Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
123501/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että ne ilmapallotkin oli faniprojkti mutta ne kuuluivatkin ohjelmaan:

https://instagram.com/stories/ivona_sucur/3208336903060829496?utm_sourc…

Vierailija
123502/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kiitos kattavasta raportista! Ja hauska kun mainitsit tuosta ensikertalaisuudesta, nimittäin mä en ole vielä ollut K:n keikalla, mutta perjantaina on sitten mullakin se edessä :D

Loistavaa! Pidä hauskaa, mulla ainakin oli, vaikka odotukset oli kohtuu korkealla sen jälkeen, kun on K:ta koko vuoden seurannut vain videoiden läpi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123503/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on niin neuroottinen kaikenlaisten terveysjuttujen kanssa, että ei ikinä lähtisi mihinkään randompanoihin ventovieraiden ihmisten kanssa. Ei vaikka on bändin puolesta suojavälineet tarjolla. Ja luulen, että tässä tulee vastaan myös kotoa saatu arvopohja. Ihmistä ei käytetä hyväksi.

Onko tuolle Bojanin neuroottisuudelle jotain todisteita vai onko ficcimaailma sekoittunut todellisuuden kanssa?

Varmaan se astrosuzyn haastattelu on nyt tässä se, mistä eniten vedetään aika ehdottomia johtopäätöksiä liittyen terveyteen.

Niin, itse en vetäisi johtopäätöstä, että Bojan on niin neuroottinen terveysasioiden suhteen, ettei kykenisi yhden illan juttuun (mutta muuten en usko, että hän sellaisia harrastaisi ainakaan tällä hetkellä), mutta terveysneuroottisuus on kuitenkin hänessä oikea piirre, eikä ficeistä keksittyä.

Vierailija
123504/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se pitsipaita hävinnyt Tavastian jälkeen? Mistä toi Turku repäistiin?

Pitsipaita hävisi ilmeisesti Tavastian jälkeen, mutta Bojanin hehkuvan onnellisista fiiliksistä ja monen mielestä "saaneesta" ilmeestä Turun jälkeen on arvuuteltu kaikenlaista siitäkin.

Ei kai kukaan oikeasti usko että jotain olisi tapahtunut Tavastian jälkeen? Oon pitänyt sitä koko ajan palstavitsinä. Tyypit oli vielä jatkoilla PB:n bileissä ja sen jälkeen joko K meni kotiinsa ja B hotelliin tai molemmat K:n kotiin, jossa tämä ei asu yksin. Jotain realismia olisi hyvä olla ripaus mukana näissä spekuissa. Vitsit muuttuvat näköjään helposti joidenkin mielissä melkein totuudeksi.

Sen sijaan Turku oli ainoa paikkakunta, jossa potentiaalisesti olisi järjestynyt kunnolla kahdenkeskistä aikaa ja seuraavana aamuna nähtiin tuo joidenkin mielestä saaneen näköinen B bulbismyssyssä maailman levein hymy kasvoillaan. Jos jotain tapahtui joidenkin välillä, niin ehkä sitten siellä.

Uskooko ihmiset ihan oikeasti, että nää kaksi on panneet NT aikana? Nyt alkaa olla itsellekin vähän turhan harhaista menoa 😂

Kyllä jotkut uskoo mikä on ihan käsittämätöntä.

Vierailija
123505/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulossa pientä K-kritiikkiä eli harppaa, jos pahoitat mielesi.

Pohjustan asiaa ensin toteamalla, että vaikka olenkin kova JO-fani, olen seurannut K:ta toukokuusta asti ja katsonut kaikki mahdolliset keikat, jos on vain ollut liveä tarjolla. En lainkaan käsitä, miksi näitä kahta (JO ja K) pitäisi laittaa vastakkain enkä ymmärrä sellaista fanitusta lainkaan, jossa toista pitää haukkua. Molemmat ihania omalla tavallaan.

Mutta... K sanoi jossain haastattelussa syyskuun alussa (tai elokuun lopussa), että tulee uusia keikkavaatteita. Syksyn keikat ovat alkaneet ja yhtään uutta vaatetta en ole nähnyt. Pidän tosi paljon noista sen shortseista ja minun puolestani voisi niitä käyttää keikkavaatteina jatkossakin, mutta jos kerran on luvannut jotain uutta, niin miksi ihmeessä mitään uutta ei näy. Ei tarvitsisi olla joka keikalla ja minä pidän kovasti niistä sen mustista nahkapöksyistä ja siitä nahkatakista, eli sen puolesta en tässä vingu vaan ihmettelen, miksi mitään uutta ei näillä keikoilla näy, kun kesän keikat ovat kuitenkin jo takana ja lomakin ohi.

Ensin ajattelin, että ehkää säästää näitä Euroopan kiertueelle mutta jotenkin en nyt siihenkään usko. Euroopassa kun näitä keikkavaatteita ei ole nähty aiemmin, niin on heille kuitenkin "uutta".

Ei ole missään haastattelussa luvannut mitään, vain vastannut Sonnyn musaohjelman chatissa jollekin risoista housuista vittuilleelle, että uuttakin pitäisi olla TULOSSA. Harmi, jos fanitus on nyt vaatteista kiinni ihmisillä.

Tääkin on jännä. Jokerit vaihtelee koko ajan vaatteita keikoilla ja hommaavat uusia. Niitä kyllä haukutaan ja arvostellaan ja esitetään toiveita, minkälaiset vaatteet heillä pitäs olla. Sitte Klla on muutama virttynyt keikkavaate ja vapaa-ajallaki vaan muutama kulahtanu college, mutta niitä ei saa arvostella, ja ne on teistä ihanat.

Minäkin olen ihmetellyt miten vähän K lla on vaatteita vapaa-ajalla. Voisivat ne olla ihan normikaupastakin ostettuja, eivät paljon maksaisikaan.

Vierailija
123506/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku videoi välispiikit, koska mun perunaa larppaavalla puhelimella ei mitään siellä kuvattu. Mutta yritän ulkomuistista tärkeimmät pointit kertoa. Mitään uusia paljastuksia ei oikeastaan tullut. K mainitsi eilisen Joensuun ikärajattoman keikan ja sen, että pitää aina välillä siistiä suunsa (niin vastakohtana sitten edelliselle keikalle puhui nyt aivan mitä sattui ja kiroili niin paljon kuin halusi…). K puhui Euroopan kiertueesta taas, vitsaili että vetää nyt kolmituntisen keikan kun pitää treenata (puhui muutenkin elämäntapamuutoksesta ja mainitsi, ettei enää edes juo). Europan kiertueesta sanoi myös, että totta kai lähtee sen mielellään fanien takia tekemään, mutta kirosi sen järjestäjiä ja sanoi aika suoraan, että heitä oli kusetettu sopimuksissa. Ymmärsin tän niin, että jokin järjestäjätaho (lipunmyynti? Levy-yhtiö? Mikä nyt lie) vie välistä niin hitonmoisen osan, että käytännössä koko kiertue on plusmiinusnolla. Synttäreitään ei maininnut itse, mutta joku fani oli tehnyt K:lle kortin ja antoi jonkin lahjan, ja K otti ne vastaan (ja vitsaili lahjan olevan anaalitappi. En nähnyt, mikä se oikeasti oli). Bojan tuli sivulauseessa mainittua, mutta ilmeisesti siksi, että K luki jotain jonkun kyltistä/puhelimelta, ja lause jäi mun mielestä kesken eikä siinä ollut järkeä (en edes muista kontekstia, toivottavasti jollain on tämä videolla). Aika paljon K myös interaktasi yleisön kanssa, kehotti ottamaan paidat pois (yllättäen Paidattoman riehujan kohdalla), kävi hipsuttamassa jonkun päätä ja halaamassa paria eturiviläistä, ja antoi yhdelle 50 keikalla käyneelle fanille jonkin lahjan kirjekuoressa! Ja Häärijä oli tietysti mukana, tuli Mic Macin aikana lavalle kietoutuneena Kupsin huiviin.

Kaiken kaikkiaan intensiivisin tunti (ja vähän yli), minkä olen pitkään aikaan viettänyt. Tuntuu hassulta edes kirjoittaa tätä, kun suunnilleen kaikki täällä on varmasti jo käyneet ainakin yhdellä K:n keikalla ja on tämän jo kokenut, mutta ensikertalaiselle se K:n energia ja magnetismi esiintyjänä oli jotain aivan mieletöntä. NT-viikolla monet kuvaili Bojania magneettiseksi esiintyjäksi, mutta mun mielestä B:n intensiivisyys on erilaista kuin K:n intensiivisyys. En osaa sitä hyvin selittää, mutta: siinä missä B vangitsi karismallaan, ulkonäöllään ja laulullaan, niin K vetää väkisin huomion itseensä sen takia, että hän esiintyy joka solullaan, niin että sen paneutumisen oikein aistii. K:n hullutteluun lähtee ihan väkisin mukaan. (Eikä se ulkonäkökään nyt pahitteeksi ole.) Oli lystiä!

Kiitos keikkaraportista.

K siis maininnut, ettei enää juo. Valitettavasti fani-lahjoissa näytti olevan stolisnaja-vodkaa (en tarkistanut tuon oikeinkirjoitusta), jota K laittaa Punaisen Marlin sekaan. Oli siinä, jossa K ja H purkivat kasseista saamiaan fani-lahjoja. Oliko Joensuussa vai Kuopiossa.

Vierailija
123507/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häälistalla naurattaa yhä, että ainakin listausjärjestyksen perusteella Lado ja Gregor on varattu ihan alkumetreillä, ennen lukuisia muita komistuksia, Kikiä ja Maksiakin ennen. :)

Vierailija
123508/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apulaisseriffi B farkun lenksusta roikkuvine käsirautoineen listalle, kiitos!

Vierailija
123509/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on niin neuroottinen kaikenlaisten terveysjuttujen kanssa, että ei ikinä lähtisi mihinkään randompanoihin ventovieraiden ihmisten kanssa. Ei vaikka on bändin puolesta suojavälineet tarjolla. Ja luulen, että tässä tulee vastaan myös kotoa saatu arvopohja. Ihmistä ei käytetä hyväksi.

Onko tuolle Bojanin neuroottisuudelle jotain todisteita vai onko ficcimaailma sekoittunut todellisuuden kanssa?

Varmaan se astrosuzyn haastattelu on nyt tässä se, mistä eniten vedetään aika ehdottomia johtopäätöksiä liittyen terveyteen.

Niin, itse en vetäisi johtopäätöstä, että Bojan on niin neuroottinen terveysasioiden suhteen, ettei kykenisi yhden illan juttuun (mutta muuten en usko, että hän sellaisia harrastaisi ainakaan tällä hetkellä), mutta terveysneuroottisuus on kuitenkin hänessä oikea piirre, eikä ficeistä keksittyä.

Yhden haastattelusta poimitun lauseen perusteella pääteltyä. Eli ihan oikea piirre juujuu.

Vierailija
123510/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häälistalla naurattaa yhä, että ainakin listausjärjestyksen perusteella Lado ja Gregor on varattu ihan alkumetreillä, ennen lukuisia muita komistuksia, Kikiä ja Maksiakin ennen. :)

Mua ei varmaan koskaan lakkaa harmittamasta G kohtalo.

Vierailija
123511/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häälista on kyllä vain parantunut ajan myötä! Lisäksi pakko sanoa, että minusta "viikon kestävä hinkkaus feat Käärijä" on yksi palstan parhaita ja aliarvostetuimpia juttuja, aamuviiden Krisin veroinen, ja harmi ettei sitä ole tullut enempää vastaan.

Vierailija
123512/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listan loppuosa on hulvaton. Huomaa, että täällä palstailevilla ihmisillä on oma hullu huumorinsa.😂

Vierailija
123513/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden haastattelusta poimitun lauseen perusteella pääteltyä. Eli ihan oikea piirre juujuu.

On se mainittu muuallakin kyllä.

Vierailija
123514/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K:n uusi TikTok! Voi murua! 😍

https://www.tiktok.com/@paidatonriehuja/video/7287493943246228768?is_fr…

Eikä, ihana 😅😊

Vierailija
123515/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluukohan siihen Vogue juttuun joku sopimus tuutata noita kuvia tietty määrä kun ei tuo nyt ihan K:n tyyliä ole postata samaa useita päiviä. Mietin vaan.

Ja itsellä ainakin koko tämän vuoden Euroviisupöhinä jatkojuttuineen on tuonut paljon iloa sairastamisen ja muiden hankaluuksien keskelle. Aktiivisten fanien takia tarinaa on voinut somesta seurata välillä jopa reaaliaikaisesti sängyn pohjalta. Koko K&B juttu on itselle ollut vaan hauskaa jatkoa hommalle. En ole kovin tosissani ottanut. Vaan olen kyllä sitå mieltä, että jotain heillä on (rakkauden jotain muotoa) ja se on vaan hyvä asia. Toivottavasti sitä osaavat arvostaa. Ihmiset eivät aina osaa ja myöhemmin se voi kaduttaa.

Musta tuntuu, että K/J vaan pitää itsestään noissa kuvissa.

Voi se olla niinkin vaan onhan niitä aivan valtavan hienoja kuvia ollut ennenkin ja harvemmin niitä tuossa määrin on postaillut

Vähän tulee jo sellainen narsistinen mielikuva noiden tuuttaamisesta eetteriin noin paljon. Tosin eiköhän suurin osa esiintyvistä taiteilijoista jonkin sortin narsisteja olekin.

Minusta on kiva, että K on jakanut Voguen kuvia itsestään Ig-julkaisuina. Ei ole postannut kuvia mitään "valtavaa määrää / tuutannut niitä jatkuvasti." Neljässä postauksessa muutaman kuvan kerrallaan. Ei samaa/samoja kuvia uudelleen. Kuvat ovat todella hienoja muotikuvia, hienossa ympäristössä otettuja. Kaunis, kuvauksellinen K ammattilaisten stailaamana upea. Eipä ihme, että hän itsekin tykkää kuvista. Ei siinä mistään narsismista ole kyse.

Joo, aika naurettava tuo ajatus narsismista. K ei jaa tuossa vain kuvia itsestään, vaan antaa tunnustusta ammattilaisille jotka ovat kuvat toteuttaneet, stylisti, kuvaaja ym. Kaiken lisäksi kuvissa pääsevät esiin kuvauspaikka ja Nurmesniemien suunnittelu: arkkitehtuuri, kalusteet, kankaat. Tuli mieleen se miten olennainen osa muinoin Bomfunk MC:n maailmanvalloitusta oli Freestyler video ja siinä esiintynyt Antti Nurmesniemen suunnittelema oranssi Metro.

Vierailija
123516/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

When theres a will, theres a way!

Vierailija
123517/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuosa voi pitää paikkaansa, mutta en sanoisi että olisi ihmisen hyväksikäyttöä, jos B viettäisi yhden illan jonkun kanssa yhteisesti sovitusti. Muiden syiden takia varmaan haluaa jättää / joutuu jättämään nyt moiset väliin.

Vierailija
123518/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulossa pientä K-kritiikkiä eli harppaa, jos pahoitat mielesi.

Pohjustan asiaa ensin toteamalla, että vaikka olenkin kova JO-fani, olen seurannut K:ta toukokuusta asti ja katsonut kaikki mahdolliset keikat, jos on vain ollut liveä tarjolla. En lainkaan käsitä, miksi näitä kahta (JO ja K) pitäisi laittaa vastakkain enkä ymmärrä sellaista fanitusta lainkaan, jossa toista pitää haukkua. Molemmat ihania omalla tavallaan.

Mutta... K sanoi jossain haastattelussa syyskuun alussa (tai elokuun lopussa), että tulee uusia keikkavaatteita. Syksyn keikat ovat alkaneet ja yhtään uutta vaatetta en ole nähnyt. Pidän tosi paljon noista sen shortseista ja minun puolestani voisi niitä käyttää keikkavaatteina jatkossakin, mutta jos kerran on luvannut jotain uutta, niin miksi ihmeessä mitään uutta ei näy. Ei tarvitsisi olla joka keikalla ja minä pidän kovasti niistä sen mustista nahkapöksyistä ja siitä nahkatakista, eli sen puolesta en tässä vingu vaan ihmettelen, miksi mitään uutta ei näillä keikoilla näy, kun kesän keikat ovat kuitenkin jo takana ja lomakin ohi.

Ensin ajattelin, että ehkää säästää näitä Euroopan kiertueelle mutta jotenkin en nyt siihenkään usko. Euroopassa kun näitä keikkavaatteita ei ole nähty aiemmin, niin on heille kuitenkin "uutta".

Ei ole missään haastattelussa luvannut mitään, vain vastannut Sonnyn musaohjelman chatissa jollekin risoista housuista vittuilleelle, että uuttakin pitäisi olla TULOSSA. Harmi, jos fanitus on nyt vaatteista kiinni ihmisillä.

Tääkin on jännä. Jokerit vaihtelee koko ajan vaatteita keikoilla ja hommaavat uusia. Niitä kyllä haukutaan ja arvostellaan ja esitetään toiveita, minkälaiset vaatteet heillä pitäs olla. Sitte Klla on muutama virttynyt keikkavaate ja vapaa-ajallaki vaan muutama kulahtanu college, mutta niitä ei saa arvostella, ja ne on teistä ihanat.

Minäkin olen ihmetellyt miten vähän K lla on vaatteita vapaa-ajalla. Voisivat ne olla ihan normikaupastakin ostettuja, eivät paljon maksaisikaan.

Miksi niitä vaatteita pitäisi olla enemmän? Tämä kerskakulutusmaailma on järkyttävä ja mun mielestä on arvostettavaa, että vaatteita on vähemmän.

Vierailija
123519/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K ja B pano on vähän kuin jumalan olemassaolo. Et voi todistaa että se on olemassa, MUTTA et myöskään voi todistaa että ei ole. 😊 Joten jokainen uskokoon mitä haluaa!

Vierailija
123520/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kris omaksunut Bn karjunnan myös tuossa biisin alussa 💕

https://instagram.com/stories/madam_cyka/3208210193774502683?igshid=NjZ…

Ketju on lukittu.