Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
123481/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on niin neuroottinen kaikenlaisten terveysjuttujen kanssa, että ei ikinä lähtisi mihinkään randompanoihin ventovieraiden ihmisten kanssa. Ei vaikka on bändin puolesta suojavälineet tarjolla. Ja luulen, että tässä tulee vastaan myös kotoa saatu arvopohja. Ihmistä ei käytetä hyväksi.

Onko tuolle Bojanin neuroottisuudelle jotain todisteita vai onko ficcimaailma sekoittunut todellisuuden kanssa?

On käynyt ilmi joissain haastatteluissa, aika vanhoissakin, eikä ole linkkiä laittaa. Olen lukenut niitä kymmenittäin niin slovenialaisista lehdistä kuin muualtakin.  Ficcejä en sen sijaan ole lukenut kuin muutaman.

Vierailija
123482/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt (heh heh, juu ei, hypätkää vain suosiolla tämä pitkä hölinä ylitse) keikkaraportti Kärtsän Sawohouse-vedosta niille, jotka sitä kaipaili. En tainnut olla ainoa agentti keikalla, joten ehkä muut osaa täydentää tätä tekstiä - settilistaa en ainakaan muista ulkoa, ja siinä on varmasti aukkoja eikä kappaleet taatusti ole täsmällisessä järjestyksessä, mutta yritin parhaani.

Rock rock

Kiertävä sirkus

Välikuolema

Yhtä vailla

Paidaton riehuja

Menestynyt yksilö

Siitä viis

Mic Mac

Morgan

H***** kiinni

Viulunkieli

ICIP

Auto jää

Kello 23

CCC x2

Outro: CCC Reggae Mix

Olin siis se, joka eilen palstalla mietti, jaksaako sitä myrskyn ja päänsäryn läpi edes lähteä koko keikalle. Hyvä että menin, vaikka sää ketuttikin mennessä ja tullessa, ja olisin ihan hyvin pärjännyt ilman sitä märkää lumisadetta, kiitos vain. En ollut Sawohousessa aiemmin käynyt, joten keikkapaikka vähän yllätti muodollaan ja koollaan - eilen täällä selviteltiin, että sinne pitäisi mahtua 800 henkeä, mutta suuresti epäilen tuota lukua. Samassa tilassa taisi olla neljä tai viisi eri baaritiskiä ja erillinen VIP-alue, jotka vei niin paljon tilaa ja halkoi sitä niin oudosti, että mun on hyvin hankala uskoa sinne mahtuneen enempää kuin 400 henkeä. Mutta mistä minä tiedän, ehkä sinne sitten oli tungettuna enemmänkin porukkaa. Tulin paikalle juuri kun ovet avattiin, ja olisin melkein voinut kävellä eturiviin tällä suorituksella, mikä vähän hämmensi. Perus eturivin ihmiset olivat jonottaneet siellä ilmeisesti aamusta, mikä tuntui vähän turhalta, koska kun ovet avattiin, suurin osa suuntasi baaritiskille eikä lavan eteen, joten aika eteen pääsi vielä tuntia tai puolitoista ennen keikan alkua. (Ja jos oli humalassa ja tarpeeksi röyhkeä, sai tungettua itsensä melkein eturiviin viisitoista minuuttia ennen aloittamista. Että ärsytti, mutta varmaan tuollaisia torveloita on joka klubikeikalla.)

Tää oli mun ensimmäinen K:n keikka, vaikka olin siis K:n nähnyt Jokereiden keikalla vierailevana tähtenä (Tavastia K18 ja Turku). Ja. Noh. Ehkä katselen tätä nyt sitten sen ensikertalaisen lasien lävitse, mutta omasta mielestäni tämä oli tasoltaan aika lailla samaa huippuluokkaa kuin Kaivohuoneen legendaarinen keikka (jonka näin siis vain liven läpi). K oli ihan huippuvedossa, puhui paljon kappaleiden välissä (ei tosin mitään kovin järkeviä, usein höpisi ihan mitä sylki suuhun toi tyylilleen uskollisena ja kerran jopa lopetti puheen sillä, että juo nyt vettä, kun ei keksi sanottavaa. Mutta hulvatonta oli) ja sanoi muutamaan otteeseen, että hänellä oli pitkästä aikaa hauskaa keikalla. Hän totesi, että monet keikoista hän on vain ”mennyt tekemään”, mutta nyt oli pitkästä aikaa kiva esiintyä. Ehkä se sitten oli vain puhetta, mutta tunnelma oli kyllä ihan hemmetin katossa, hyvä ettei tultu sieltä kellarikerroksesta maan tasolle. Ihmiset biletti ihan villisti mukana, ja K:ta nauratti ja hän näytti ajoittain vähän siltä, että mihin ihmeen hysterian luolaan hän on tullut, kun siitä huudosta ja taputuksesta ei välillä meinannut tulla loppua. (Olin vähän järkyttynyt kun katsoin yöllä muutamia videoita yleisöstä, koska se tunnelma ei todellakaan välittynyt niistä. Eikä yleisö edes vaikuta kovin paljon bailaavan! En tiedä missä oikeassa kohdassa olen sitten ollut, mutta mun ympärillä ainakin oli huikea meno.) En tiedä miten muilla keikoilla on ollut, ehkä hän kaikkialla sanoo tämän, mutta lopussa K sanoi, että oli aikonut lopettaa CCC vetämisen kahdesti, mutta koska kuopiolaiset oli niin mukana hommassa ja kaikki lupasivat kyykätä, tuli CCC sitten vielä toistamiseen. Ja mehän kyykättiin ja noustiin juuri oikealla hetkellä, oli makea hetki. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123483/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku videoi välispiikit, koska mun perunaa larppaavalla puhelimella ei mitään siellä kuvattu. Mutta yritän ulkomuistista tärkeimmät pointit kertoa. Mitään uusia paljastuksia ei oikeastaan tullut. K mainitsi eilisen Joensuun ikärajattoman keikan ja sen, että pitää aina välillä siistiä suunsa (niin vastakohtana sitten edelliselle keikalle puhui nyt aivan mitä sattui ja kiroili niin paljon kuin halusi…). K puhui Euroopan kiertueesta taas, vitsaili että vetää nyt kolmituntisen keikan kun pitää treenata (puhui muutenkin elämäntapamuutoksesta ja mainitsi, ettei enää edes juo). Europan kiertueesta sanoi myös, että totta kai lähtee sen mielellään fanien takia tekemään, mutta kirosi sen järjestäjiä ja sanoi aika suoraan, että heitä oli kusetettu sopimuksissa. Ymmärsin tän niin, että jokin järjestäjätaho (lipunmyynti? Levy-yhtiö? Mikä nyt lie) vie välistä niin hitonmoisen osan, että käytännössä koko kiertue on plusmiinusnolla. Synttäreitään ei maininnut itse, mutta joku fani oli tehnyt K:lle kortin ja antoi jonkin lahjan, ja K otti ne vastaan (ja vitsaili lahjan olevan anaalitappi. En nähnyt, mikä se oikeasti oli). Bojan tuli sivulauseessa mainittua, mutta ilmeisesti siksi, että K luki jotain jonkun kyltistä/puhelimelta, ja lause jäi mun mielestä kesken eikä siinä ollut järkeä (en edes muista kontekstia, toivottavasti jollain on tämä videolla). Aika paljon K myös interaktasi yleisön kanssa, kehotti ottamaan paidat pois (yllättäen Paidattoman riehujan kohdalla), kävi hipsuttamassa jonkun päätä ja halaamassa paria eturiviläistä, ja antoi yhdelle 50 keikalla käyneelle fanille jonkin lahjan kirjekuoressa! Ja Häärijä oli tietysti mukana, tuli Mic Macin aikana lavalle kietoutuneena Kupsin huiviin.

Kaiken kaikkiaan intensiivisin tunti (ja vähän yli), minkä olen pitkään aikaan viettänyt. Tuntuu hassulta edes kirjoittaa tätä, kun suunnilleen kaikki täällä on varmasti jo käyneet ainakin yhdellä K:n keikalla ja on tämän jo kokenut, mutta ensikertalaiselle se K:n energia ja magnetismi esiintyjänä oli jotain aivan mieletöntä. NT-viikolla monet kuvaili Bojania magneettiseksi esiintyjäksi, mutta mun mielestä B:n intensiivisyys on erilaista kuin K:n intensiivisyys. En osaa sitä hyvin selittää, mutta: siinä missä B vangitsi karismallaan, ulkonäöllään ja laulullaan, niin K vetää väkisin huomion itseensä sen takia, että hän esiintyy joka solullaan, niin että sen paneutumisen oikein aistii. K:n hullutteluun lähtee ihan väkisin mukaan. (Eikä se ulkonäkökään nyt pahitteeksi ole.) Oli lystiä!

Vierailija
123484/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on niin neuroottinen kaikenlaisten terveysjuttujen kanssa, että ei ikinä lähtisi mihinkään randompanoihin ventovieraiden ihmisten kanssa. Ei vaikka on bändin puolesta suojavälineet tarjolla. Ja luulen, että tässä tulee vastaan myös kotoa saatu arvopohja. Ihmistä ei käytetä hyväksi.

Onko tuolle Bojanin neuroottisuudelle jotain todisteita vai onko ficcimaailma sekoittunut todellisuuden kanssa?

On käynyt ilmi joissain haastatteluissa, aika vanhoissakin, eikä ole linkkiä laittaa. Olen lukenut niitä kymmenittäin niin slovenialaisista lehdistä kuin muualtakin.  Ficcejä en sen sijaan ole lukenut kuin muutaman.

On ollut ihan virallistakin tietoa, lehtihaastattelun muodossa. Täälläkin se on pyörinyt, jos jaksaa muutama 1000 sivua taaksepäin selata, niin löytynee 😂

Vierailija
123485/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulossa pientä K-kritiikkiä eli harppaa, jos pahoitat mielesi.

Pohjustan asiaa ensin toteamalla, että vaikka olenkin kova JO-fani, olen seurannut K:ta toukokuusta asti ja katsonut kaikki mahdolliset keikat, jos on vain ollut liveä tarjolla. En lainkaan käsitä, miksi näitä kahta (JO ja K) pitäisi laittaa vastakkain enkä ymmärrä sellaista fanitusta lainkaan, jossa toista pitää haukkua. Molemmat ihania omalla tavallaan.

Mutta... K sanoi jossain haastattelussa syyskuun alussa (tai elokuun lopussa), että tulee uusia keikkavaatteita. Syksyn keikat ovat alkaneet ja yhtään uutta vaatetta en ole nähnyt. Pidän tosi paljon noista sen shortseista ja minun puolestani voisi niitä käyttää keikkavaatteina jatkossakin, mutta jos kerran on luvannut jotain uutta, niin miksi ihmeessä mitään uutta ei näy. Ei tarvitsisi olla joka keikalla ja minä pidän kovasti niistä sen mustista nahkapöksyistä ja siitä nahkatakista, eli sen puolesta en tässä vingu vaan ihmettelen, miksi mitään uutta ei näillä keikoilla näy, kun kesän keikat ovat kuitenkin jo takana ja lomakin ohi.

Ensin ajattelin, että ehkää säästää näitä Euroopan kiertueelle mutta jotenkin en nyt siihenkään usko. Euroopassa kun näitä keikkavaatteita ei ole nähty aiemmin, niin on heille kuitenkin "uutta".

Ei ole missään haastattelussa luvannut mitään, vain vastannut Sonnyn musaohjelman chatissa jollekin risoista housuista vittuilleelle, että uuttakin pitäisi olla TULOSSA. Harmi, jos fanitus on nyt vaatteista kiinni ihmisillä.

Tääkin on jännä. Jokerit vaihtelee koko ajan vaatteita keikoilla ja hommaavat uusia. Niitä kyllä haukutaan ja arvostellaan ja esitetään toiveita, minkälaiset vaatteet heillä pitäs olla. Sitte Klla on muutama virttynyt keikkavaate ja vapaa-ajallaki vaan muutama kulahtanu college, mutta niitä ei saa arvostella, ja ne on teistä ihanat.

Juuri tätä vastakkaiasettelua en kyllä kaipaa. Jokereilla ne vaatteet ovat aivan erilaisessa roolissa kuin K:lla. On jotenkin todella ikävää ruveta arvostelemaan vapaa-ajan vaatteitakin tuollaisella tyylillä. En avannut keskustelua uusista keikkavaatteista, jotta voitaisiin ruveta haukkumaan artistia.

No, eihän ne nyt kauheasti vaatteita vaihtele. Kostopitsitkin on nähty tosi, tosi monella keikalla. Puhumattakaan Krisin raitavillapaidasta, joka on niin risa, että siitä tippuvat kohta hihat. Bojanin ihana lintukuvioinen kauluspaita (mun suosikki) oli mukana jo kesäkuun Helsingin vierailulla. Aika lailla samoja vaatteita ne on pitäneet.

Lintukuviopaita nähtiin jo Euroviisuissa ja myös Juren päällä ennen sitä.

Mutta onhan niillä melkoista variaatiota keikkavaatteissa. Kiertuieilla ei ole samoja paitoja peräkkäin päällä ja uusia hankitaan kotimaisilta suunnittelijoilta. Vaatteilla on heille selvästi iso merkitys.

Paikalliset suunnittelijat todennäköisesti tarjoavat kilvan vaatteitaan heille jo ihan oman näkyvyydenkin kannalta. Nuoria, hyväkroppaisia miehiä markkinoimassa omaa tuotetta. Ajatelkaapa nyt vaikkapa Krisiä, joka on ihan täydellinen mallipoika pitkine raajoineen. Hänen päällään vaate kuin vaate pääsee oikeuksiinsa.

Todellakin!

T: Härde

Vierailija
123486/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluukohan siihen Vogue juttuun joku sopimus tuutata noita kuvia tietty määrä kun ei tuo nyt ihan K:n tyyliä ole postata samaa useita päiviä. Mietin vaan.

Ja itsellä ainakin koko tämän vuoden Euroviisupöhinä jatkojuttuineen on tuonut paljon iloa sairastamisen ja muiden hankaluuksien keskelle. Aktiivisten fanien takia tarinaa on voinut somesta seurata välillä jopa reaaliaikaisesti sängyn pohjalta. Koko K&B juttu on itselle ollut vaan hauskaa jatkoa hommalle. En ole kovin tosissani ottanut. Vaan olen kyllä sitå mieltä, että jotain heillä on (rakkauden jotain muotoa) ja se on vaan hyvä asia. Toivottavasti sitä osaavat arvostaa. Ihmiset eivät aina osaa ja myöhemmin se voi kaduttaa.

Musta tuntuu, että K/J vaan pitää itsestään noissa kuvissa.

Voi se olla niinkin vaan onhan niitä aivan valtavan hienoja kuvia ollut ennenkin ja harvemmin niitä tuossa määrin on postaillut

Vähän tulee jo sellainen narsistinen mielikuva noiden tuuttaamisesta eetteriin noin paljon. Tosin eiköhän suurin osa esiintyvistä taiteilijoista jonkin sortin narsisteja olekin.

Minusta on kiva, että K on jakanut Voguen kuvia itsestään Ig-julkaisuina. Ei ole postannut kuvia mitään "valtavaa määrää / tuutannut niitä jatkuvasti." Neljässä postauksessa muutaman kuvan kerrallaan. Ei samaa/samoja kuvia uudelleen. Kuvat ovat todella hienoja muotikuvia, hienossa ympäristössä otettuja. Kaunis, kuvauksellinen K ammattilaisten stailaamana upea. Eipä ihme, että hän itsekin tykkää kuvista. Ei siinä mistään narsismista ole kyse.

Vierailija
123487/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos keikka raportoijalle.😊

Vierailija
123488/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut ihan virallistakin tietoa, lehtihaastattelun muodossa. Täälläkin se on pyörinyt, jos jaksaa muutama 1000 sivua taaksepäin selata, niin löytynee 😂

On myös sanonut, ettei random jutut tuntemattomien kanssa kiinnosta (esim tatuointihaastattelu) ja ettei lähtisi kotiin kenenkään juuri tavatun kanssa (useampi lehtihaastattelu)

Vierailija
123489/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se pitsipaita hävinnyt Tavastian jälkeen? Mistä toi Turku repäistiin?

Pitsipaita hävisi ilmeisesti Tavastian jälkeen, mutta Bojanin hehkuvan onnellisista fiiliksistä ja monen mielestä "saaneesta" ilmeestä Turun jälkeen on arvuuteltu kaikenlaista siitäkin.

Tavastian jälkeen jatkoivat Portion Boysin levynjulkkareiden jatkoille - niille samoille, joilta K tuli heittämään ikimuistoisen CCC:n lavalle. Niissä kuvamatskuissa, joita olen itse jatkoilta nähnyt, ei näkynyt muita JOn tyyppejä kuin Bojan. Tästä taas lähti spekulaatiot siitä, että muut meni hotellille (Jurekin taisi olla huonovointinen) ja Bojan jatkoi bilettämistä ja päätyi K:n kämpille yökylään. Sieltä sitten lähtivät kohti Turkua seuraavana päivänä - ja Bojan oli poikkeuksellisen säteilevä koko reissun ajan. Ja kyllähän myös K säteili hyvää oloa.

Eli siis mitä lie tapahtunut, missä ja milloin?

Hulluutta. Meinaatte sitten vissiin että siellä K:n asunnolla on kolmen kesken tapahtunut jotain. Ei B ole siellä missään vaiheessa ollut yötä.

Vierailija
123490/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt (heh heh, juu ei, hypätkää vain suosiolla tämä pitkä hölinä ylitse) keikkaraportti Kärtsän Sawohouse-vedosta niille, jotka sitä kaipaili. En tainnut olla ainoa agentti keikalla, joten ehkä muut osaa täydentää tätä tekstiä - settilistaa en ainakaan muista ulkoa, ja siinä on varmasti aukkoja eikä kappaleet taatusti ole täsmällisessä järjestyksessä, mutta yritin parhaani.

Rock rock

Kiertävä sirkus

Välikuolema

Yhtä vailla

Paidaton riehuja

Menestynyt yksilö

Siitä viis

Mic Mac

Morgan

H***** kiinni

Viulunkieli

ICIP

Auto jää

Kello 23

CCC x2

Outro: CCC Reggae Mix

Olin siis se, joka eilen palstalla mietti, jaksaako sitä myrskyn ja päänsäryn läpi edes lähteä koko keikalle. Hyvä että menin, vaikka sää ketuttikin mennessä ja tullessa, ja olisin ihan hyvin pärjännyt ilman sitä märkää lumisadetta, kiitos vain. En ollut Sawohousessa aiemmin käynyt, joten keikkapaikka vähän yllätti muodollaan ja koollaan - eilen täällä selviteltiin, että sinne pitäisi mahtua 800 henkeä, mutta suuresti epäilen tuota lukua. Samassa tilassa taisi olla neljä tai viisi eri baaritiskiä ja erillinen VIP-alue, jotka vei niin paljon tilaa ja halkoi sitä niin oudosti, että mun on hyvin hankala uskoa sinne mahtuneen enempää kuin 400 henkeä. Mutta mistä minä tiedän, ehkä sinne sitten oli tungettuna enemmänkin porukkaa. Tulin paikalle juuri kun ovet avattiin, ja olisin melkein voinut kävellä eturiviin tällä suorituksella, mikä vähän hämmensi. Perus eturivin ihmiset olivat jonottaneet siellä ilmeisesti aamusta, mikä tuntui vähän turhalta, koska kun ovet avattiin, suurin osa suuntasi baaritiskille eikä lavan eteen, joten aika eteen pääsi vielä tuntia tai puolitoista ennen keikan alkua. (Ja jos oli humalassa ja tarpeeksi röyhkeä, sai tungettua itsensä melkein eturiviin viisitoista minuuttia ennen aloittamista. Että ärsytti, mutta varmaan tuollaisia torveloita on joka klubikeikalla.)

Tää oli mun ensimmäinen K:n keikka, vaikka olin siis K:n nähnyt Jokereiden keikalla vierailevana tähtenä (Tavastia K18 ja Turku). Ja. Noh. Ehkä katselen tätä nyt sitten sen ensikertalaisen lasien lävitse, mutta omasta mielestäni tämä oli tasoltaan aika lailla samaa huippuluokkaa kuin Kaivohuoneen legendaarinen keikka (jonka näin siis vain liven läpi). K oli ihan huippuvedossa, puhui paljon kappaleiden välissä (ei tosin mitään kovin järkeviä, usein höpisi ihan mitä sylki suuhun toi tyylilleen uskollisena ja kerran jopa lopetti puheen sillä, että juo nyt vettä, kun ei keksi sanottavaa. Mutta hulvatonta oli) ja sanoi muutamaan otteeseen, että hänellä oli pitkästä aikaa hauskaa keikalla. Hän totesi, että monet keikoista hän on vain ”mennyt tekemään”, mutta nyt oli pitkästä aikaa kiva esiintyä. Ehkä se sitten oli vain puhetta, mutta tunnelma oli kyllä ihan hemmetin katossa, hyvä ettei tultu sieltä kellarikerroksesta maan tasolle. Ihmiset biletti ihan villisti mukana, ja K:ta nauratti ja hän näytti ajoittain vähän siltä, että mihin ihmeen hysterian luolaan hän on tullut, kun siitä huudosta ja taputuksesta ei välillä meinannut tulla loppua. (Olin vähän järkyttynyt kun katsoin yöllä muutamia videoita yleisöstä, koska se tunnelma ei todellakaan välittynyt niistä. Eikä yleisö edes vaikuta kovin paljon bailaavan! En tiedä missä oikeassa kohdassa olen sitten ollut, mutta mun ympärillä ainakin oli huikea meno.) En tiedä miten muilla keikoilla on ollut, ehkä hän kaikkialla sanoo tämän, mutta lopussa K sanoi, että oli aikonut lopettaa CCC vetämisen kahdesti, mutta koska kuopiolaiset oli niin mukana hommassa ja kaikki lupasivat kyykätä, tuli CCC sitten vielä toistamiseen. Ja mehän kyykättiin ja noustiin juuri oikealla hetkellä, oli makea hetki. :D

Kuulostaa ihan huipulta! Kiitos kun raportoit meille 💚

Vierailija
123491/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku videoi välispiikit, koska mun perunaa larppaavalla puhelimella ei mitään siellä kuvattu. Mutta yritän ulkomuistista tärkeimmät pointit kertoa. Mitään uusia paljastuksia ei oikeastaan tullut. K mainitsi eilisen Joensuun ikärajattoman keikan ja sen, että pitää aina välillä siistiä suunsa (niin vastakohtana sitten edelliselle keikalle puhui nyt aivan mitä sattui ja kiroili niin paljon kuin halusi…). K puhui Euroopan kiertueesta taas, vitsaili että vetää nyt kolmituntisen keikan kun pitää treenata (puhui muutenkin elämäntapamuutoksesta ja mainitsi, ettei enää edes juo). Europan kiertueesta sanoi myös, että totta kai lähtee sen mielellään fanien takia tekemään, mutta kirosi sen järjestäjiä ja sanoi aika suoraan, että heitä oli kusetettu sopimuksissa. Ymmärsin tän niin, että jokin järjestäjätaho (lipunmyynti? Levy-yhtiö? Mikä nyt lie) vie välistä niin hitonmoisen osan, että käytännössä koko kiertue on plusmiinusnolla. Synttäreitään ei maininnut itse, mutta joku fani oli tehnyt K:lle kortin ja antoi jonkin lahjan, ja K otti ne vastaan (ja vitsaili lahjan olevan anaalitappi. En nähnyt, mikä se oikeasti oli). Bojan tuli sivulauseessa mainittua, mutta ilmeisesti siksi, että K luki jotain jonkun kyltistä/puhelimelta, ja lause jäi mun mielestä kesken eikä siinä ollut järkeä (en edes muista kontekstia, toivottavasti jollain on tämä videolla). Aika paljon K myös interaktasi yleisön kanssa, kehotti ottamaan paidat pois (yllättäen Paidattoman riehujan kohdalla), kävi hipsuttamassa jonkun päätä ja halaamassa paria eturiviläistä, ja antoi yhdelle 50 keikalla käyneelle fanille jonkin lahjan kirjekuoressa! Ja Häärijä oli tietysti mukana, tuli Mic Macin aikana lavalle kietoutuneena Kupsin huiviin.

Kaiken kaikkiaan intensiivisin tunti (ja vähän yli), minkä olen pitkään aikaan viettänyt. Tuntuu hassulta edes kirjoittaa tätä, kun suunnilleen kaikki täällä on varmasti jo käyneet ainakin yhdellä K:n keikalla ja on tämän jo kokenut, mutta ensikertalaiselle se K:n energia ja magnetismi esiintyjänä oli jotain aivan mieletöntä. NT-viikolla monet kuvaili Bojania magneettiseksi esiintyjäksi, mutta mun mielestä B:n intensiivisyys on erilaista kuin K:n intensiivisyys. En osaa sitä hyvin selittää, mutta: siinä missä B vangitsi karismallaan, ulkonäöllään ja laulullaan, niin K vetää väkisin huomion itseensä sen takia, että hän esiintyy joka solullaan, niin että sen paneutumisen oikein aistii. K:n hullutteluun lähtee ihan väkisin mukaan. (Eikä se ulkonäkökään nyt pahitteeksi ole.) Oli lystiä!

Kiitos raportista, oli ihana lukea tämä!💚

Vierailija
123492/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiitos kattavasta raportista! Ja hauska kun mainitsit tuosta ensikertalaisuudesta, nimittäin mä en ole vielä ollut K:n keikalla, mutta perjantaina on sitten mullakin se edessä :D

Vierailija
123493/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes alanuolen vertaa huomiota trollauksiin tänään, kiitos.

Hämmentäjiä jo liikenteellä, älkää välittäkö 😊

Lisää tulee koko ajan tai sit vastailevat itselleen, annetaan niiden olla ja ohitellaan vaan, ilman peukkuja ja lainauksia.

Vierailija
123494/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
123495/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ammattivalokuvaajan ottamia kuvia Stožicesta:

https://rokmlinar.com/concert-joker-out-at-stozice

Vierailija
123496/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta mitään erota, voi olla vaikka koristetyyny

Vierailija
123497/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
123498/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pyysi häälistaa, niin tässä se on. Jotain saattaa puuttua?

Lista shippilaivan kirkossa kuulutetuista (ja myös ei kirkkoon kuuluvista):

Käärijä, Bojan, Jan, Nace, Jure, Kris, Jesse, Häärijä, Allu prkle, Jaakko, Jukka, Lado, Gregor, Kiki, Maks, Käärijän manageri, Matti, Etel, Samu, Krisin perhe, Bojanin sisko, äiti, isä, serkku, mummo ja pappa, Käärijän isä, Mikke, Juren mummo, Mikael Gabriel, Sonny, Johannes, Olavi, Kiro, Janin kissa, Antero Mertaranta, Anders, Anatude, Janin 50 cm pitkä yksityishenkilö (varattu monelle, mutta onneksi on riittoisa tavara), yksilöidyt henkivartijat ja turvamiehet, joka toiselle avautuva Kukkapaita, Leila, muistinsa menettänyt aviomiesten hamstraaja, viikon kestävä hinkkaus feat Käärijä, Titanicin ovi, Käärijän perse, Käärijän masu, bolero, munabolero, palmu, viherkasvi, nymfomaani jolle ei riitä mikään, koko maajoukkue, siveysvyö, inkontinenssivaippa, Käärijän mustat nahkahousut, ladon ovi, Poe hylje, fiilistelyketjun neitsyt, Antti Kurhinen, Antti Kurvinen, kebab-soturi, Tapani Kansa, Frank, Hank, apua, Suomenlinna, BC Joonas, BC Niko, Benedict, vara-Jere, ei-Bojan, horny jail, Callum, cameltoe, Rylan, Robin, Mark, perseen hajuinen sohva, hyvältä tuoksuva Bojan sohva, K:n keltaiset housut, jauhenliha, kaikki mihin voi tarttua kaksin käsin kiinni, harmaat kalsarit, Tito, Stalin, Harry Styles, Esko Valtaoja, urheilujätkä, Liverpoolin lavalla ollut laatikko, kyseisen laatikon laudanpätkä ja myös tikkukin käy, jonkun Jokerin jäsenen persikka🍑, persikoita🍑 varailtu enemmänkin, Loverpoolin pihviravintolan penkit, Pamelan poistetut tissit, Bojanin punainen paita, tanssijoiden tekarit, Kyproksen hunk Andrew, insta kuvan lehmät, mummon Bojanin sormia näykkivät koiranpennut, mysteerimies joka paljastui Tommyksi, Dean, Deanin kamera Sparklative Sonya, Mark, Karim, Alessandra, Alexander ja Gustaf Skarsgård, Benjamin, Bojanin pornahtavat kalapuikko viikset, Bojanin pornahtava kostotakki/ pornokeisaritakki, Bojanin vittusaatana, Aidon kutomat Juren villasukat, Juren kalvakka pyllykkä, Bojanin kostopitsipaita, Krisin Häärijälle lähettämä di** pic*, koko helkutin laiva, Bojanin kostopitsin läpi näkyvät nännit, Janin kenkä jolla hän astuu Boitsukan päälle ja painaa häntä alas, Janin kaikki mahdolliset elimet, Tampereen lavan lattian kohta jossa Bojan makasi, Poikien saunareissulla naulakossa ollut pyyhe, Bojanin Kärtsää kohti sylkemä vesi, Krisin touhutippa, Tampereella olevan saunan kaiteet joissa Jokerit istuivat, *B:n suusta K:n tisseille lentänyt vesi, joka sekoittuu K:n hyväntuoksuiseen pieneen pintahikeen ja tipahtelee lavalla siihen kohtaan, missä B hetkeä aiemmin kiemurteli ja mihin Janin jalka vielä tiiviimmin B:n lantiota painoi ...niin se pisara, se yks pisara mulle, se on mun puolisoni*, Jokereiden keikkabussi ja mikä tahansa istuin rinkula sieltä, Naima Aslakki Poronsarvijauheineen, Käärijän lucha libre paini maski, *toisiinsa liimautuneet, pimeässäkin pehmeästi hehkuvat, Vantaan viemäristössä kelluvat Jerppu- ja Bojcihippuset*, Krisin isä ja paremmassa puutteessa myös vaarikin käy, Käärijän homojenvokotteluääni, homojenvokottelupilli, niin ja tietysti Käärijä&Bojan ketjun noin 50 muuta fiilistelijää. P.s. Aina ja Aito saivat myös toisensa ja elävät ankeina elämänsä loppuun asti. Sen pituinen tai oikeastaan 50 cm pituinen se. Aamen.

Vierailija
123499/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se astrosuzyn haastattelu on nyt tässä se, mistä eniten vedetään aika ehdottomia johtopäätöksiä liittyen terveyteen.

Vierailija
123500/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidaton riehuja ja Yhtä vailla peräkkäin olisi kyllä kelvannut. :) Omaan makuuni etenkin tuo setlistin alkupuoli kuulostaa melkoiselta tykitykseltä. Yhtä vailla on suosikkini livevedoista ja se tuli aiemmin tosi harvoin. Kaivarin keikalla jolla olin ei tullut kumpaakaan noista (eikä Urheilujätkää, josta myös pidän kovasti), ja se jäänee hyvin mahdollisesti ainoaksi Kärtsän keikaksi elämässäni.

Ketju on lukittu.