Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
61481/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska, miten eri tavalla B sanoi aikaisemmin Käärijä ja kuinka sanoo sen nykyään 😊

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1687805592834879488

Mitä, eikö hän enää sano Jere!!!!

Vierailija
61482/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokereiden keikka Sarajevossa peruttu

Nytkö siitä on jotain ihan oikeaa tietoa?

Just tuli ilmoitus niitten omassa IG:ä. "Due to unexpected events" 😳

Mikäli kyseessä ei ole sääolosuhteet niin hyvä, että on pidempi saikkupätkä tiedossa, että varmasti saa levättyä. Ja toivottavasti B saa ammattiapua myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61483/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska, miten eri tavalla B sanoi aikaisemmin Käärijä ja kuinka sanoo sen nykyään 😊

Janin ilme 😏, katsoin 10 kertaa, puhumattakaan Bn onnellinen hymy💚💙!

B oli aika monet pre partyt jo turhaan toiveikkaana kiertänyt. Voin kuvitella sen fiiliksen, että finally!

Vierailija
61484/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

'On se. Noi bändikaverit on tuttuja vuosien takaa, niiden kanssa tollanen yhteys on ihan selvä juttu. Mutta kukaan muu viisuissakaan ei saanut bojanilta samaa jakamatonta huomiota kuin k. Ei myöskään myöhemmin wild youthin tyypit, ei mae muller tms. Ja sen bn ja kn keskinäisen liekin tuntui tajuavan siellä ihan kaikki! Kaikkihan ne heti väisti jos bojanin piti päästä käärijän luo! Nyt kun oon katsonut niitä pätkiä uudestaan niin huomaa hyvin kuinka ihmiset ihan tosissaan suhtautuu niihin kuin tuoreeseen pariskuntaan. Kukaan ei tunnu ihmettelevän että jutut käärijän kanssa jää kesken jos bojan tulee, kun kaikki tajuaa että ke kuitenkin näkee vain toisensa.'

Tämä!

Vierailija
61485/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, eikö hän enää sano Jere!!!!

Kahden kesken ja silloinkin Jere baby.

Vierailija
61486/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin nyt joku psykologi arvioimaan menenkö suoraan hoitoon vai onko vielä toivoa.

Otin pikku torkut ja näin unen ja HUOM. tämä on sitten unta että kenenkään ei tarvitse loukkaantua!

Unessa vikittelin K:ta , mutta tiesin että vikittelen häntä B:lle en itselleni. Sain kun sainkin hänet ja puhuin hänelle koko ajan vaan B:stä. Yhtäkkiä olinkin itse Bojan ja seurustelin siis Kärden kanssa. Välillä K oli rallikuski ja siksi jouduimme olemaan erillään.

K muuten piti kovasti siitä kun minä joka olin B nuoli hänen kylkiään kuin jätskiä ja esitti hänelle aerial sirkustemppuja. Siis minä eli B roikuin katosta niissä silkkuliinoissa ja lattialla tein kaikkia notkeustemppuja.

Muuta en muista. Heti hoitoon vai ei?

Vierailija
61487/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän päivän manifestoinnit on jo tuottanut tulosta, mutta valitettavasti toteuttajana on Häärijä eikä Käärijä. Mutta vielä on iltaa jäljellä...

Perhana. Pyysin Käärijää housunnappi auki ja sain Häärijän Heikki Helan näköisenä ja oloisena. Ja Heikki Hela oli mun suosikki Kummeleista silläkin silmällä katsottuna. Lisätkää se jo varuilta listalle. Ei tule nyt tästä mitään.

Vierailija
61488/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko heillä joku keikka ennen? Toivon tosiaan kaikkea hyvää heille. Mutta ihan älytöntä, että mun sydän särkyy tästä tiedosta. Tiedätte tunteen?

Vierailija
61489/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jauhetaan niin paljon Joker Outin liehuvista kukkapaidoista, eikä kiinnosta yhtään. Sujuu ainakin ketjun lukeminen nopeasti. Ainoastaan Bojan on kiinnostava ja hänkin ainoastaan silloin, kun on tekemisissä K:n kanssa. Minusta he ovat vallan ikävystyttäviä.

K:n ekstraajat, Häärijä ja Jesse ovat paljon kiinnostavampia.

Olen muuten alkanut lämmetä Jesselle tässä viime aikoina.

Minä oon täällä puolestani vain Jokereiden takia. Käärijä-innostus hiipui jo ajat sitten. En edes avaa linkkejä.

Vierailija
61490/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä jauhetaan niin paljon Joker Outin liehuvista kukkapaidoista, eikä kiinnosta yhtään. Sujuu ainakin ketjun lukeminen nopeasti. Ainoastaan Bojan on kiinnostava ja hänkin ainoastaan silloin, kun on tekemisissä K:n kanssa. Minusta he ovat vallan ikävystyttäviä.

K:n ekstraajat, Häärijä ja Jesse ovat paljon kiinnostavampia.

Olen muuten alkanut lämmetä Jesselle tässä viime aikoina.

Minä oon täällä puolestani vain Jokereiden takia. Käärijä-innostus hiipui jo ajat sitten. En edes avaa linkkejä.

Onneksi täällä on jokaiselle jotakin.

Vierailija
61491/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin niin. Onko tapauksesta K ja B tullut elämää suurempi osittain siksi, että heitä kuvattiin niin paljon viisuissa. B llä näitä tapauksia saattaa olla ollut enemmänkin ja lisää tulossa.[/quote]

Saatko sinä todella jotakin iloa tuosta jatkuvasta mollaamisesta? 

Vierailija
61492/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko heillä joku keikka ennen? Toivon tosiaan kaikkea hyvää heille. Mutta ihan älytöntä, että mun sydän särkyy tästä tiedosta. Tiedätte tunteen?

12.8 Sloveniassa keikka.

Vierailija
61493/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toinen kysymys tosiaan on, kenen kanssa sinne linnaan astelee...

Yksin? Tai jonkun läheisen ystävänsä kuten Jessen? Jos haluaa pitää tyttöystävän poissa julkisuudessa niin ei mene hänen kanssaan.

Jos tyttis on kuvioissa, tuskin malttaa luopua once-in-a-lifetime -mahiksesta.

Sehän olisi ihan hyvä hetki tuoda tyttis esiin, eiköhän tuo "esitän sinkkua"-vaihe ala olla aikansa elänyt. Ja luulisin että tyttis haluaisi kovasti mennä, kukapa ei jos kutsu tulisi.

Joo, oon miettinyt et ehkä tämä "julkinen salaisuus" voisi jo tulla ihan virallisesti julkiseksi. Ei se tosin vaadi, että tyttistä aletaan kuvata someen ja antamaan jotain haastiksia, vaan et kertoo olevansa parisuhteessa eikä tartte piilotella puolisoa. Eikä se nytkään varsinaisesti piilossa ole ollut.

Mutta hyvin mahdollista, että nykyinen on entinen joulukuun kuudennen koittaessa. Tai lusikoita ollaan just jakamassa, jolloin olisi äärimmäisen ikävää jäädä mihinkään muistiin parina. Tässä on monia tekijöitä, miksi en usko, että tässä nykysuhteessa suurta julkistusta on odotettavissa.

Jos kuvio on se kuin nyt näyttää, niin M saanee kutsun, ellei kumppani sano ei. Se on sitten parisuhteen sisäinen neuvottelu, millaisella laumalla kättelykarnevaaliin ollaan menossa. Toivon että artisti pitää päänsä.

Minusta on järkyttävää toivoa eroa jollekin. Ero on kova paikka jättäjällekin, saati jätetylle.

Eihän tuossa toivota, vaan todetaan, mikä on monissa paineissa mahdollista, jopa todennäköistä. Se on realismia, johon elämä opettaa.

T. Muusikon eksä

Niinhän sitä sanotaan, että muusikolle paras kumppani on toinen muusikko tai paljon omaa rauhaa kaipaava kumppani, koska muusikon arkeen kuuluu niin paljon reissaamista ja poissaoloa kotoa. Lisäksi keikkojen jälkeen on varmasti jonkun aikaa kroppa ja mieli kierroksilla ja päivärytmi voi olla aika epäsäännöllinen. Jos puolisona on myös artisti / muusikko, niin he usein ymmärtävät parhaiten, mitä se työ on ja millaista pyöritystä se voi olla. Bojanhan tähän kuvaukseen sopisi mainiosti.... ;)

Vierailija
61494/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Slovenian keikka 12.8. Ainakaan vielä sitä ei ole peruttu.

Vierailija
61495/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin nyt joku psykologi arvioimaan menenkö suoraan hoitoon vai onko vielä toivoa.

Otin pikku torkut ja näin unen ja HUOM. tämä on sitten unta että kenenkään ei tarvitse loukkaantua!

Unessa vikittelin K:ta , mutta tiesin että vikittelen häntä B:lle en itselleni. Sain kun sainkin hänet ja puhuin hänelle koko ajan vaan B:stä. Yhtäkkiä olinkin itse Bojan ja seurustelin siis Kärden kanssa. Välillä K oli rallikuski ja siksi jouduimme olemaan erillään.

K muuten piti kovasti siitä kun minä joka olin B nuoli hänen kylkiään kuin jätskiä ja esitti hänelle aerial sirkustemppuja. Siis minä eli B roikuin katosta niissä silkkuliinoissa ja lattialla tein kaikkia notkeustemppuja.

Ei ole vielä uniin tullut, mutta kyllähän tämä palstalla roikkuminen saa kyseenalaistamaan omankin mielenterveyden.

Hauska uni muuten. Jos voisin valita, niin näkisin mielelläni seksiunta K:sta vaikka joka yö. Töissäkin jaksaisi paremmin.

Vierailija
61496/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokereiden keikka Sarajevossa peruttu

Nytkö siitä on jotain ihan oikeaa tietoa?

Just tuli ilmoitus niitten omassa IG:ä. "Due to unexpected events" 😳

Ärsyttävän epämääräinen ilmaisu...🥺

Vierailija
61497/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12.8. ois keikka ja 19.8. Saa nähdä. Toivottavasti ottavat tarpeeksi aikaa! Me kyllä odotetaan! Ja todellaki toivon sydän sykkyrällä heille pelkkää hyvää! Ovat sen ansainneet!💕

Vierailija
61498/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden keskustelluin ketju.

Vierailija
61499/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin niin. Onko tapauksesta K ja B tullut elämää suurempi osittain siksi, että heitä kuvattiin niin paljon viisuissa. B llä näitä tapauksia saattaa olla ollut enemmänkin ja lisää tulossa.

Saatko sinä todella jotakin iloa tuosta jatkuvasta mollaamisesta? 

Mitä mollaamista tuossa oli?

Vierailija
61500/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omg. En tiedä, mutta piristi mun päivää.

Ketju on lukittu.