiilistelen siis edelleen.

Kivoja linkkejä, kiitos niistä. Krisin perhe taitaa olla hyvin erilainen kuin keskimäärin tuolla alueella. Minua kiinnostaa kovasti Krisin ja B:n välit, koska ovat kuitenkin tunteneet toisensa niin kauan, sieltä 13-vuotiaasta lähtien ja ovat niin erilaisia luonteeltaan. On aika mielenkiintoista havaita, että B pysähtyy aina kuuntelemaan, kun Kris puhuu. Muiden kohdalla näin ei tee. On selvää, että ovat erilaisten luonteidensa takia joutuneet opettelemaan sen, miten tulevat toimeen keskenään. Kaiken piikittelyn keskellä Kris on myös se bändin jäsen, joka eniten kehuu B:tä, valitsee hänet suosikkijulkkiksekseen ja sijoittaa aina B:n kaiken keskiöön (esim. se mikä on ihaninta, mikä joku on tehnyt sinulle). Äkkiseltään voisi ajatella, että ovat etäisissä väleissä, kun ovat niin erilaisia, mutta pienistä jutuista näkee, että tuntevat toisensa tosi hyvin.

Tää on muuten totta! Mitä tarkoitat Krisin perheellä? Siis isän julkkisstatustako?

Vierailija
62840/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*kiikaroi*

Ei tää ainakaan miltään korkeakoulutetulta porukalta vaikuta

Älä taas aloita tätä koulutustaustakeskustelua. Se on käyty jo muutamaan kertaan läpi. Meitä on täällä kaikenlaisia, varmasti jokaisesta mahdollisesta koulutustaustasta. Itselläni on yliopisto-opintoja todennäköisesti enemmän kuin valtaosalla ja koen erittäin viihdyttävänä täällä kaiken muun sisällön, paitsi nämä sinun ilkeät ja toisia halveksuvat kommentit.

Ketju on lukittu.