Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere 😳:
Ihana! <3
Väistämättä mietin, että kenelle tää on lähetetty ja kuka tän on postannut. Täytyy olla lähipiiriä. Tää on vaan Jere, ei Käärijää ollenkaan. 😳
Niinpä..taitaa olla aika uusikin? Ja sanoo englanniksi tuon, vaikka eihän se sinänsä mitään tarkoita..
On, toi on tosta keikkabussista. Sama paita päällä kuin meikkivideossa, kädessä pukupussi, keikan jälkeen Lahdessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere 😳:
Ihana! <3
Väistämättä mietin, että kenelle tää on lähetetty ja kuka tän on postannut. Täytyy olla lähipiiriä. Tää on vaan Jere, ei Käärijää ollenkaan. 😳
Terveiset äidille ja mummolle!💚💞
Mut miten se niiden kautta päätyis Tiktokkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere 😳:
Ihana! <3
Mietin, että tuskin lähipiiri laittais privavideoita nettiin. Aikuiset siis. Lapset toki vois tehdä noin :)
B laittanut vahingossa Kärtsyn iltaterkut kun IG poistettu💕
Tuo video ihmetyttää myös minua.. voisiko olla tuolla lataajalla jokin suhde K:n suuntaan, ja sai ihan luvan kanssa ladata..? Ihana video, ihana K 😭🙏 ja luin tuon slowmon sanat... On se K vaan symppis... Näkee että hän on hyvä kumppani 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere 😳:
Ihana! <3
Niinpä..taitaa olla aika uusikin? Ja sanoo englanniksi tuon, vaikka eihän se sinänsä mitään tarkoita..
Olisko tää nyt se 2h47min someajasta..
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere 😳:
Ihana! <3
Olisko tää nyt se 2h47min someajasta..
:D
Olin just laittamassa samaa, että pikku aika tuhlattu siitä ajasta 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere 😳:
Ihana! <3
Mietin, että tuskin lähipiiri laittais privavideoita nettiin. Aikuiset siis. Lapset toki vois tehdä noin :)
Joku lähipiiriläinen lukenut vauvapalstaa, jossa haukutaan ja kaivataan sitä symppisjereä 😁 ja päättänyt ladata Se, et tolla tyypillä einole muita videoita on tooosi epäilyttävää. Mietin Miken puolisoa jos olis niille lapsille lähetetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere 😳:
Ihana! <3
Siis tuo on keikkabussi? Luulin junaksi😅
Sille meikkaajalle? Mitä osio tuohon lisänyt jakaja?
Ei toi video nyt mikään niin 'romanttisella' äänellä oon tehty. Ihan ku normivideo faneille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere 😳:
Ihana! <3
Joku lähipiiriläinen lukenut vauvapalstaa, jossa haukutaan ja kaivataan sitä symppisjereä 😁 ja päättänyt ladata Se, et tolla tyypillä einole muita videoita on tooosi epäilyttävää. Mietin Miken puolisoa jos olis niille lapsille lähetetty.
Ne lapset on niin pieniä ettei varmasti lähettäisi enkunkielistä love you:ta. Ja muutenkin englanti ja tuo suku😅 Sanooko se siis tuon kuvaajalle tuon, vai onko pyytänyt jotakuta kuvaamaan tuon, jotta voi itse lähettää sen bojcille. Joo, päätin uskoa tähän💚💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan oli perjantaina esiintyessään ehkä kuumin ja seksikkäin mitä oon nähnyt. Koskaan. Missään. Mä oon vieläkin ihan sekasin siitä. Enkä yleensä siis sekoa näin (tämmösistä jutuista, muuten kyllä). Oon katsellut monta kertaa sitä keikkaa mut äänenlaatu harmillisen surkee. Tosin voin katsoa myös ilman ääntä.
Bojan on nykyään ongelmallinen lavalla, kun se on jotenkin ihan liikaa, eikä katsomattakaan voi olla.
Tarkennan eilistä hätäistä viime hetken viestiäni. Ongelmani on siis, että B ssa on liikaa se*siä ja sen sellaista😳
Onko tämä turhautumisesta, rakastumisesta vai itsensä löytymisestä johtuvaa seksikkyyden kasvua?
Toi love you on Aarnille. Eli sille meikkaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei toi video nyt mikään niin 'romanttisella' äänellä oon tehty. Ihan ku normivideo faneille
Ei, mutta ei oo selvästi myöskään fanivideo. Kasvojen ilmeissä ei oo mitään esittämistä. Eroaa selvästi faneille lähetetyistä terveisistä. Äiti tai mummo olis hyvä ehdotus, mutta tosiaan ihme miten sitten päätynyt Tiktokkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere 😳:
Ihana! <3
Siis tuo on keikkabussi? Luulin junaksi😅
Ei, kyllä tuo on U96 -sukellusveneestä.
Kärtsältä irtoo hyvin helposti toi i love you, et voi olla mikä hyvänsä wolttikuski. 🤣
Olisiko ollut tarkoitus laittaa vaikka stooreihin mutta vaihtoi mieltään? Salaisen tai yksityisen videon vuotaminen olisi todella iso loukkaus, ja K tietäisi heti kuka sen kuvasi, joten en usko että tuo oli mitenkään yksityinen video
Hmmm. Ehkä ei sitten, mutta toisaalta, nuoret vanhemmat tuntuu sanovan sitä lapsilleenkin. Että ei musta poissulje.