Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/kurooscoffee/status/1685177713261236224?t=uzDiJVVtW…
Tuolla on se miten ne perjantaina pääsivät bäkkärille. Ei varsinaista bändärimeininkiä.
Eli suomalaisten fanien kannattaa kerjätä meet&greetiä, jos menevät Sloveniaan keikalle, on täältä vähän pidempi matka sinne kuin Unkarista tai Kroatiasta.
Tämä oli kyllä järkkärin moka jos se päästi nuo tyypit sisään ihan noilla perusteilla. Oon itse ollut paljon pienemmillä festareilla töissä eikä edes bändit saa sanella ketä päästetään sinne taakse. Bändi voi toki kysyä tuotannon porukalta lupaa ja yleensä sen varmasti saa ainakin nopeaan tervehtimiseen portin tuntumassa (ei siis välttämättä edes sinne varsinaiselle catering alueella pääsyyn), mutta jos joku järkkäri päästää random porukkaa niin ei varmaan tartte seuraavalla kerralla enää tulla töihin.
Ilmeisesti Sloveniassa vähän eri säännöt, ja olihan tuossakin crewn jäsen se, joka suostui järjestämään tapaamisen, ei järkkäri.
Security guard? Ei se mun mielestä kyllä viittaa bändin porukkaan.
No. We literally were only 4 or 5 lucky girls who got in, and they thoroughly interrogated us HAHA, basically, we begged the security guard if they'll come meet us, then someone from the crew came and we started explaining why we deserve to meet them. So I showed him Jokeroutsubs tiktok and told him i opened it. The other girls travelled from Hungary and Croatia for the gig.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Paavo Pesusieni kuulkaa on piiloviesti suomalaisille mammoille, jotka on Rekon puolella. Jotkuthan oli laittanu sille viestiä täältä.
Niin mäkin aattelin, mutta en viitsiny sanoa täällä ääneen!
Selvästi oli, koska erikseen Bojankin huomioinut suomalaisfanit keikallaan. Kiitos kun olette antaneet positiivista palauttetta, arvon estrogeeninaudat!
Minun mielestä Nace haluaa Paavo Pesusieniplektrallaan viestiä hyvin selkeästi:
1) viittaa vahvasti Paavo Väyryseen jonka isä Eemeli Väyrynen oli kuuluisa Puutarhayrittäjä, eli kaikkien meidän ruusupuutarhureiden esikuva
2)Pesusienellä halutaan viitata tulevaan suomalaisessa saunassa tapahtuvaan "selänpesuun", ovat pojat jo siellä estronautapuutarhureillle valmiina saunajonossa.
Kaikenkaikkiaan Paavo Pesusieni on aina optimistinen ja sehän on myös shippilaivan punainen lanka!
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ikävä et rumemmat fanit jää huomiotta.
Itse olen pistänyt sit taas ilahtuneena merkille että ihan kaikenlaiset tytöt on saaneet sitä huomiota. Esim UK:ssa oli hieman epävarmankin oloinen tyttö joka lauloi ja katselin vielä instaansa kun tuli jostain vastaan ja pieni silmälasipäinen teini oli, jolle varmaan ihan tosi merkittävä kokemus ja oli opetellut sanat tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on se miten ne perjantaina pääsivät bäkkärille. Ei varsinaista bändärimeininkiä.
Eli suomalaisten fanien kannattaa kerjätä meet&greetiä, jos menevät Sloveniaan keikalle, on täältä vähän pidempi matka sinne kuin Unkarista tai Kroatiasta.
Tämä oli kyllä järkkärin moka jos se päästi nuo tyypit sisään ihan noilla perusteilla. Oon itse ollut paljon pienemmillä festareilla töissä eikä edes bändit saa sanella ketä päästetään sinne taakse. Bändi voi toki kysyä tuotannon porukalta lupaa ja yleensä sen varmasti saa ainakin nopeaan tervehtimiseen portin tuntumassa (ei siis välttämättä edes sinne varsinaiselle catering alueella pääsyyn), mutta jos joku järkkäri päästää random porukkaa niin ei varmaan tartte seuraavalla kerralla enää tulla töihin.
Ilmeisesti Sloveniassa vähän eri säännöt, ja olihan tuossakin crewn jäsen se, joka suostui järjestämään tapaamisen, ei järkkäri.
No. We literally were only 4 or 5 lucky girls who got in, and they thoroughly interrogated us HAHA, basically, we begged the security guard if they'll come meet us, then someone from the crew came and we started explaining why we deserve to meet them. So I showed him Jokeroutsubs tiktok and told him i opened it. The other girls travelled from Hungary and Croatia for the gig.
Oliko tuo yllä oleva enkunkielinen teksti kopioitu jostain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli melko selkeää kun B meni yleisön eteen ja "mietti" kenet ottaisi laulamaan. Oli selvästi valinnut kyseisen tytön jo aiemmin. Osunut silmään lavalta. Tyttöhän olikin tosi kaunis, ettei mikään ihme.
Ainakaan yhteislaulun aikana ei tule mitään flirttiviboja vaan B katsoo tyttöä hyvin neutraalisti.
Sillä tytöllähän oli ollut sellanen kyltti, jossa pyysi saada laulaa Onaa... Että ei mitään sen ihmeempää draamaa tarvis nyt tästäkin asiasta kehittää.
No niin, yksinkertainen selitys tällekin. Näkyikö se kyltti siinä livessä?
Se kyltti näkyy siis Vita Orehekin insta storyssä, siinä lukee: Bojane mog u pls s tobom otpjevati ona
Eli Bojan vain toteutti tytön toiveen, simple as that, ei mitään mystistä.
Vierailija kirjoitti:
1) viittaa vahvasti Paavo Väyryseen jonka isä Eemeli Väyrynen oli kuuluisa Puutarhayrittäjä, eli kaikkien meidän ruusupuutarhureiden esikuva
2)Pesusienellä halutaan viitata tulevaan suomalaisessa saunassa tapahtuvaan "selänpesuun", ovat pojat jo siellä estronautapuutarhureillle valmiina saunajonossa.
Kaikenkaikkiaan Paavo Pesusieni on aina optimistinen ja sehän on myös shippilaivan punainen lanka!
Paavo Väyrynen tästä ketjusta vielä puuttuikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo video ihmetyttää myös minua.. voisiko olla tuolla lataajalla jokin suhde K:n suuntaan, ja sai ihan luvan kanssa ladata..? Ihana video, ihana K 😭🙏 ja luin tuon slowmon sanat... On se K vaan symppis... Näkee että hän on hyvä kumppani 💚
Jllähän on myös pikkuveli, joka taitaa olla vielä teini iässä, voisko olla sille tää video?
Kahden lähes aikuisen pojan äitinä pakko sanoa, että olisin tosi hämmästynyt, jos veljekset viestisivät näin. Mutta kai sekin on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavo Väyrynen tästä ketjusta vielä puuttuikin.
LISTALLE!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo yllä oleva enkunkielinen teksti kopioitu jostain?
Jokeroutsubsin Anjan twiitti, johon linkki ylempänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo video ihmetyttää myös minua.. voisiko olla tuolla lataajalla jokin suhde K:n suuntaan, ja sai ihan luvan kanssa ladata..? Ihana video, ihana K 😭🙏 ja luin tuon slowmon sanat... On se K vaan symppis... Näkee että hän on hyvä kumppani 💚
Jllähän on myös pikkuveli, joka taitaa olla vielä teini iässä, voisko olla sille tää video?
Kahden lähes aikuisen pojan äitinä pakko sanoa, että olisin tosi hämmästynyt, jos veljekset viestisivät näin. Mutta kai sekin on mahdollista.
Joo, ei tapahtuisi myöskään meidän perheessä😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://shared.jodel.com/h6RFZ8BaSBb
Huomenta, siellä K taas tykkäilee fan artista
Listalta puuttuu hyvää yötä, (tai)koti ja kakskytäneljä.
Myös "vettä" ja ties mitä muuta.
Nettiin ja twitteriin voi kirjoittaa kuka vaan ja mitä vaan. Älkää pliis tulko levittämään niitä tänne totena!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Paavo Pesusieni kuulkaa on piiloviesti suomalaisille mammoille, jotka on Rekon puolella. Jotkuthan oli laittanu sille viestiä täältä.
Niin mäkin aattelin, mutta en viitsiny sanoa täällä ääneen!
Selvästi oli, koska erikseen Bojankin huomioinut suomalaisfanit keikallaan. Kiitos kun olette antaneet positiivista palauttetta, arvon estrogeeninaudat!
Ilo on ollut meidän puolellamme. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestä seinälle!
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1685944036903759873
Herra isä!!! 😳😮💨🔥 Nyt kastu housut
Oh no! Kuka tää toinen on?
Vierailija kirjoitti:
Miestä seinälle!
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1685944036903759873
Mistä, siis MISTÄ netin syövereistä tämäkin helmi on kaivettu? 😳🥵
Samaa mieltä, lopettakaa näiden valheiden levittely, pysykää siellä twitterissä, ei JO pojat noin tyhmiä ole, toivottavasti mode poistaa kaikki